Spring naar bijdragen

Donderdag 30 mei 2024


Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Fonny:

dagpact:

Prana

Elonwyn 

Fonny

Sterkte Ikkanhet:rose:

Maja

Goeiemorgen. Om 5.15 uur wakker: uit bed  komen lukt maar niet, moet toch. Hup! En heel veel bloemen voor @ikkanhet, 🌸🌼🪻🥀🌹Succes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte in het ziekenhuis ikkanhet.

Bij mij op het werk is een kantoor met een deur een luxe, hier moet je bureaus delen en in een kantoortuin werken. Vreselijk vermoeiend vind ik dat, als je geconcentreerd wil werken. Voor samenwerken, een beetje kletsen en overleggen is het prima. Gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik meer vanuit huis mag werken. 

Kan nu zelf mijn tijd meer indelen en sluit met minder stress en overprikkeling de werkdag af, wat het voor mij een stuk makkelijker maakt om doordeweeks niet te drinken. 

Bovendien is de koffie een stuk beter thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ik zat te wachten op mijn vaste afspraak met mijn VNN hulpverlener om 10.00 uur om alles door te nemen.
Meestal is hij op tijd of appt als hij eerder of later komt.
Kijk ik in mijn agenda: afspraak verschoven naar 15.30 uur.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Lonster1:

Sterkte in het ziekenhuis ikkanhet.

Bij mij op het werk is een kantoor met een deur een luxe, hier moet je bureaus delen en in een kantoortuin werken. Vreselijk vermoeiend vind ik dat, als je geconcentreerd wil werken. Voor samenwerken, een beetje kletsen en overleggen is het prima. Gelukkig heb ik kunnen regelen dat ik meer vanuit huis mag werken. 

Kan nu zelf mijn tijd meer indelen en sluit met minder stress en overprikkeling de werkdag af, wat het voor mij een stuk makkelijker maakt om doordeweeks niet te drinken. 

Bovendien is de koffie een stuk beter thuis.

Ja een kantoortuin is echt scheisse. Ik snap het ook niet. Als je wil dat je werknemers voortdurend zitten te ouwehoeren en geen fatsoenlijk telefoongesprek of teams kunnen voeren, dan moet je ze idd met zn allen in een kantoortuin pleuren.

"tuin" 🤮

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Een beetje kunnen slapen Smaragdie?

Nauwelijks maar ik heb er voor over, doe alles voor mijn beestjes. Leek wel een nachtdienst. Hoop voor haar dat het snel gaat gebeuren, ook voor mijzelf. Die arme schat. Is geen gezicht, zo klein en zo een grote buik. Gelukkig zijn de andere katten opvallend lief voor haar. En zij is nooit aanhankelijk geweest. Kopjes geven en een aai kan zij waarderen. Maar loopt mij nu overal achterna en ligt tegen mij aan. Zo is zij totaal niet maar goed dat zal met zwanger zijn te maken hebben, hormonen. 

@ikkanhet Denk aan jou, sterkte!!! Enorm knap hoe je met dit alles kan omgaan. Je hebt geen keuze natuurlijk maar dan nog enorm sterk van jou.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ikkanhet:rose:

Pfff we kregen gisteravond te horen dat de man van waar onze jongste naar dagbesteding gaat , uit het leven is gestapt . zo heftig dit .... natuurlijk in eerste instantie voor zijn vrouw en zoontje.   We moeten het nog vertellen tegen de jongens,  maar hoe vertel je zoiets . Oudste is zelf depressief en jongste gaat het niet begrijpen.   Het was altijd ern veilige plek , we wilden jongste daar laten wonen strakjes,  deze mensen hebben zo'n groot zorghart . Hoe gaan ze deze klap opvangen?! Het maakt me heel emotioneel.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...