jopie Geplaatst 21 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2023 (bewerkt) Vanmiddag is, in alle rust en met haar kinderen bij zich, mijn lieve vriendin Carry, hier ook wel bekend als pietje Parel, overleden. Zij heeft, vanaf 2009, heel, heel veel voor mij betekend. Een bijzonder mens, eigen-wijs, zoals ze zelf altijd zei. En lief. Fundamenteel lief. Zacht. Van 2010 tot 2020 was ik met haar. Beginnend met corresponderen, vanuit dit forum, toen voorzichtige bezoekjes, en uiteindelijk de laatste jaren 3 a 4 dagen in de week samen. De laatste ruim 2 jaar waren niet fijn voor haar. In een verpleegtehuis, en ook nog ten tijde van corona. De wereld niet meer begrijpen, de wereld die jou niet meer begrijpt. Maar.....wat zijn 2 jaar op een heel leven: ze was eerder meer dan dat! Ze hoeft niet meer! Ik miste haar al, was haar al kwijt, maar nu even mis ik haar echt. Voor wat ze óók was, al die jaren. Om wat ze allemaal moest. @fleurtje 21 maart 2023 bewerkt door jopie Mai, lady jane, Remi1 en 3 anderen reageerden hierop 3 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 21 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2023 Gecondoleerd lieve @jopie jopie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 22 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2023 (bewerkt) x 17 april 2023 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2023 (bewerkt) Ja, het moet dubbel voelen @jopie, het gemis van jouw lief zoals zij ooit was en aan de andere kant de geruststelling of berusting dat er een einde aan haar lijden is gekomen. Sterkte. (En @Amalia, jammer dat je gelijk weer klaar staat met een oordeel, zonder te weten) 22 maart 2023 bewerkt door Yvonne woord vervangen lady jane, nancy, Spirit en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2023 Lief Jopske, Wat fijn voor haar dat je tot het laatst bij haar bent geweest om haar te steunen. Ik hoop dat de mooie momenten op de voorgrond blijven en je daarvan kan blijven genieten. Sterkte lieverd. lady jane en jopie reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2023 jopie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 Sterkte jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 23 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2023 Lieve @jopie, heel veel sterkte met dit grote verlies en bedankt voor het delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jopie Geplaatst 24 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 Vandaag een prachtige liefdevolle kleurrijke uitvaart met al haar familie en gelieven... .... carry waardig, een cirkel gesloten. Mooi. Veel gehuild, maar....het is goed zo. Voor wat betreft mezelf: blij en dankbaar dat ik net op tijd een vlucht terug kon boeken uit Noorwegen. Mijn winteravontuur is voor nu voorbij, volgend jaar verder in de sneeuw, 3 juni verder met de rugzak over de zomerpaden. Oskar, lady jane, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 april 2023 Rapport Share Geplaatst 10 april 2023 Ik lees je nu pas jopie. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden