Spring naar bijdragen

vrijdag 7-10-22


Fonny

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Spirit:

Bakkie gedaan even bij buurman Gewoon even over ditjes en datjes gesproken.Hij weet van mijn momenten en we praten nergens over.Heeft zelf ooit ook veel gedronken.Weet ook wel waar het over gaat.Trek is al wat minder.

Wat fijn zo'n buurman! Die moet je koesteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spirithet komt goed, lukt het vandaag niet, dan heb je je beste beentje voorgezet en doe je morgen weer je best.

En wat die laatjes betreft: beter niet openmaken op een moment dat je je kwetsbaar voelt, even opschrijven die handel in een schriftje ofzo en op een later moment op terugkomen om uit te zoeken wat de beste oplossing is.

Nu eerst even goed voor jezelf zorgen, een tas soep met een boterham klinkt goed, stapje per stapje, alright? Er zijn hier veel mensen die je steunen hoor, iedereen op dit forum weet wat het is en welke weg je moet afleggen.

@niks jij ook goed voor jezelf zorgen! Van dorst kennen we alles, maar de beste remedie is goed voor jezelf zorgen, naar je lichaam luisteren en het uitzieken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Toos:

Vroeger met school het bos in. Schoenendoos mee en daar een herfststukje in maken. Met mos, paddenstoelen, eikels en mooi herfstblad. Ook niet meer van deze tijd.

Jawel hoor, wordt echt nog gedaan. Inclusief herfsttafel in de klas met blaadjes, eekhoorns paddenstoelen, kabouters etc. en met boekjes en zo erbij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja,heb bij de AA geleerd, bij trek, schrijven, praten,vriendin bellen,alles wat enigzins helpt, doen.Zo blij dat ik helder op kan treden straks.Na afloop weer vriendin bellen, die ook bekend is met verslaving.Ben niet alleen en hoef dit niet alleen te doen.Delen met de juiste mensen en op tijd delen, niet als het kwaad al is geschiet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei niks:

Goedemiddag, ik ben ziek. Wat heb ik mij vannacht min gevoeld. Ik heb het nog nooit zo koud gehad. Rond de 40 koorts, ijlen, dorst hebben. Hoop dat ik snel op knap en niemand hier aan steek. 

Beterschap @niks! Balen dit met twee kleintjes. Helpt iemand je nu met de hummeltjes? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@nancy echt? Heerlijk! Zitten je kids dan op een ervaringsgericht schooltje?

Heb dat vroeger ook nog moeten doen, de juf natuurkunde stuurde ons op pad met een lijst, en wij moesten dan maar haagbeuk van beukhaag leren onderscheiden, en die planten eerst drogen tussen een boek. Mooie herinneringen aan, met mijn zusjes een mijn ouders op stap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Spirit:

Ja,heb bij de AA geleerd, bij trek, schrijven, praten,vriendin bellen,alles wat enigzins helpt, doen.Zo blij dat ik helder op kan treden straks.Na afloop weer vriendin bellen, die ook bekend is met verslaving.Ben niet alleen en hoef dit niet alleen te doen.Delen met de juiste mensen en op tijd delen, niet als het kwaad al is geschiet.

En goed voor jezelf zorgen, heb je die soep al opgewarmd? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei nancy:

Beterschap @niks! Balen dit met twee kleintjes. Helpt iemand je nu met de hummeltjes? 

Ja, mijn schoonmoeder heeft Mini naar de groep gebracht en weer opgehaald en haar mee genomen. Ze komt zo weer thuis. Inie is wel gewoon thuis. Hier op KDV ook gewoon herfstwerkjes hoor. En in de peutergroep voor dove/slechthorende kinderen ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Renee80:

@nancy echt? Heerlijk! Zitten je kids dan op een ervaringsgericht schooltje?

 

Nee, dat wordt op nagenoeg alle scholen gedaan. Verleden week hebben we herfstbladeren gedroogd en dat zijn nu de manen van een leeuw geworden en oo het plein hebben we een grote kastanjeboom, wat dus echt boffen is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei nancy:

Jawel hoor, wordt echt nog gedaan. Inclusief herfsttafel in de klas met blaadjes, eekhoorns paddenstoelen, kabouters etc. en met boekjes en zo erbij. 

Ohhh...wat leuk! Ik dacht echt dat dat niet meer mocht. Ik herken nog steeds die geur van herfst, vochtige aarde en mos van vroeger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei nancy:

Nee, dat wordt op nagenoeg alle scholen gedaan. Verleden week hebben we herfstbladeren gedroogd en dat zijn nu de manen van een leeuw geworden en oo het plein hebben we een grote kastanjeboom, wat dus echt boffen is. 

Dat is echt superleuk @nancy

Op de school van mijn kinderen werd dat ook gedaan, ze zijn in de lagere school - na lang wikken en wegen want dat ligt in mijn aard - naar een ervaringsgericht schooltje gegaan. Ondertussen zitten ze alletwee in het middelbaar, de oudste studeert Latijn en de jongste gaat naar een kunstschool, ook weer na lang wikken en wegen, maar ze voelt zich daar goed en ze verbaast me nog elke keer met haar mooie tekeningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Rosee:

 @Yvonne zag dat je jezelf doorgestreept had van het dagpact gisteravond, niks voor jou dus ben n beetje bezorgd. Alles ok?:heart:

8 uur geleden zei Spirit:

Hoop dat je je per ongeluk had doorgestreept @Yvonne.!

Neen, ik heb mijn naam niet per ongeluk doorgestreept Spirit. 
Ik stond op het dagpact, maar heb tóch een paar glazen wijn gedronken. 
En ja, ik drink bij tijd en wijle, dus in feite geen man overboord, maar als ik 's morgens besluit niet te drinken moet ik me daar gewoon aan houden en dit keer liet ik me ompraten. 
Stom en daar baalde ik achteraf van.
Maar alles is verder oké met mij hoor Rosee, ik vond wel dat ik mezelf van de lijst moest schrappen, eerlijk is eerlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Renee80:

Goedemiddag!

Heb mijn moeder over de vloer, ze komt 'helpen poetsen' <_< dus we zijn al heel de voormiddag in de weer.

Deze namiddag kantoorwerk afwerken en genieten van een proper huisje...

Heel leuk @rapilos, veel plezier straks!

@keet hoe heb je het aangepakt gisteren? 

 

@Renee80ik heb niet gedronken! Ben echt trots op mezelf! Ik zei dat ik even niet drink, verder niets! Zo blij vanochtend!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@keet.... ik zie dat je na het etentje nog even online bent geweest.. 
Betekent dit dat het je niet gelukt is gisteren? 
Als dat inderdaad het geval is is dat jammer voor jou, maar niet 'dodelijk'... vallen kan, maar daarna wel opkrabbelen, pleister op de knietjes en weer vol goede moed verder hoor. 
Laat je het nog even horen? 

Voor jou heel veel beterschap @niks, ik hoop dat je snel weer opknapt... Sappige sinaasappelpartjes in een rondje Poster 90x60 cm - Foto print op  Poster... | bol.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...