lady jane Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Een hele goeiemorgen frummers Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Goedemorgen Jane, en goedemorgen frummers. Het is alweer maandag, de tijd vliegt steeds sneller voorbij. Eerst maar even een bakje Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TRUBBELZAK Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 10 minuten geleden zei lady jane: Een hele goeiemorgen frummers Goedemorgen, tijd voor een tweede bakkie koffie een een tweede peukje (ben al wakker vanaf drie uur vannacht) ... Zojuist zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Mag ik meedoen met de dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Goedemorgen allemaal en alvast een fijne maandag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Goedemorgen, drukke week voor de boeg. Drie dagen werken, vrijdag Mini jarig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 4 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Yvonne Trubbelzak Fonny TRUBBELZAK reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Natuurlijk mag je meedoen @TRUBBELZAK. De volgende keer kun je gewoon jouw naam erbij zetten hoor. Welkom hier trouwens.... @niks en @Fonny ook goedemorgen. Nog vier nachtjes slapen dus voor Mini, heeriljk.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Goedemorgen. Beetje sombertjes buiten. Straks aan het werk maar weer. DAGPACT: Yvonne Trubbelzak Fonny Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Goedemorgen, In mijn werk een email een bericht van Microsoft dat begint met: 'hallo, ik hoop dat u tijd heeft gehad om op te laden. ' Grinnik. En zo niet? Vind je het dan fijn om daar op gewezen te worden? Ik heb ooit een marketingtraining gedaan, het woord hoop diende je wel te vermijden leerde ik. Ik vermaak me kostelijk met de uitingen die steeds infantieler lijken te worden. Voor mijn verjaardag kreeg ik een tegoed bon van een kledingmerk waar ik wel eens wat van koop. 'voor onze hele speciale vriendin''. Wat een armoe. Wie trapt daar in? Rosee, Spirit en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Hoe meer je mensen infantiliseert, hoe meer ze zich ernaar gaan gedragen... karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Goedemorgen. Kan ik ook niet tegen Etty. Sowieso niet tegen al die spam. Of nog erger al die online reviews die je wordt gevraagd te schrijven over de simpelste dingen. En dat je voor alles een wachtwoord moet aanmaken dat je natuurlijk altijd vergeet. Maar ik dwaal af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Ik merk dat ik me de laatste tijd aan van alles en nog wat erger. Daar moet ik echt mee ophouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Er zijn een hoop dingen die je gewoon kan negeren zonder je te ergeren. Zei hij terwijl hem dat de helft van de keren ook niet lukt, maar de andere helft toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Goedemorgen, kinderen alweer naar school gebracht en alweer een uurtje op het werk. Lkkr fris in mijn hoofd. DAGPACT: Yvonne Trubbelzak Fonny Toos Freekie rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 DAGPACT: Yvonne Trubbelzak Fonny Toos Freekie Genoeg Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Weer over tot de orde van de dag.Blij met de maandag.Stofzuigen, dweilen, kleedjes kloppen, koper poetsen, tuut tuut tuut tuut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 @genoegik heb precies hetzelfde... Als je de deur in je hoofd weer open doet voor meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 DAGPACT: Yvonne Trubbelzak Fonny Toos Freekie Genoeg Spirit Prana Dag 1 vandaag. TRUBBELZAK en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Wat een rust hier! Lekker gewerkt, en nu weer fijn thuis. Sla met worstjes en aardappelen gaan wij eten, jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Kip curry met rijst. Vanavond toneel.Ik moet de podcast inspreken, best spannend. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 (bewerkt) Stamppotje brandnetel met weidekringzwammen, walnoten en vegetarische fluffertjes DAGPACT: Yvonne Trubbelzak Fonny Toos Freekie Genoeg Spirit Prana Yana 7 november 2022 bewerkt door Yana Artax reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Koppijn sinds vanmiddag Oneerlijk want ik heb gisteren niks gedronken, vandaag trouwens ook niet. Wat we gaan eten, geen idee. Ligt genoeg. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Net thuis van werk. Liep uit tot half zes. Onderweg mega trek. Winkel genegeerd. Gekookt, nu eten! Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 november 2022 Rapport Share Geplaatst 7 november 2022 Dat klinkt supergezond @Yana. Vast ook lekker. Maar wat zijn fluffertjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden