Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 maart 2023


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik nog in een winterslaap zit. Ga rond 22 uur naar bed en sta om 7.30 uur op. Ik slaap graag en ook overdag vind ik het fijn om een beetje te dommelen. Ik denk dat ik maar een kat wordt. Heerlijk leven lijkt me dat.

Nog een kop koffie en eens gaan nadenken of ik iets ga doen vandaag, of op de bank ga liggen met een dekentje en de radio of een podcast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou ook zo van slapen, heerlijk! En dat spijkermatje doet ook echt wonderen want als ik iets te druk in mijn hoofd ben of gespannen spieren heb .. 20 minuten en ik dommel er al op weg naar dromenland! 
Vanmorgen al om 9.30 in de sportschool voor lesje Pump it, door naar de bieb voor reisboekjes Italië en langs de markt voor groente en gember en citroenen .. nu lekker broodjes in de oven. Rest van de dag boekjes doorlezen en rustig aan!

Fijne dag allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohja en gisteren voor het eerst weer eens uiteten geweest, zonder alcohol erbij. Dat ging eigenlijk heel makkelijk, vooral als je ziet hoeveel iedereen wegdrinkt om je heen, viel me nu onwijs op! Heerlijk genoten van het toetje.. die nam ik normaal niet want nam liever dat vierde glas wijn ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet een keuze maken tussen de koffie van @Yvonneen @bolletje.Ja, de koffie van yvonne drink ik al jaren, maar ga toch een bakkie van Bol proberen.

Ik ga er ook maar een easy dagje van maken.Nog even op pad voor wat te eten te halen voor vanavond.Ook nog wat fruit.Vanmiddag nog wat voorbereidingen doen voor morgen.Even aan de buurman vragen of hij morgen de hond eten wil geven en uitlaten.

Wolken, zon en een bui.Nog wel wat frisjes, maar we doen het er maar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Donder:

Sinds dinsdag weer met spoed opgenomen in het ziekenhuis.
Dit keer met maag problemen. Gaat lekker zo, en weer minstens tot maandag duren. :devil:

Verdorie, wat ellendig weer @Donder
Ik hoop dat je inmiddels weer wat aan het opknappen bent. 
Voor nu heel veel sterkte... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, vanmiddag naar een jury bijeenkomst geweest voor de turn wedstrijden waar ik binnenkort ga jureren. Mijn dochter doet binnenkort mee en ik ben gevraagd of ik wilde jureren vanwege mijn turn achtergrond van vroeger... 

Leer je misschien nog wat leuke dames kennen ;) dat viel dus tegen, maar je wereld vergroten is meestal wel een goed idee! 

Net fitness en hardgelopen, nu in bad en vanavond naar een vriendin van mij die ik dit jaar nog niet gezien heb.. 

DAGPACT:
Beatrix
Fonny
Maiann
Pytje
Zbb
Remi
Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk @Freekie. Ik heb vroeger ook geturnd. Fries kampioen geweest op bepaalde onderdelen en vervolgens mee gedaan aan Nederlandse kampioenschappen. Later ging mijn jongste dochter ook turnen.

@DonderWat rot weer/ steeds. Krijg je bezoek? Mocht je bezoek willen mag je mij gerust pb sturen hoor want ik ben de laatste tijd toch al veel in het MCL(vanwege mijn heit). Ik kom met liefde even bij je langs mocht je dat willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...