Donder Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goedemorgen. Het is nog steeds glad hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goedemorgen, geen idee of het hier nog glad is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goedemorgen allemaal Dagpact: Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 (bewerkt) Goedemorgen, Wat ben ik toch blij met de eigenschap om overal de humor van te kunnen inzien. Wat is het toch heerlijk om de draak te steken met mezelf, en met anderen als ze zichzelf zo serieus nemen. Om steeds minder te geloven, en te weten. 17 december 2022 bewerkt door Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goedemorgen! Hier ook een ijsbaan voor de deur. Dagpact: Fonny Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goedemorgen frummers. Het is hier gewoon droog en nog steeds niet glad geweest. Fijn je weer te zien @Genoeg en mooi dat je weer in het zadel zit... @Etty ja, heerlijk dat 'de draak steken' met zowel jezelf als de ander... helemaal mee eens. Mooi, eerst even snel een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goeie morgen, Eens lukt het Genoeg, vallen doet pijn maar is niet erg, maar altijd weer opstaan. Nooit blijven liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Ik kan er heel slecht tegen als anderen de draak met mij steken, alsof er op honderd knoppen tegelijk gedrukt wordt, ik ga ervan op tilt. Daar kan ik zelf dan wel weer om lachen maar owee als een ander dat doet. Zal misschien iets te maken hebben met opgroeien als nakomertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Hoi @Yana, don't worry, ik steek niet de draak met jou hoor. Dat doe ik over het algemeen met mensen die zichzelf zo fantastisch, intelligent, geslaagd, ervaren, alleswetend, bevlogen, hypermeelevend en noem maar op vinden. En dan doe ik dat over het algemeen gewoon stilletjes, binnen in mij. Ik vermijd dat soort mensen ook meestal trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Hoe gaat het met je drinken @Remi1? Je schreef laatst dat je bijna nergens meer heen durft waar geen drank is (als ik het goed zeg), maar gisteren was je de hele dag in het ziekenhuis. Hopelijk betekent dat dat het weer wat beter met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Jij mag de draak met me steken @Yvonne, dan kan ik oefenen Gekke uitdrukking trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tijdvoormij Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goedemorgen, buiten nog mooi wit en misschien ook wel glad .. maar ik blijf mooi nog even binnen! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Hoi @tijdvoormij, leuk dat je er ook bij komt. Jij ook een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 9 uur geleden zei Remi1: Het was een lange spannende dag vandaag. Ik duik erin. Lekker koese Waren jullie voor jouw man in het ziekenhuis @Remi1? 'Lang en spannend' schreef je.... met een positief eind of moeten jullie nog uitslagen afwachten? En hoe gaat het inmiddels met jou? Ik mis de Remi van het afgelopen jaar best wel eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 6 minuten geleden zei Yana: Ik kan er heel slecht tegen als anderen de draak met mij steken, alsof er op honderd knoppen tegelijk gedrukt wordt, ik ga ervan op tilt. Daar kan ik zelf dan wel weer om lachen maar owee als een ander dat doet. Zal misschien iets te maken hebben met opgroeien als nakomertje. Ach nee, zo klinkt het als uitlachen. Ben ik ook geen fan van. Ben zo vaak uitgelachen als kind. De draak steken doe ik alleen met de mensheid in zijn geheel, en de dingen die ik daarvan in mezelf herken. Niet op de persoon, behalve op de mijne dan. Het is nogal nutteloos dat we hier met z'n allen rondlopen, maar we kunnen onszelf zo belangrijk maken. Ik trap er ook in. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Hihi, ik zie dat @Yana me voor was En neen, ik zou niet weten waarom ik de draak met jou zou willen steken hoor, vind jou gewoon een heerlijk mens... Welkom hier @tijdvoormij, hoop dat je je hier snel thuis zult voelen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Ik ervaar het dan inderdaad als uitlachen @Etty, maar dat is het niet altijd. Niet als het mensen zijn die van me houden, dan zou ik het echt wel fijn vinden als we samen om mijn zgn. belangrijkheid zouden kunnen lachen. Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mariann Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Wat fijn genoeg dat je het weer opgepakt hebt! Hier drukke dag voor de boeg, maar kan het aan. Dat was 3 weken geleden wel anders met mijn katerkop Dagpact: Fonny Maja Genoeg mariann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Dagpact: Fonny Maja Genoeg Mariann Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 @YanaUitlachen heeft iets van bovenaf naar beneden, zo van: wat doe jij raar dat doe ik nooit. Dat is afgescheiden en bah voor mij. Het is alleen maar leuk om samen te lachen, omdat het zo herkenbaar is. Dat is voor mij heel openend, bevrijdend. Ik mag even lekker opgeblazen doen, spelen. En jij ook, het is niet alsof we het kunnen tegenhouden. Het is ook: ik hoef niet mee te gaan in de werkelijkheid van de ander, mee te geloven in het opgepoetste verhaal. Ik geloof dat ik vandaag vooral erg blij ben met dat ik met humor kan aankijken tegen een situatie waar ik ook een langdurig drama van zou kunnen maken. Zoals ik vroeger vast gedaan zou hebben. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 een hele goede morgen allemaal, Hier ook nog steeds heel erg glad op sommige stukken. moeten vanavond eigenlijk naar Rotterdam, maar ben bang, dat dat hem niet gaat worden Ben in een opruim en schoonmaakwoede beland Van de week de hele keuken gesopt, alle kasten leeg gehaald, opgeruimd en weg gegooid. fris het nieuwe jaar in. Ga mee doen met IkPas in januari. Komt er misschien ook nog een januaripact of zoiets, of doen we daar niet aan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 goeiemooiemorgen frummers ik zou zeggen maak hem zelf aan Raps dat geeft altijd een extra impuls lijkt me, als oprichter geef je extra het voorbeeld, zoiets. hier spekglad en ik sla zwemmen over, gisteren een hele wijk lopend naast de fiets gedaan om er te komen en gleed toch nog uit. gelukkig dankzij de fiets mijn evenwicht kunnen behouden, maar werd ineens wel bangig, iets breken nu ik moet er niet aan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 hier bonkt er iets hard in mijn draaiende wasmachine en ik kan maar niet ontdekken wàt. Hopelijk een klem van mijn handdoek of een badslipper. Er was even paniek toen ik mijn mobiel niet vond, maar die heb ik gelukkig weer. Over een half uur weet ik het Hadocque en tijdvoormij reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goedemorgen. Hier is het ook niet glad geweest, alleen koud en gisteren zwaar bewolkt. Maar geen neerslag. @rapilosIk ga ook weer meedoen met Ikpas. Doe ik al een paar jaar. Toch een extra motivatie voor mij. Dagpact: Fonny Maja Genoeg Mariann Yana Toos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2022 Rapport Share Geplaatst 17 december 2022 Goedemorgen. Pijn in knie. En moe. Zo meteen komt oude vriendin met haar gezin. Hoewel wij al heel lang vriendinnen zijn, voel ik me altijd de mindere, beoordeeld. Zij heeft die kant en ik laat het toe. Zoiets. En man en ik zijn niet goed in ‘bezoek ongtvangen’. Dus spannend voor mij. Ik hoop mijn nieuwsgierigheidsknop te vinden en eens te kijken wat er gebeurt als ik gewoon mezelf ben. Punt. Is dat goed genoeg? De afgelopen dagen tweemaal in situaties geweest waar ik mij niet meer thuis voel. Te veel mensen die te ‘gezellig ‘druk doend en drinkend bij elkaar zijn. Het wordt me snel te veel. Ik wil eruit. Vanmiddag pedicure. Dat dan weer wel. Feestje. Zo’n lieverd. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden