Spring naar bijdragen

Woensdag 1 mei 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, goedemorgen Jim en Claudius. 
De zon schijnt, het wordt een echte zomerse dag vandaag, heerlijk. 
Jammer dat ik de hele dag op pad zal zijn (binnen) maar ach, er komen nog meer van deze dagen denk ik. 
Eerst natuurlijk even een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Elonwyn:

Goeiemorgen!

Fijn, zo’n mooie zomerdag! Ik ga vroeg sporten en daarna naar buiten, denk ik.

Fijne dag allemaal!

 

DAGPACT:
Yvonne
Elonwyn

Fonny

Fijne woensdag allemaal!:sun:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dag is er weer. Slecht geslapen natuurlijk, badend in het zweet. Kiwi’s, pompelmoessap en pijnstillers als ontbijt. Om de boel proberen te redden want ik moet werken op dag van de arbeid. Leve de zelfstandige! Ik voel me k**.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Musashi sterkte vandaag,

Goeie morgen mensen,

Gisteren een rotdag gehad, veel gehuild omdat ik de moed had laten zakken. Vanochtend rende, tot mijn grote verbazing Puck rond of er helemaal niets aan de hand was. De dierenarts zei dat ze een erg gezond lijfje heeft, zeker voor een hondje van 14 jaar. Heb al met al, in deze weken zo'n e485,-- betaald en ben nu platzak, maar m'n hondje is weer aan de betere hand. Das het belangrijkste.

En, ik heb niets gedronken, zelfs niet aan gedacht. Het is uit m'n systeem.

                                                                  

                                                                                          image.thumb.jpeg.b74e98a81caa99458d96128fe89e51c3.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers:sun:
zal het eindelijk mn eerste stranddag worden?
Of toch sauna en daar lekker liggen zonnen tussendoor?
even op broeden nog.

@bolletje, wat een narigheid meis. Gelukkig dat je puck nog een poos bij je mag houden.
De kleine doerak heeft je wel in de spanning gehouden he, dat is niet goed voor jouw gezondheid hoor.
Vandaag een beetje ontstressen maar Bollewops:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Hier regent het maar er gaat wel gewoon hardgelopen worden. Gewoon rücksichtslos kein geloel. 

Jezus, Wat mis ik dit!

Al heel lang

Rennen in de regen

Liep voor “de mannen uit”

 

Prijs je rijk

En koester dit

Mijn gezondheid heeft het laten afweten

(zonder drank hoor)

Daarna weer

Ieder een toffe dag gewenst

En één goedemorgen 

Ik heb alles zoveel mogelijk dicht

Hoop nog wat te slapen straks

Het ga U goed

 

Liefs

Mai

 

traan van verstaan

van wat ik mis

 

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT:
Yvonne
Elonwyn
Prana

Goedemorgen allemaal.


@bolletje fijn dat het goed gaat vandaag met Puck en doe vandaag maar rustig aan. Het zorgt toch altijd voor veel stress.

@Musashi vandaag een nieuwe dag. Zet 'm op :rose:

@ikkanhet ik denk aan je

 

Hier nu eerst met de hond wandelen en dan yoga (binnen 😊). Daarna zeker nog wat op het land gaan werken, het groeit zo hard op dit moment. Het was vreselijk overgroeid toen we het kochten, dus we moeten wel echt de stukken die al "schoon" zijn, bijhouden nu.

Een fijne dag allemaal!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een zorgen @bolletje, maar fijn dat het nu met Puck de goede kant opgaat... 

@Mai, wat klink je triest. 
Je mist de stad schrijf je, woon je inmiddels weer in het huisje van 13 jaar geleden???
Ik hoop toch dat je weer op gaat knappen.... 

@ikkanhet, heb je gelijk uitslag gekregen over de patscan? Och meis, wat een heftige tijden toch. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletjewat een fijn nieuws over je hondje. Vervelend van die hoge kosten. Hopelijk blijft ze voorlopig gezond.:rose:

Zet m op @Musashivandaag en sterkte met de kater,hier heb je toch echt geen zin meer in. Lekker zo'n gezond ontbijt. Ik had zondag enorme zin in vette hap toen ik een kater had, gelukkig niet aan toegegeven en extra gezond gegeten, gesport, gesaunaad en gewandeld, hielp gelukkig een beetje, maar heb wel echt een paar dagen nodig om me weer helemaal fit te voelen. Ik probeer me dit goed in te prenten voordat ik weer een uitglijder maak. 

@ikkanhet:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Maandagmorgen per ongeluk mijn linkeroog beschadigd, toch naar de verslavingskliniek gegaan. Waar ze voor mij een afspraak regelden met de oogarts. Helemaal aan de andere kant van de stad. Gisteren zag ik alles nog heel wazig, vandaag gaat het wat beter. Morgen terug naar de oogarts, ik heb een lens op mijn oog gekregen, die er morgen weer uit gaat. Toch Maandagvond een email proberen te schrijven naar een begeleidster waar ik morgen ook een afspraak mee had, die dacht natuurlijk dat ik gedronken had. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge.

Ben er hier even helemaal tussenuit geweest, (alweer) geveld door een longontsteking. Was dus wat aan het kris-kras-door-het-forum aan het bijlezen. De mokerslag die me hier deed inloggen was het verschrikkelijke nieuws van/voor @ikkanhet.
Heel, heel, heel veel sterkte, heel veel kalmte voor jou en je naasten. Je hebt op dit forum laten zien dat je je nickname eer aandoet. Makkelijk heb je het niet, maar je roeit er toch allemaal maar doorheen. Blijf roeien met de riemen die je hebt. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Claudius:

Ik heb Maandagmorgen per ongeluk mijn linkeroog beschadigd, toch naar de verslavingskliniek gegaan. Waar ze voor mij een afspraak regelden met de oogarts. Helemaal aan de andere kant van de stad. Gisteren zag ik alles nog heel wazig, vandaag gaat het wat beter. Morgen terug naar de oogarts, ik heb een lens op mijn oog gekregen, die er morgen weer uit gaat. Toch Maandagvond een email proberen te schrijven naar een begeleidster waar ik morgen ook een afspraak mee had, die dacht natuurlijk dat ik gedronken had. 

Mogge Claudius dus na je zondag matinee escapade ben je dus ma en di sober en je hebt je ook aangemeld voor dag pact vandaag wat is gedachten ik ga even rustig de week beginnen zonder drank trouwens hoe komt het met je oog watskebeurt

bewerkt door Jac
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...