Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 december 2023


lady jane

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Lady Jane, en de rest die nog komt

te luiiiiii ik tenminste wel.

dit jaar ga ik geen oliebollen bakken, voelt als spijbelen. Al weet ik dat niemand me dat kwalijk neemt. Is eigenlijk traditie dat ik voor familie en buren bak. Misschien volgend jaar weer.

nu vast een beetje kerst opruimen en maandag de schoonmaak. 
 

dagpact

Dune

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Hier ook een lui mens. Werd ik pas om half 10 wakker. Nu viel ik ook pas laat in slaap vannacht, dus zoveel langer heb ik nu ook weer niet geslapen. Lekker relaxed wel zo. Dat zet de toon voor de rest van de dag.

DAGPACT:
Dune
Fonny
Toos

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning. Gisteren is mijn schoonvader overleden. Vandaag naar begrafenis van moeder van beste vriendin aan de andere kant van het land. Intussen slaapt mijn man veel bij zijn moeder die 24 uur zorg nodig heeft. En probeer ik mijn oude moeder ook de nodige aandacht te geven. Het zijn roerige tijden voor ons. We doen het goed, maar het is veel en emotioneel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Likawat een moeilijke tijd voor jullie.Denk aan je :heart:

Nee hoor @Dune.Iedereen laat wel eens een steekje vallen.Daar zijn we mensen voor.

Inmiddels knietjes weer afgeveegd en kroontje weer recht.Deze AB slaat beter aan.Moet er 3 per dag.Dus daar houd ik me netjes aan.Zolang ik hier geen Russisch gaat praten, gaat het goed.

Heb ook geen koorts meer, maar hou me wel rustig.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net weer een bericht van iemand die ik ken, die euthanasie heeft gepleegd.

Zag het leven gewoon niet meer zitten.

Allemaal rot berichten.

Ðe AB lijkt wel aan te slaan maar heb nog steeds buikpijn.Een raar soort buikpijn wat allang niet meer bij mij hoort.Lijkt op menstruatiepijn.

Zonder paracetamol kan ik nog niet.

Ze zijn zo aan het knallen.De hond wil bijna niet naar buiten.

Lekker wat lichtverteerbaar eten gehaald, noodles.Best lekker.En sinasappelsap en hele goede granberry pillen 

No alcohol, dag 3 alweer.De soberapp maar weer teruggezet.

Morgen naar m'n zoon en een muziekgenres, waar ik mijn orgel van heb gekocht.

Heel toevallig ook in Brabant, zelfde stad.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank allen. Mijn schoonvader was oud en had een rijk leven. Dat is mooi. Maar hij zal ontzettend worden gemist. Zijn geest was zo scherp. 
 

Vandaag helemaal zelf met de auto naar de andere kant van het land gereden en terug. En boodschappen gedaan en gekookt. Veeeeeeel groente. Daar vroeg mijn lichaam om. Fijn om te kunnen luisteren. Dat lukt alleen nuchter.

Slaap lekker allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...