Fonny Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne dag! Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 (bewerkt) Goeiemorgen en gelukkig nieuwjaar allemaal en als er in 2023 weer iemand een oorlog begint dan ga ik echt een scène maken, afgelopen daarmee heren dictatoren, jullie zijn gewaarschuwd. 2 januari 2023 bewerkt door bumperjim Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maarten82 Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Goedemorgen. Dagpact: Fonny Maarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Goedemorgen frummers, Het 'gewone' leven begint weer op gang te komen, maar eerst natuurlijk een bakje. Reacher en Toos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 38 minuten geleden zei bumperjim: Goeiemorgen en gelukkig nieuwjaar allemaal en als er in 2023 weer iemand een oorlog begint dan ga ik echt een scène maken, afgelopen daarmee heren dictatoren, jullie zijn gewaarschuwd. Ik wilde net Willem van de troon werpen … maar ik wil geen ruzie met jou dus ik stel het uit tot 2024. Gelukkig nieuwjaar! Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Mijn Socratesje heeft het vuurwerk goed weten te overleven. Aangezien hij nu een oude mannen bro ro heeft met mijn vriend werd hij door hem getroost en kon ik de anderen negeren of troosten al naar gelang het karakter. Prana en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 En nu… tijd voor een lange rustige winter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Goedemorgen frummers. Ook in het nieuwe jaar gaat de wekker en moeten we aan het werk . Maar goed ook anders zit je maar zinloos thuis, maar toch .... Wat is dat toch met de mens, die wil altijd wat anders als wat ie heeft ... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Yana Prana Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Oudejaarsavond rustig thuis gebleven. En gisteren voor het eerst een katerloze 1 januari. Gewandeld, gemediteerd en naar de (bijna lege) bioscoop. Heerlijk! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Haha het dagpact is wel erg duidelijk nu. Sorry, krijg die letters niet kleiner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Goeie morgen allemaal, Ik las gisteren op mijn PC dat de Nijs is overleden maar heb het verder niets gehoord. Nou ja alles wordt groter, erger enz. gemaakt. Verder ben ik toch blij dat alles weer (normaal) is. Zeker als je hoort dat het in de Alpen 20 gr. is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Yana Prana Mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 42 minuten geleden zei Prana: DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Yana Prana Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Oudejaarsavond rustig thuis gebleven. En gisteren voor het eerst een katerloze 1 januari. Gewandeld, gemediteerd en naar de (bijna lege) bioscoop. Heerlijk! Ik keek gisteren mijn dagboekje na en zag dat ik vorig jaar ook nuchter heb doorgehouden. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Gefeliciteerd met jouw dochter @Lika @Rosee en @Etty beterschap... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Voor Etty en Rosee en iedereen die wil genieten. Toos en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Goedemorgen. Weer een gewone week, het leven van alledag....voor zover je dat kunt zeggen. En dry januari. DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Yana Prana Mariann Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Yana Prana Mariann Toos ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 En ook ik sluit weer aan vandaag. DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Yana Prana Mariann Toos ikkanhet Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Mag ik misschien het recept van jullie fameuze muffins @lady jane of @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Fonny Maarten Beatrix Yvonne Yana Prana Mariann Toos ikkanhet Pytje Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers Likaś muffin met een draai eraan van mij; 1 rijpe banaan prakken een ei erdoor roeren 30 gram havermout erdoor theelepel bakpoeder snufje kaneel, kardemom, koekkruiden naar keuze zaadjes, pitjes, stukjes noot, rozijnen, fruit naar keuze erdoor 3 min. in de magnetron (of ? langer in over of airfryer) omkiepen op een bordje of zo oplepelen, heerlijk! 2 januari 2023 bewerkt door lady jane Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 januari 2023 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2023 En tegenwoordig laat ik het bakpoeder ook weg. Gaat ook! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden