Bob Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 2 uur geleden zei Reacher: Er worden workshops gegeven: @Boben @lady jane geven les in creatief schrijven Zullen we die lessen in de sauna geven, @lady jane? Dat schrijft daar wat lastig misschien, maar dat is dan weer een mooie uitdaging voor het vinden van creatieve oplossingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 goed idee Bob, een rondje sauna ontspant lichaam en geest en opent niet alleen de porien maar ook de mind, we staan dan open voor wat er maar komt en hoeven vantevoren niets te bedenken. Daarna een minuutje of 10 vrij associeren met woordjes, en met linker hand op een lijst schrijven. En dan mag jij weer iets bedenken............. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 4 uur geleden zei Reacher: De komende twee dagen zitten we op zee. ik zit lekker warm bij @Quinn in de bieb propjes naar hem gooien. Ik zou een boze smiley plaatsen, maar die is er dus niet. Okay. Intussen zit ik naar jouw workshop te kijken, maar steek er nog niets van op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 :-) mijn workshop is improvisatietheater. Lessen in ‘ja’ zeggen! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 51 minuten geleden zei Lika: :-) mijn workshop is improvisatietheater. Lessen in ‘ja’ zeggen! Wanneer beginnen de lessen om 'nee' te zeggen @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 13 december 2022 Rapport Share Geplaatst 13 december 2022 Ik ga een lachworkshop geven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 (bewerkt) Voor de deelnemers aan de workshop Creatief Schrijven heb ik een leuke opdracht. Schrijf een kort verhaal met als kernthema de uitbraak uit een cirkelredenatie. Het mag in dichtvorm. 14 december 2022 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 16 uur geleden zei Reacher: @niks @Mariannen @bolletje geven workshops visueel vormgeven Hoehahahaha dat poezenmens toch. Wat is ze toch leuk h'e prachtmens. Wie kookt er trouwens vanavond? En is er nog belegen kaas? Ik heb honger en trek in een bakkie leut. KOFFFFFFIEEEEEE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 pfoehee Bob, dat is niet niks dat wordt zweten zonder sauna vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 ik kan dit niet ik wil dit niet why me? why not? beter op de achtergrond gebleven naja, eerst maar koffie even tis n forum he, ik lijk wel zot ik doe het niet! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Een heel mooi tegendraads voorbeeld, @lady jane. De opdracht zelf geldt natuurlijk voor de deelnemers, niet voor ons. Wij mogen commentaar geven en aansporingen voor het vervolg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 20 uur geleden zei Quinn: Ik zou een boze smiley plaatsen, maar die is er dus niet. Okay. Intussen zit ik naar jouw workshop te kijken, maar steek er nog niets van op Ik wilde dat ik je mijn slaapuren kon geven. Cliché maar het schijnt dat mensen die weinig slapen heel intelligent zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Dank jullie wel @Yvonne en @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 (bewerkt) Was ook het eerste wat ik dacht @Lika zoals @Spirital schreef, volgens mij kan ‘nee’ zeggen ook waardevol zijn? 14 december 2022 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 @Bob en @lady jane een poging: Toen ik stopte met mijn twee ergste verslavingen stopte ik met een zekere zelfvernietiging Ik dacht dat het daarmee klaar was, maar op de top van iedere berg die ik beklim, met iedere stap die ik neem word ik banger voor het uitzicht Want ik zie alleen de diepte van het ravijn. Steeds is er de verleiding om mijn lot in eigen hand te nemen en te kiezen voor verslaving en op die manier te eindigen, Om stil te mogen blijven staan Dan per ongeluk van een van mijn bergen te vallen. niks, Bob, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 2 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Een cirkel is volmaakt. Als een slang die bijt in z'n eigen staart. Een volmaakte cirkel is perfectie. Waarom zou je er dan uit willen? Reacher en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 (bewerkt) Dank voor jullie bijdragen, @Reacher en @Quinn! Reacher heb ik een persoonlijk bericht gestuurd. Voor Quinn citeer ik ut https://nl.wikipedia.org/wiki/Cirkelredenering "Een cirkelredenering, kringredenering of petitio principii [...] is een drogreden die volgt uit een manier van redeneren waarbij al als juist wordt aangenomen wat nog bewezen moet worden, of waarbij feiten gebruikt of aangehaald worden waarvan de spreker/schrijver verkeerdelijk veronderstelt dat ze al bestaan of verwezenlijkt zijn." Om dat nou volmaakt te noemen... 14 december 2022 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 3 uur geleden zei Reacher: Was ook het eerste wat ik dacht @Lika zoals @Spirital schreef, volgens mij kan ‘nee’ zeggen ook waardevol zijn? Zeker!! Wel in het gewone leven, maar niet op toneel!! Dus JA. Aanbod accepteren . Als ik zeg dat mijn hand een olifant is, dan is dat zo. Dus dat. Kijk maar wat er gebeurt… bumperjim en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 Precies Dan gebeurt er tenminste wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 De uitbraak uit de cirkel, was voor mij letterlijk, uit mijn leven van toen stappen. Nu is mijn cirkel weer rond, met S en onze dochters. Mijn redenatie is, dat je zelf, alleen zelf je cirkel kan doorbreken. Zeker wel met hulp, maar de cirkel uit moet je zelf doen. Eigenlijk heb ik 2 cirkels, een slechte waar ik uit wil en nu een cirkel waar ik in wil blijven en gelukkig ben. . Nou ja, zal wel niet zijn wat bedoelt @Bob Spirit, Bob en Reacher reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 43 minuten geleden zei niks: zal wel niet zijn wat bedoelt @Bob Jawel, nou en of. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 3 uur geleden zei Bob: Voor Quinn citeer ik Bedankt voor een prachtig stukje Wikipedia @Bob Zoals je kunt lezen heb ik het echter over een cirkel, niet over een cirkelredenering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 15 uur geleden zei Bob: Schrijf een kort verhaal met als kernthema de uitbraak uit een cirkelredenatie. Ik dacht dat je hier op reageerde @Quinn. Vandaar mijn reactie. Excuus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 14 december 2022 Rapport Share Geplaatst 14 december 2022 tips om de vicieuze cirkel te doorbreken: Neem jezelf serieus. Wat betekent serieus volgens het woordenboek: serieus nemen ((iets of iemand) belangrijk vinden en daarnaar handelen). ... Luister naar je lichaam. ... Neem rust. ... Zorg voor ontspanning/ontlading. ... Onderneem een ongewone actie iets nieuws. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden