Lika Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 mei Auteur Rapport Share Geplaatst 3 mei Heerlijk geslapen. De nieuwe dag ligt voor mij. Ik vind het zoals altijd heel lastig mijn werk los te laten. Dus ik draag de dingen waar ik me zorgen over maak constant mee. Ik train mezelf om het te zien en mijn gedachten te verplaatsen. Levenslang gedoe. Van vroeger en nu. En wrs ook later. Wandelen en zwemmen vandaag. lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elonwyn Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goeiemorgen allemaal, Wat een druilerige dag, totaal anders dan gisteren. Dag 80 vandaag na mijn uitglijder / terugval. Gelukkig duurde deze maar 1 dag in plaats van meerdere dagen / weken. Dagpact: Elonwyn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goedemorgen. Dagpact: Elonwyn Prana @Elonwyn mooi 80 dagen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Goeie morgen iedereen, 3 mei bewerkt door bolletje Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Ikkanhet Tine, karin123, ikkanhet en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goeiemorgen lieve allemaal Thnx @bolletje liefff van je bolletje en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Hoi!! Heeeeerlijk die kou. Ik ben alweer toe aan de winter. Twee zonnige dagen is zát wat mij betreft. Wat moet je lang wachten tot die punctie @ikkanhet. Ik denk ook veel aan je. bolletje en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Hondje nog steeds aan het beteren @bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Is het werk met name altijd iets waar je over loopt te piekeren @Lika of zou je je zonder werk ook constant zorgen maken over iets anders? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goeiemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Zet er iemand mij op het dagpact? Ik ben mijn smartphone? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goedemorgen, Fijne vakantie @Lika. Geeft niks, mag best:) (enneh, niet doen hoor, levert niks op) Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Dagpact: Elonwyn Prana Claudius 3 mei bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goedemorgen allemaal, Nieuwe computer Schoonzoon heeft gisteren de letters mega-groot gemaakt want ik word steeds kippiger 😅 Dus....ik zie jullie nu allemaal luid en duidelijk. Moet nog even naar de markt voor nootjes Plu mee denk ik Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Goeie morgen, vandaag heb ik kuisdag op het programma. Cleansing in and out. Daar hoort altijd mijn you tube power kuislijst bij. Ik ga er een paar liedjes van op het muziekdraadje zetten. Ik denk dat dit misschien het beeld dat sommigen hier van mij hebben wat kan bijstellen. Want Hey, aan verwachtingen van anderen proberen te beantwoorden doe ik minder en minder…het hoort allemaal bij mij, veel contradicties misschien…maar dat hoort alleen maar bij mens-zijn….en het mag er allemaal zijn bij mij! groetjes en fijne dag iedereen! 3 mei bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) 2 minuten geleden zei Musashi: Ik ga er een paar liedjes van op het muziekdraadje zetten. Goedemorgen Mushashi, Zet maar wat liedjes op de muziekdraad. Ik druk mij zelf ook vaak uit in muziek. Dan ga ik luisteren. 3 mei bewerkt door Roberto Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Goedemorgen frummers. Beetje laat, maar dan toch nog even wat te drinken neerzetten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei 1 uur geleden zei Reacher: Hoi!! Heeeeerlijk die kou. Ik ben alweer toe aan de winter. Twee zonnige dagen is zát wat mij betreft. Wat moet je lang wachten tot die punctie @ikkanhet. Ik denk ook veel aan je. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Dank je wel @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei Beste mensen, ik zit hier al een tijdje over na te denken. Dit alcoholforum is vrij actief in vergelijking met de andere forums. Met allemaal verschillende mensen met verschillende achtergronden. Met de een heb je een klik, met de ander niet, geen probleem. Dan scroll je gewoon door. Er is geen beginnen aan om alles en iedereen te volgen hier. Dat doe ik zelf ook niet. Wat ik heel gemeen vind van een aantal forumleden hier is dat ze dan blijkbaar op Negeren klikken. En dat ook nog eens laten merken of adviseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei Rapport Share Geplaatst 3 mei 1 uur geleden zei Reacher: Hondje nog steeds aan het beteren @bolletje? Eindelijk gelukkig wel Reacher. Het kost me een hoop energie maar ik geloof dat het eindelijk voorbij is.Gisteren is er een echo gemaakt en daar is alles prima. Kan ook niet anders want die deugnietjes krijgen iedere dag een bolletje levertraan (eigenlijk voor mensen) en dat doet wonderen. Lief dat je daar naar vraagt. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden