Spring naar bijdragen

Wie rijdt er mee.. in de arrenslee


Dune

Aanbevolen berichten

de decembermaand is in zicht :present: dan vertrekt onze arrenslee iedereen is welkom! We kunnen elkaar steunen en binnenboord houden. We doen dit met zijn allen. Wie stapt er in ?
 

( de kleur rood is niet schreeuwend bedoeld, maar is de virtuele versiering :D)

bewerkt door Dune
Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb het trouwens even opgezocht, dacht dat het arreslee was maar er hoort een N tussen. Weer wat geleerd 
 

en als je in de titel een t zet achter ‘rijd’ is alles up to date :blush: Doet niets af aan de lol die we gaan beleven. Arrenslee staat voor mij trouwens net zo gek als pannenkoeken, stiekem schrijf ik  altijd pannekoek op mijn boodschappenlijstje …

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Dune changed the title to Wie rijdt er mee.. in de arrenslee

Dus even stand van zaken

passagierslijst:

Dune

Maja

Lady Jane

Bob

ikkanhet

Fonny

Rapilos

Spirit (Doerakje en DeGolden Retriever) 


JamesM

Mariann

reboot

Beatrix

Vamos

wat een gezelligheid al…  misschien kunnen we @Yvonne vragen of ze ons wil trakteren op warme chocomelk met slagroom. Zij is zo goed met koffie enzo :D worden we lekker warm van 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schoorvoetend sluip ik hier binnen...wil heel graag meedoen met het arrensleepact. Daarnet nog maar voor de eerste keer aangemeld op het weekpact, en geen idee of mijn arrenslee stevig genoeg is om niet overboord te vallen :-),... misschien is het hoogmoed op dit moment, maar dat zal later blijken.

Ik doe mee :-) ho ho ho!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...