Dune Geplaatst 26 november 2023 Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 (bewerkt) de decembermaand is in zicht dan vertrekt onze arrenslee iedereen is welkom! We kunnen elkaar steunen en binnenboord houden. We doen dit met zijn allen. Wie stapt er in ? ( de kleur rood is niet schreeuwend bedoeld, maar is de virtuele versiering ) 27 november 2023 bewerkt door Dune Koala84 en Phaedra reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 26 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 26 november 2023 Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 Ik stap in @Dune, heb de steun en het plezier hard nodig en wil ook andere frummers steunen. Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2023 Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 Ik sluit aan, fijn Dune dat je het initiatief bent opgestart! En kan ik Maja ff een big mama hug geven (()) Maja en Tine reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 november 2023 Rapport Share Geplaatst 26 november 2023 (bewerkt) Ja ik doe ook mee. Maar rustig over hobbels met die slee want ik heb soms wat last van mijn rug. Hoogtevrees heb ik geen last van dus vlieg zo veel als je wilt. 26 november 2023 bewerkt door Bob Dune en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 november 2023 Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Ik sluit me ook heel graag aan bij jullie. Gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 november 2023 Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Ik zit al hoor!!! Dune reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2023 Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Ik doe ook mee Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 november 2023 Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Ik doe ook weer mee.Doerakje gaat ook mee (poezenbeest) en m'n Golden Retriever is ook weer van de partij.Gezellig!! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Hoe meer zielen hoe meer vreugd zullen we maar zeggen, het mooie is dat we altijd allemaal passen in deze arrenslee. heb het trouwens even opgezocht, dacht dat het arreslee was maar er hoort een N tussen. Weer wat geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Dus even stand van zaken passagierslijst: Dune Maja Lady Jane Bob ikkanhet Fonny Rapilos Spirit (Doerakje en DeGolden Retriever) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 november 2023 Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 heb het trouwens even opgezocht, dacht dat het arreslee was maar er hoort een N tussen. Weer wat geleerd . en als je in de titel een t zet achter ‘rijd’ is alles up to date Doet niets af aan de lol die we gaan beleven. Arrenslee staat voor mij trouwens net zo gek als pannenkoeken, stiekem schrijf ik altijd pannekoek op mijn boodschappenlijstje … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Gut ja helemaal gelijk natuurlijk… grammatica , we gaan een mooie tijd maken van deze aanstaande feestmaand Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 27 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 (bewerkt) Kerstman heeft alvast voor iedereen een cadeautjes ingepakt, mogen we pas op 1e kerstdag uitpakken 28 november 2023 bewerkt door Dune rapilos, lady jane en Fonny reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JamesM Geplaatst 27 november 2023 Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Ik doe ook mee, wordt gezellig!! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 27 november 2023 Rapport Share Geplaatst 27 november 2023 Jaaaa, gezellig. Ik slee weer mee in de arren.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 Gezellig, is er nog plaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 altijd @reboot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vamos86 Geplaatst 28 november 2023 Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 Ook ik wil de gok graag wagen in de arrenslee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dune Geplaatst 28 november 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2023 Dus even stand van zaken passagierslijst: Dune Maja Lady Jane Bob ikkanhet Fonny Rapilos Spirit (Doerakje en DeGolden Retriever) JamesM Mariann reboot Beatrix Vamos wat een gezelligheid al… misschien kunnen we @Yvonne vragen of ze ons wil trakteren op warme chocomelk met slagroom. Zij is zo goed met koffie enzo worden we lekker warm van Fonny en Vamos86 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lily03 Geplaatst 3 december 2023 Rapport Share Geplaatst 3 december 2023 Schoorvoetend sluip ik hier binnen...wil heel graag meedoen met het arrensleepact. Daarnet nog maar voor de eerste keer aangemeld op het weekpact, en geen idee of mijn arrenslee stevig genoeg is om niet overboord te vallen :-),... misschien is het hoogmoed op dit moment, maar dat zal later blijken. Ik doe mee :-) ho ho ho!!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 december 2023 Rapport Share Geplaatst 3 december 2023 Ik doe dit jaar natuurlijk ook weer mee. Ik heb de warme dekentjes alvast weer gepakt. Is er nog plek naast Jane?? Wie neemt er snert mee? Wel zo lekker met dit weer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2023 Rapport Share Geplaatst 3 december 2023 heerlijk Nancy, fijn dat je meerijdt. een met vegan bacon en een met vlees, tast toe! Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 december 2023 Rapport Share Geplaatst 3 december 2023 Ik kom ook mee! Deken is nog niet helemaal klaar, maar ik haak aan boord gewoon verder:-) Fonny, nancy en Bob reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden