Spring naar bijdragen

Woensdag 27 maart 2024


Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Yvonne en alle anderen die zich hier nog melden:rose:

Lekker geslapen en wat een mooi begin van de dag : koffie  :D

Ook ik heb zin in de nieuwe dag : ga vandaag de tuin wat fatsoeneren. Ik hou weliswaar niet van een "modeltuin" maar enig snoeiwerk/schoffelwerk is toch wel wenselijk :D

Met name vanmiddag zou het droog blijven, dus heb dan geen excuus meer. Aan de slag dame !!

DAGPACT

Beatrix

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Yana:

Goedemorgen @Zbb, ben je ook nog steeds van de sigaretten afgebleven?

Wat een verhaal zeg @Woman hoe je opeens met flessen wodka in je winkelmandje zit. Maar wat geweldig dat je de put dicht vóórdat het kalf verdronken is. Petje af!

Jaa

ik ben nog steeds gestopt,al is het soms niet makkelijk. Denk ik als ik er nu eentje rook dat ik me gelijk niet lekker begin te voelen. 
 

ik blijf doorzetten,het moet uiteindelijk alleen maar beter en makkelijker worden. 
 

vandaag 3 weken! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Zbb:

Jaa

ik ben nog steeds gestopt,al is het soms niet makkelijk. Denk ik als ik er nu eentje rook dat ik me gelijk niet lekker begin te voelen. 
 

ik blijf doorzetten,het moet uiteindelijk alleen maar beter en makkelijker worden. 
 

vandaag 3 weken! :)

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen.

Dagpact:
Beatrix
Fonny 
Zzb
Okkie

Ik voel me wankel, baal ervan omdat ik het zelf heb veroorzaakt door terug te vallen. Nu doorzetten, dan wordt het vanzelf weer een gewoonte. Ik voel me zoveel fijner zonder drank. Ik blijf het beste uit de buurt van winkels en sociale gelegenheden vandaag. En op het dagpact!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen! Zodadelijk eerst verslag maken van bezoek gisteren en versturen naar managementteam. Daarna of tussendoor wandelen met de wandelgroep. Stofzuigen, gesprek met aannemer voorbereiden. Genoeg te doen dus. Maak er allemaal wat van! Extra succes voor @Prana, @Zbben @Woman:rose::rose::rose:

Dagpact:
Beatrix
Fonny 
Zzb
Okkie

Prana

Maja

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Prana:

Goedemorgen iedereen.

 

Dagpact:
Beatrix
Fonny 
Zzb
Okkie

Ik voel me wankel, baal ervan omdat ik het zelf heb veroorzaakt door terug te vallen..

Goedemorgen allemaal, wéér een nieuwe dag! 

@Prana Het is een uitglijder, dat kan gebeuren, maar het is zéker geen terug bij af situatie, ook al voelt dat misschien zo. Wees lief voor jezelf, niet balen, maar gebruik dit leermoment om weer te beseffen en te voelen wat je écht niet meer wilt! Dus, vandaag weer een nieuwe dag, verder op het mooie pad dat je al aan het bewandelen was! 

Fijne dag allemaal! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Zbb:

Jaa

ik ben nog steeds gestopt,al is het soms niet makkelijk. Denk ik als ik er nu eentje rook dat ik me gelijk niet lekker begin te voelen. 
ik blijf doorzetten,het moet uiteindelijk alleen maar beter en makkelijker worden. 
vandaag 3 weken! :)

Wow, hier mag je trots op zijn @Zbb wat een prestatie !!!!!

Je schrijft het moet uiteindelijk, nee het GAAT uiteindelijk makkelijker 
Vreemd genoeg vond ik stoppen met roken toch makkelijker dan stoppen met alcohol. Toen mijn longarts zei dat roken dodelijk was en enorm slecht voor mijn toen wankele gezondheid ben ik meteen gestopt. Stoppen met alcohol schijnt voor mij toch niet in die ernstige categorie te zitten ( ......ja, ik weet het......), want daar heb ik beduidend meer moeite mee. Maar ook hier geldt natuurlijk : het gaat uiteindelijk beter en makkelijker !!

Fijne rookvrij en alcoholvrije dag :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag drink ik niet. Vandaag drink ik niet. Vandaag drink ik niet. Enz. 

Gisteren naar de wolwinkel voor extra katoen voor dat andere oortje..hebben ze die wol niet meer! Wachten op de volgende levering. Al zag ik wel andere mooie wol die ik straks toch ook gewoon lekker ga kopen. Fluffy wol, een soort velvet. Erg mooi. Ik ga ook langs de kringloopwinkel en ik mag een paar manden met schone was in de kasten leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Deze periode is altijd wat emotioneel voor mij.
Zowel de geboortedag, sterfdag en crematiedag van mijn vader achter elkaar.

Uitspraak van mijn vader:
Als ik 's morgens wakker wordt en uit het raam kijk denk ik, vandaag wordt het weer een mooie dag.

Helaas heeft hij een aantal dagen niet meer uit het raam kunnen kijken.
Toen wij hem vonden lag hij al een aantal dagen dood op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond stoppen met roken echt de hel, ik zag totaal geen zin meer in het leven en was liever dood dan dat ik nog een minuut zonder sigaret moest. Iedereen die stopt met roken is een held! Bij mij is de rookverslaving uiteindelijk van me afgegleden middels de e-sigaret, wat ben ik daar dankbaar voor, op eigen kracht was het me nooit gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Roberto:

Uitspraak van mijn vader:
Als ik 's morgens wakker wordt en uit het raam kijk denk ik, vandaag wordt het weer een mooie dag.

Daarbij moet ik dan weer aan Swiebertje's Zwerverslied denken:

Als ik 's morgens wakker word

In mijn bed van geurig hooi

Is het eerste waar ik dan aan denk

Wordt het weertje slecht of mooi

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Adri03:

Ja, maar iedereen die begint met roken is een minstens zo grote loser. Dus dat kun je gerust tegen elkaar wegstrepen.

Dat geld misschien voor vandaag de dag

vroeger werd het als normaal beschouwd,stond er op tafel als je op visite ging een glas gevuld met sigaretten,vrij om te pakken. 
 

kon je als 12 jarige zonder pardon sigaretten kopen.  
 

en zelfs de doktoren zeiden dat af en toe een sigaretje gezond waren :blink:

ik voel me er echt ingeluisd 

Maargoed dat het vandaag de dag ontmoedigd word voor de jeugd om er aan te beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...