Spring naar bijdragen

Woensdag 21 december 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Heerlijk geslapen, het is nog hartstikke donker, niet gek, want vandaag is het de kortste dag van 2022
Vanaf morgen wordt het elke dag weer een tikkie eerder licht, yess... cheerleader
Het beestenspul is al vertroeteld hier, nu even een bakje. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

 

Sterkte voor jullie vandaag @niks, ik zal aan jullie denken. :heart:
 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Donder:

Vorige week weer een MRI-scan gehad van mijn hersenen, met dezelfde uitslag als de eerdere scan.
Vandaag bestralings behandeling gehad, voor mij totaal gevoelloos en dus ook pijnloos. Nu maar hopen dat er geen bijwerkingen op treden.
3 januari weer verder met immunotherapie.

Wat een nare spannende tijd voor jou @Donder
Ik hoop van harte dat je geen bijwerkingen krijgt en dat de behandelingen effect zullen hebben... 

10 uur geleden zei Zbb:

Droge afmelding 
welterusten. 

Mooi weer even wat van je te horen @Zbb
Hoe gaat het nu met jou? Weer rust in de tent??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@DonderHeel veel sterkte in deze heftige tijd. Hopelijk weinig of geen bijwerkingen. Hoeveel bestralingen krijg je? En is dat dan ook bijna dagelijks behalve weekenden en feestdagen? @niksook veel sterkte vandaag in het ziekenhuis. Lange dag waarschijnlijk. En ja, @Yvonne, ik kijk ook uit naar de tijd dat de dagen weer wat langer worden. En de temperatuur weer omhoog. Maar dat duurt nog even. We gaan iig de goede kant weer op. Vroeger zeiden ze :als de dagen gaan lengen, begint de winter te strengen. Geen idee of dat nu nog zo werkt met de opwarming van de aarde...

bewerkt door Toos
typefout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
net uit bed en kom traag op gang
loop al 3 weken te hoesten, niezen en kwakkelen
maar de kies is (zonder verdoving) afgeslepen
zodat de druk eraf is, en de pijn trekt weg voorlopig.
Alles uitgesteld naar volgend jaar en struisvogel
stopt het hoofd nog even in de grond, tot het voorjaar:)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Hier de laatste loodjes voor wat betreft het klaarmaken van het campertje en vrijdagochtend weg. Sobere kerst en oud en nieuw, in elk geval vuurwerkvrij voor het hondje.

@Donder, heel veel sterkte en kalmte in deze periode. Ik hoop voor je dat je wat steun en warmte kunt vinden bij familie en/of kennissen en dat er betere tijden voor je zullen aanbreken.

@Yvonne, nee, nee.. de kortste dag van 2022 ligt al weer een tijdje achter ons, dat was zondag 27 maart.

@lady jane, hopelijk blijft de druk wat van je kies af.. herkenbaar hoor, die "ach-het-trekt-vanzelf-wel-weer-weg-gedachte/hoop"..

 

Mocht ik jullie vandaag of morgen nog zien, nou ja, dan zie ik jullie vandaag of morgen nog wel.
Zo niet, dan wens ik jullie allemaal alvast fijne feestdagen en een goed begin van het nieuwe jaar.

Tot vandaag of morgen, of tot volgend jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

 

Mooi weer even wat van je te horen @Zbb
Hoe gaat het nu met jou? Weer rust in de tent??? 

 Dankjewel Yvonne 

de rust is nog niet helemaal teruggekeerd maar het gaat voor de rest wel allemaal ze gangetje. 
 

elke keer als ik denk nu moet ik het rustiger aan doen,gebeuren er wel weer dingen ..

maarja we hebben niet alles zelf in hand,dus maar accepteren dat ze er zijn en op tijd  rust en ontspanning zoeken. 
 

en vooral de zelf controle maatregelen blijven toepassen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, nare mannen zijn jullie toch zo af en toe Emoji blazende kus Gratis Stock Foto - Public Domain Pictures
Laat me nou gewoon even in die waan.... 
Maar sowieso leuk dat je je even laat zien weer @Adri02.... 
(doet me denken aan jaren geleden dat ik elke ochtend om half zeven met een vriendin ging joggen... zouden de kerstvakantie overslaan omdat haar kinderen dan thuis waren, we waren ervan overtuigd dat als we in januari weer begonnen het al een beetje licht zou worden... helaas, dat duurde nog wel tot april als ik me niet vergis... ) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...