lady jane Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 een hele goedemorgen frummers ben ik zo maar de eerste? of de anderen te lui om een nieuwe dagdraad aan te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 (bewerkt) Goedemorgen Lady Jane, en de rest die nog komt te luiiiiii ik tenminste wel. dit jaar ga ik geen oliebollen bakken, voelt als spijbelen. Al weet ik dat niemand me dat kwalijk neemt. Is eigenlijk traditie dat ik voor familie en buren bak. Misschien volgend jaar weer. nu vast een beetje kerst opruimen en maandag de schoonmaak. dagpact Dune 30 december 2023 bewerkt door Dune Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Goedemorgen allemaal dagpact Dune Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Goedemorgen frummers, Vandaag een lekker rustig dagje denk ik (hoop ik). Ik heb vannacht niet zo best geslapen, aan het eind nog even een uurtje mee kunnen pakken, nu eerst even een bakje Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Goedemorgen. Hier ook een lui mens. Werd ik pas om half 10 wakker. Nu viel ik ook pas laat in slaap vannacht, dus zoveel langer heb ik nu ook weer niet geslapen. Lekker relaxed wel zo. Dat zet de toon voor de rest van de dag. DAGPACT: Dune Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Morning. Gisteren is mijn schoonvader overleden. Vandaag naar begrafenis van moeder van beste vriendin aan de andere kant van het land. Intussen slaapt mijn man veel bij zijn moeder die 24 uur zorg nodig heeft. En probeer ik mijn oude moeder ook de nodige aandacht te geven. Het zijn roerige tijden voor ons. We doen het goed, maar het is veel en emotioneel. Maja, Spirit, nancy en 4 anderen reageerden hierop 3 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Sterkte @Lika in deze intense tijd. Mooi dat jullie het goed doen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmy Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 @Lika Sterkte in deze roerige tijden. Denk ook goed om jezelf! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wijntjeminder Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 @Lika Gecondoleerd, Lika. Dat is wel heel erg veel verdriet en zorg dat nu op je pad ligt. Goed te horen dat jullie het goed doen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 December lijkt wel de maand te zijn van de zieken en ook overlijden. Daarnaast; hoe ouder je word, hoe meer je dat om je heen meemaakt. Sterkte Lika, dat is wel veel tegelijk. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Vandaag een voorzichtig zonnetje, in elk geval droog. Dat is mooi want er staat zo een wandeling op het menu. Daarnaast dit weekend veel opruimen en schoonmaken. Ook dat lijkt er bij te horen in deze dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Gecondoleerd, @Lika en sterkte. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Ahhh @Lika sterkte en gecondoleerd. Wat zwaar allemaal. @Spirit dacht steeds dat ik hier echt de enige was die een steekje liet vallen nu kunnen we elkaar de hand schudden en doooorrrrr lieverd Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 @Likawat een moeilijke tijd voor jullie.Denk aan je Nee hoor @Dune.Iedereen laat wel eens een steekje vallen.Daar zijn we mensen voor. Inmiddels knietjes weer afgeveegd en kroontje weer recht.Deze AB slaat beter aan.Moet er 3 per dag.Dus daar houd ik me netjes aan.Zolang ik hier geen Russisch gaat praten, gaat het goed. Heb ook geen koorts meer, maar hou me wel rustig. Lika en Dune reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 jeetje @Lika gecondoleerd wat heftig allemaal voor je/jullie Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Net weer een bericht van iemand die ik ken, die euthanasie heeft gepleegd. Zag het leven gewoon niet meer zitten. Allemaal rot berichten. Ðe AB lijkt wel aan te slaan maar heb nog steeds buikpijn.Een raar soort buikpijn wat allang niet meer bij mij hoort.Lijkt op menstruatiepijn. Zonder paracetamol kan ik nog niet. Ze zijn zo aan het knallen.De hond wil bijna niet naar buiten. Lekker wat lichtverteerbaar eten gehaald, noodles.Best lekker.En sinasappelsap en hele goede granberry pillen No alcohol, dag 3 alweer.De soberapp maar weer teruggezet. Morgen naar m'n zoon en een muziekgenres, waar ik mijn orgel van heb gekocht. Heel toevallig ook in Brabant, zelfde stad. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Dank allen. Mijn schoonvader was oud en had een rijk leven. Dat is mooi. Maar hij zal ontzettend worden gemist. Zijn geest was zo scherp. Vandaag helemaal zelf met de auto naar de andere kant van het land gereden en terug. En boodschappen gedaan en gekookt. Veeeeeeel groente. Daar vroeg mijn lichaam om. Fijn om te kunnen luisteren. Dat lukt alleen nuchter. Slaap lekker allemaal. Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 december 2023 Rapport Share Geplaatst 30 december 2023 Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht gewenst @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Gecondoleerd @Lika, ik wens jou en de jouwen veel sterkte toe. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Gecondoleerd @Lika en heel veel sterkte. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 (bewerkt) Gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte gewenst. 1 januari bewerkt door Pinkman Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2023 Rapport Share Geplaatst 31 december 2023 Gecondoleerd, @Lika. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden