Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 februari 2023


ikkanhet

Aanbevolen berichten

  • ikkanhet changed the title to Vrijdag 17 februari 2023
28 minuten geleden zei bolletje:

Moghu.

Alles nog goed Zbb?

Ja geen terugvallen meer voor mij

ik ben er zo ontzettend klaar mee. 
 

Heb nog  de naweeën ervan,voel me nog steeds niet top en zit in een flinke dip. 
 

ik ga dinsdag wel weer proberen om aan het werk te gaan. 
 

kleine stapjes voorwaarts maar weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge mensen

Tamelijk rustig dagje voor de boeg. In de ochtend drink ik eigenlijk alleen maar virtuele koffie van Yvonne. Als mijn vrouw en ik beiden thuis zijn drinken we cappuccino, dat is een soort ritueel, maar dat komt op doordeweekse dagen niet veel voor. Op mijn werk slobber ik automatenkoffie uit gewoonte. Pas in de avond begint het echte koffie drinken. Ik heb laatst een zakje mooie koffiebonen gekocht, waar ik erg nieuwsgierig naar ben, maar heb deze nog niet aangebroken. Soms lukt het mij wel de bevrediging van het verlangen uit te stellen :) 

Maar nu eerst maar thee. Sencha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een rotnacht gehad.Vreselijk last van maag en daardoor amper geslapen.

Open in mijn mail,krijg ik een vreselijk haatdragend mailtje te lezen, van een (voorheen) vriend van mij.

Heb verleden jaar de vriendschap beëindigd, maar kennelijk vond hij het nodig, mij, na een jaar niets meer van hem gehoord te hebben, een vreselijke email te sturen vol met haatdragende teksten.Er werd zelfs gezegd door hem, dat ik aan cosakov leed.

Werd totaal naar beneden gehaald.

Zit me dus nog even hoog, maar gezien die persoon  zelf een flink drankprobleem heeft en veel medicijnen slikt, zal hij deze mail wel in kennelijke staat geschreven hebben.

In ieder geval is het het mij niet waard, om door zoiets te gaan drinken.

Nog steeds helemaal niet lekker en een beetje uit mijn doen.

Ik geef de schuld maar aan de spaghetti van gisteren.

Vast niet lekker gevallen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei rapilos:

JA @Remi1ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met je gaat.

we horen weinig meer van je

Nou ja ik heb tussendoor weleens wat geschreven, wat voor mij heel belangrijk was om te delen maar daar kwam geen enkele animo op, ook niet na het enige tijd te hebben laten staan, dus denk ik dan maar; ik wil ook niet zo zeuren want; blijkbaar niet zo belangrijk of interessant of doet het gewoon niks ofzo, dus dan haal ik mijn post maar weer weg/ of pas het aan. Vervolgens post ik nu dus niks persoonlijks meer, dat klopt, ik wordt immers toch niet gehoord.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...