Spring naar bijdragen

vrijdag 7-10-22


Fonny

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei ikkanhet:

Einde discussie hopelijk staat dat in je vocabulaire anders kun je het nog altijd opzoeken.

Oh lieverd en dat beslis jij dan zo maar even? Je mag ook gewoon uitloggen hoor ...

Mijn vocabulaire (grappig hoor, heb dat woord niet meer gehoord sedert ik van de lagere school ben) komt net op gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Renee80:

Nee nog niet oma, moet ik jou eerst ff komen instoppen of wat wil je zeggen?

Nee dat hoeft niet maar ik wil nog wel even wat zeggen as you like; daarom zitten we hier op dit forum nietwaar?
Ik vind het jammer je zo te lezen. Volgens mij doe en zeg je dingen waar je morgen spijt van hebt als je jezelf terug leest.

Dit wou je juist niet. En dit wil je nog steeds niet volgens mij. Het maakt zo eenzaam vrouw.

Sterkte:rose:
 

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2022 om 20:42 zei Renee80:

Volgens mij projecteer je hier jezelf op mij @Remi1, iets wat je wel vaker doet op dit forum.

Ik sta achter wat ik heb gezegd en ik ga daar morgen geen spijt van hebben, misschien jij wel?

Geen probleem hoor, maar dan bied je wel best ff je excuses aan bij de goeiemorgen ;)

 

Je hebt 2 meiden van 12 en 13 als ik me niet vergis. Als jij al zo in paniek schiet bij een schooltas verliezen in een trein( en nog terug gebracht ook) een vriend langs komt daarbij en daar 2 dagen van onder invloed moet zijn. *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het aan mijn meisjes zou vragen @Remi1, zouden ze je vertellen dat ik de liefste mama van de wereld ben.

Omdat ik niet zoals jij wil zijn, zal ik jouw kinderen hier niet bij betrekken.

Heb je nog iets nodig om op te schieten? Je zit op een openbaar forum vrouw, maak jezelf toch niet zo belachelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...