Pytje Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Goedemorgen, mijn huiswerk gemaakt voor mijn afspraak bij Tactus en verder werk ik vandaag vooral veel weg. DAGPACT: Beatrix Maja Fonny Yvonne zbb Yana mariann Toos Prana Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Straks kijken voor een ander autootje de vorige hield er plotseling mee op twee weken terug en was daardoor meteen rijp voor de sloop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Nou, als ik de koffie eerst moet verdienen, krijg ik nooit weer koffie en dus nooit wat gedaan en dan nog nooit koffie. Dus, toch eerst maar koffie. Met Brinta en een krant, goedemorgen. De oude boom achter in de tuin waarover al jaren door buren wordt geklaagd, is nu voor een deel afgebroken en op ons eigen tuinhuisje gevallen. Dus daar moet vast iets mee. Zoals gezegd, eerst koffie. DAGPACT: Beatrix Maja Fonny Yvonne zbb Yana mariann Toos Prana Pytje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Ik stuur je wel even een kettingzaag. Leuk werk als t een beetje weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Ik weet niet hoe vertrouwd dat is, bel wel even iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 misschien willen je buren graag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Goedemiddag, ik doe mee met het dagpact. Straks bloedprikken. Vorige week met mijn traject begonnen bij Tactus, de verslavingszorginstelling hier. Praatgroep, hopelijk wat psychologische begeleiding, straks dus bloedprikken of alles in mn lijf nog doet wat het moet doen. Vorige week niet gedronken, gisteravond één biertje omdat ik anders bang was dat ik deze week anders een compensatiedag zou gaan doen. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 mee. Zoals gezegd, eerst koffie. DAGPACT: Beatrix Maja Fonny Yvonne zbb Yana mariann Toos Prana Pytje Quinn spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 47 minuten geleden zei chrisjelief: gisteravond één biertje omdat ik anders bang was dat ik deze week anders een compensatiedag zou gaan doen. die heb ik nog niet eerder gehoord hier en hoe ga je het dan komende week doen? kijk het filmpje op youtube van Els Noorlander een paar keer goed door dan snap je waarom dit een vd slechtste smoezen ooit is en je je afhankelijkheid juist in stand houdt zo. bolletje, bumperjim en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Goedemiddag, DAGPACT: Beatrix Maja Fonny Yvonne zbb Yana mariann Toos Prana Pytje Quinn Spirit Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 2 uur geleden zei lady jane: misschien willen je buren graag? Moeten ze wel de deur open doen ik zal D straks heen sturen, 't is wel een idee. DAGPACT: Beatrix Maja Fonny Yvonne zbb Yana mariann Toos Prana Pytje Quinn @chrisjelief Spirit Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 kom ik net in een webshop van die Amsterdamse krant T. en war staat daar bovenaan? een mini kettingzaag voor 50,= + verz.kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 1 uur geleden zei lady jane: die heb ik nog niet eerder gehoord hier en hoe ga je het dan komende week doen? kijk het filmpje op youtube van Els Noorlander een paar keer goed door dan snap je waarom dit een vd slechtste smoezen ooit is en je je afhankelijkheid juist in stand houdt zo. Iedereen heeft zijn eigen traject, ik dacht dat iedereen hier dat ook besefte maar blijkbaar vervaagt dat als je al een tijdje van je verslaving af bent. Jammer. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Goedemiddag.. DAGPACT: Beatrix Maja Fonny Yvonne zbb Yana mariann Toos Prana Pytje Quinn @chrisjelief Spirit Freekie Remi Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 1 uur geleden zei chrisjelief: Iedereen heeft zijn eigen traject, ik dacht dat iedereen hier dat ook besefte maar blijkbaar vervaagt dat als je al een tijdje van je verslaving af bent. Jammer. nee hoor chris, als het vervaagde kwam ik hier niet dagelijks daarom waarschuwde ik je juist uiteraard staat het je vrij met vallen en opstaan adb te worden, net als ikzelf ooit deed chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 11 minuten geleden zei lady jane: nee hoor chris, als het vervaagde kwam ik hier niet dagelijks daarom waarschuwde ik je juist uiteraard staat het je vrij met vallen en opstaan adb te worden, net als ikzelf ooit deed Helaas ben ik nog niet zo ver. Zondag was altijd mijn ik-doe-er-nog-even-een-schepje -bovenop-dag. Als ik gisteren niet dat biertje had gedronken weet ik zeker dat het deze week helemaal misgegaan was. Stapje voor stapje. Deze week blijf ik droog, zondag zie ik wel weer. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Iemand nog iets van @Dondervernomen? Maak me toch wel zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 42 minuten geleden zei chrisjelief: Helaas ben ik nog niet zo ver. Zondag was altijd mijn ik-doe-er-nog-even-een-schepje -bovenop-dag. Als ik gisteren niet dat biertje had gedronken weet ik zeker dat het deze week helemaal misgegaan was. Stapje voor stapje. Deze week blijf ik droog, zondag zie ik wel weer. Ieder zn manier een mooie variant op het beloningsbiertje voor het niet drinken chrisjelief en Maverick reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 1 minuut geleden zei ikkanhet: Iemand nog iets van @Dondervernomen? Maak me toch wel zorgen. Volgens mij komt die hier etteren als hij niet lekker gaat. Als hij stil is dan zit hij lekker droog te zijn. Denk ik hoop ik althans chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 1 minuut geleden zei bumperjim: Volgens mij komt die hier etteren als hij niet lekker gaat. Als hij stil is dan zit hij lekker droog te zijn. Denk ik hoop ik althans Hij was al een half jaar droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 30 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Na een volle dag alleen met de kinderen te zijn opgetrokken is het pijpje bijna leeg en is het prettig na het eten even naar zolder te mogen vluchten. Op de achtergrond Tom Waits - Misery is the river of the world. Wordt papa oud? Vroeger had ik geloof ik toch echt meer energie en geduld. Een leesbril heb ik ook al en als het druk is op het schoolplein versta ik mijn jongste zoon niet meer. Het bevalt me helemaal niet, dat hele ouder worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 3 minuten geleden zei Oskar: Na een volle dag alleen met de kinderen te zijn opgetrokken is het pijpje bijna leeg en is het prettig na het eten even naar zolder te mogen vluchten. Op de achtergrond Tom Waits - Misery is the river of the world. Wordt papa oud? Vroeger had ik geloof ik toch echt meer energie en geduld. Een leesbril heb ik ook al en als het druk is op het schoolplein versta ik mijn jongste zoon niet meer. Het bevalt me helemaal niet, dat hele ouder worden. Ik juich ook niet meer op mijn verjaardag, al jaren niet meer. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 30 januari 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 9 minuten geleden zei ikkanhet: Ik juich ook niet meer op mijn verjaardag, al jaren niet meer. Elke dag een stapje dichter bij de dood. Het graf gaapt, de tijd zoemt en nergens is redding. Falderie, faldera. Iemand nog koffie? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 Geniet er maar van dat je überhaupt nog iets hoort en ziet en kan kauwen... beter zal het niet worden falderhopsasa chrisjelief en Prana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2023 En er mogen blij zijn dat we oud worden. Er zijn er genoeg die het niet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden