Spring naar bijdragen

Wo 19 okt 2022


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers.  Zo weer aan het werk . 2 collega's binnen 1 week opgezegd . Andere baan gevonden. Ik vind het super leuk en bovenaan staat dat ik zo flexibel kan omgaan met mijn uren , waardoor ik de mantelzorg voor mijn zoon ermee kan combineren.  Maar het salaris is wel een dingetje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

@YanaIs jullie campertje al gemaakt? @LikaNog veel plezier in Parijs.

Ik heb me net aangemeld bij de Kilokillers. Ben me een hoedje geschrokken! :o Eigenschuld, dikke bult met dit snaaigedrag. Vervanging voor het glas in mijn hand? Dat ging ook zo na het stoppen met roken jaren geleden.

bewerkt door Toos
Leesteken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Toos:

Goedemorgen!

@YanaIs jullie campertje al gemaakt? @LikaNog veel plezier in Parijs.

Ik heb me net aangemeld bij de Kilokillers. Ben me een hoedje geschrokken! :o Eigenschuld, dikke bult met dit snaaigedrag. Vervanging voor het glas in mijn hand? Dat ging ook zo na het stoppen met roken jaren geleden.

Ja das een klassieker. Suiker compenseren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gewoon helemaal nog niet in orde blijkbaar.Een bonkende hoofd,voelt als lichte verhoging, daarbij zweterig.Dan zijn ook de vreemde dromen wel verklaarbaar :face-icon-small-shocked:.Extra goed voor mezelf zorgen dus maar.Even een testje doen, voor de zekerheid, want ik wil wel graag weer naar m'n woensdagavondcluppie.Metro is relaxed man B).

Stop bijna voor de deur daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

Ja das een klassieker. Suiker compenseren. 

Precies dat, ja. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo'n zoetekauw ben. Maar alcohol is natuurlijk een soort suiker. Man o man. De Knoppers, brownies en chocokoeken van de A. Nu maar suikervrije zuurtjes gehaald voor de allerergste trek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah zeg, ik ken mijn eigen krachten niet.Bij het schoonmaken, valt zo de stortbak van de muur :face-icon-small-shocked:.vloer vol met water, dweilen dus en tot vrijdagmorgen kan ik het toilet niet gebruiken.Het voordeel is, dat ik wel een nieuwe stortbak krijg, mag ik hopen.De afvoer ook finaal afgebroken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Spirit:

Nah zeg, ik ken mijn eigen krachten niet.Bij het schoonmaken, valt zo de stortbak van de muur :face-icon-small-shocked:.vloer vol met water, dweilen dus en tot vrijdagmorgen kan ik het toilet niet gebruiken.Het voordeel is, dat ik wel een nieuwe stortbak krijg, mag ik hopen.De afvoer ook finaal afgebroken.

Moet je nu op een emmertje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...