bumperjim Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 (bewerkt) Goeiemorgen! De ochtend na de 2e droge dag. Ik voel gewoon het verschil tussen 1 bier gedronken te hebben en nul bier. Tis toch wel weer erg lekker zo. 19 oktober 2022 bewerkt door bumperjim Reacher, Spirit, bolletje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Morning Jim, groeten uit NL. Stralend weer hier en weten jullie wel hoe verrassend mooi Middelburg is? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 goedemorgen allemaal dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Goedemorgen frummers. Een bakje om de dag te beginnen... DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Morning. Laatste dagje Frankrijk. Op naar Versailles zo! lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Veel plezier dan Lika... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Goooooooeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Ola! Veel plezier @Lika. Ik ben een miljard keer in Parijs geweest maar nooit Versailles gezien. Gek eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers wens jullie allemaal een mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Goedemorgen frummers. Zo weer aan het werk . 2 collega's binnen 1 week opgezegd . Andere baan gevonden. Ik vind het super leuk en bovenaan staat dat ik zo flexibel kan omgaan met mijn uren , waardoor ik de mantelzorg voor mijn zoon ermee kan combineren. Maar het salaris is wel een dingetje Reacher en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Goedemorgen, Kun je geen opslag vragen @Francoise? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Morgen. Laat geworden gisteren, maar het was een goed feestje. C was stralend middelpunt, wat wil je nog meer? Extra koffie vanochtend. lady jane, Reacher en Francoise reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 1 uur geleden zei Yana: Morning Jim, groeten uit NL. Stralend weer hier en weten jullie wel hoe verrassend mooi Middelburg is? Yep was me al eens opgevallen. Ligt alleen lastig uit de richting. Misschien dat het daardoor nog zo onverknald is Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 (bewerkt) Goedemorgen! @YanaIs jullie campertje al gemaakt? @LikaNog veel plezier in Parijs. Ik heb me net aangemeld bij de Kilokillers. Ben me een hoedje geschrokken! Eigenschuld, dikke bult met dit snaaigedrag. Vervanging voor het glas in mijn hand? Dat ging ook zo na het stoppen met roken jaren geleden. 19 oktober 2022 bewerkt door Toos Leesteken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 O ja. DAGPACT: Fonny Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 goeiemooiemorgen frummers en weer een kado dagje zo mag de herfst ook nog wel even duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Hoi allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 hoi hoi niksie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 1 uur geleden zei Toos: @YanaIs jullie campertje al gemaakt? Nee, het is zelfs nog niet duidelijk of de hele motor eruit moet of dat met de kleppen en nog wat volstaan kan worden. Maar ik heb afspraken in NL dus nu hebben we een huisje gehuurd, ook leuk. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 oktober 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 4 uur geleden zei Toos: Goedemorgen! @YanaIs jullie campertje al gemaakt? @LikaNog veel plezier in Parijs. Ik heb me net aangemeld bij de Kilokillers. Ben me een hoedje geschrokken! Eigenschuld, dikke bult met dit snaaigedrag. Vervanging voor het glas in mijn hand? Dat ging ook zo na het stoppen met roken jaren geleden. Ja das een klassieker. Suiker compenseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Ben gewoon helemaal nog niet in orde blijkbaar.Een bonkende hoofd,voelt als lichte verhoging, daarbij zweterig.Dan zijn ook de vreemde dromen wel verklaarbaar .Extra goed voor mezelf zorgen dus maar.Even een testje doen, voor de zekerheid, want ik wil wel graag weer naar m'n woensdagavondcluppie.Metro is relaxed man . Stop bijna voor de deur daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 1 uur geleden zei bumperjim: Ja das een klassieker. Suiker compenseren. Precies dat, ja. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo'n zoetekauw ben. Maar alcohol is natuurlijk een soort suiker. Man o man. De Knoppers, brownies en chocokoeken van de A. Nu maar suikervrije zuurtjes gehaald voor de allerergste trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Dat verklaard ook mijn trek in dubbele tompoucen . Vandaag maar heel gezond gedaan, yoghurt met muesli en bruine suiker. Boerenkool met worst voor vanavond. Test was negatief, dus op naar de "drankclub" vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 Nah zeg, ik ken mijn eigen krachten niet.Bij het schoonmaken, valt zo de stortbak van de muur .vloer vol met water, dweilen dus en tot vrijdagmorgen kan ik het toilet niet gebruiken.Het voordeel is, dat ik wel een nieuwe stortbak krijg, mag ik hopen.De afvoer ook finaal afgebroken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2022 10 minuten geleden zei Spirit: Nah zeg, ik ken mijn eigen krachten niet.Bij het schoonmaken, valt zo de stortbak van de muur .vloer vol met water, dweilen dus en tot vrijdagmorgen kan ik het toilet niet gebruiken.Het voordeel is, dat ik wel een nieuwe stortbak krijg, mag ik hopen.De afvoer ook finaal afgebroken. Moet je nu op een emmertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden