Fonny Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goedemorgen dagpact: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goeiemorgen lieve frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Drukke dag voor de boeg, maar natuurlijk eerst even een bakje neerzetten hier. En het is wéér een dag met slingers, want onze @fleurtje is jarig.... Lieve Fleurtje, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Maak er een dag met een gouden randje van. En kom maar snel weer eens langs hier.... (bijvoorbeeld straks even om taart te brengen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Vind het maar koud, maar zal wel aan mij liggen Vanavond neem ik mijn kinderen en kleinkinderen mee uit eten. Totaal met ons erbij 14 man. Kostte veel moeite om het hele spul bij elkaar te krijgen, dus al weken van tevoren gepland Leuk hoor, kijk ernaar uit nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 (bewerkt) Ja, het is ook best koud nu nog @rapilos, maar de zon schijnt dus de boel zal snel wel wat opwarmen... Heel veel plezier vanavond, leuk hoor. Ennu @keet, hoe is jouw etentje verlopen gisteren? 7 oktober 2022 bewerkt door Yvonne foute letter.... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goedemorgen. @fleurtjegefeliciteerd! @Yvonne zag dat je jezelf doorgestreept had van het dagpact gisteravond, niks voor jou dus ben n beetje bezorgd. Alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 @fleurtje Wat zie je er mooi uit! Gefeliciteerd! Waar blijft de taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Veel plezier @rapilos, wat een leuk vooruitzicht! Geweldig, het hele stel bij elkaar, ik ken dat gevoel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 10 minuten geleden zei nancy: Veel plezier @rapilos, wat een leuk vooruitzicht! Geweldig, het hele stel bij elkaar, ik ken dat gevoel! Zeker Nancy, dat komt bijna nooit voor, dus kijk er echt naar uit nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Veel plezier @rapilos. Hoop dat je je per ongeluk had doorgestreept @Yvonne. Voor de rest maar weer door hier.Dat is de beste remedie.Tijd wacht niet op sukkelaars en piekeren over, hoe en waarom heeft ook geen enkele nut. Poes kijkt mij indringend aan.De vleeskuipjes zijn op, dus de plicht roept! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goedemiddag! Heb mijn moeder over de vloer, ze komt 'helpen poetsen' dus we zijn al heel de voormiddag in de weer. Deze namiddag kantoorwerk afwerken en genieten van een proper huisje... Heel leuk @rapilos, veel plezier straks! @keet hoe heb je het aangepakt gisteren? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 6 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Fonny Yvonne Lekker kort! Op naar de vrijmibo zeker? nancy en Berkje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 DAGPACT: Fonny Yvonne Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 (bewerkt) Vreselijke craving, maar dit gaat over, ik weet het.Kan even geen rust vinden.Rotmomentje weer.Geen rust in mijn hoofd.Ik ga even iemand van de AA bellen. Sommige laatjes kunnen beter dicht blijven en goed op slot, maar ben zelf weer zo dom geweest om het slot er af te halen. Heel misschien is zo'n cursus van ready for chance, zo gek nog niet.Hoor er toch goede verhalen over.Ik doe mezelf toch steeds weer wat aan.Tuurlijk kon ik stoppen en ben niet doorgegaan, maar trots ben ik er niet.Meer een onverschilligheid en dat is een gevaarlijk gevoel.Ach, wat kan mij het nog schelen, maar zo is het natuurlijk niet he? Nu eten, om geen leeg gevoel te hebben.Gewoon craving waar ik misselijk van word.Kokhalzen. Vanavond zal het zeer zeker overgaan. 7 oktober 2022 bewerkt door Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Die craving gaat inderdaad over @Spirit, je moet gewoon volhouden en weten dat het aan jou is om nu door te zetten, maar de craving zelf ligt niet aan jou, wel aan een hele hoop stofjes in je hersenen die overhoop liggen ten gevolge van het alcoholgebruik. Het is heel moeilijk (kan erover meespreken hoor), maar als het je lukt dan geeft dat weer sterkte voor de volgende keer, omdat je weet dat je het kan. Inderdaad eerst maar een hapje eten, dat helpt hier ook altijd bij trek. Doorzetten maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 @Renee80, dank voor je verhaal.Net ook AA Nederland gebeld.Ook fijn gesprek gehad.Fijn dat er altijd mensen zijn die naar je luisteren.Straks eten, wat ik erin kan houden.Ik denk aan een boterham met soep.Zal ik van opknappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Goedemiddag, ik ben ziek. Wat heb ik mij vannacht min gevoeld. Ik heb het nog nooit zo koud gehad. Rond de 40 koorts, ijlen, dorst hebben. Hoop dat ik snel op knap en niemand hier aan steek. Toos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Hè bah @nikswens je heel veel beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 2 uur geleden zei Donder: Lekker kort! Op naar de vrijmibo zeker? Jouw naam mis ik anders ook @DonderOf is dat sowieso je ding niet? Vanmiddag onder het wandelen wat kastanjes geraapt. Eens kijken of je die ook in de air fryer kunt poffen. Je schijnt er ook heerlijke soep van te kunnen maken. Beterschap @niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 7 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2022 Beterschap @niks.Er schijnt iets te heersen, maar aan die wijsheid heb je nu niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden