Maja Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen Fonny en de frummers die volgen! Ik heb het dagpact verplaatst naar vandaag Fonny dagpact 4 oktober • Fonny • Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Dank je Maja...goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 dagpact 4 oktober • Fonny • Maja Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 ha Yana, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Bakje om de dag te beginnen/voort te zetten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Heel goed @lady jane. Ik ben zo blij als een kind met alle appels, noten en paddenstoelen die de natuur zo ruimhartig rondstrooit. Ik weet niet precies hoe dat werkt maar rondstruinen in bos en veld en dan eetbare dingen vinden, dat vind ik zo iets heerlijks. Ik lijk wel een eekhoorn maar dan met planken vol potten met gedroogd spul erin voor de winter. Er is sowieso niks in mijn leven waar ik over zou kunnen klagen, er is alles wat ik nodig heb. En niet drinken lukt me gelukkig ook weer goed, dat maakt me ook blij. Ik ben gezond, er zijn lieve mensen, een warme kachel, voldoende geld... En jij @lady jane? Een belangrijk deel van jouw leven speelt zich geloof ik af in het licht en onder de zon op het strand, is het lastig voor je nu de winter er weer aan komt? Prana, Etty, Renee80 en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Dank voor je bakkie @Yvonne Ben me aan het voorbereiden voor een ochtend wandeling. Pffff....even m,n zak diciplinne er bij halen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Hihi... komt vast weer helemaal goed met jou hoor Rapi.... Lekker wandelen zo. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen hier! Juist de drie kids naar school gewerkt, nu maar aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 dagpact 4 oktober • Fonny • Maja • Yana • Renée Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goede morgen allemaal Wandelze @rapilos je hebt er mooi weer bij Vandaag op t gemak. Hebben al gekookt gisteren dus vandaag beetje rondstruinen, lezen en genieten van de dag. dagpact 4 oktober • Fonny • Maja • Yana • Renée Berkje rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen. Dierendag. Mijn kat vandaag verwennen, de labrador van hiernaast een stukje komkommer en vandaag geen vlees eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 12 minuten geleden zei Toos: Goedemorgen. Dierendag. Mijn kat vandaag verwennen, de labrador van hiernaast een stukje komkommer en vandaag geen vlees eten. Leuk @Toos, wist ik niet dat het dierendag was vandaag. Hier helaas geen dieren, omdat de jongste allergisch is voor alles wat loopt of kruipt en een vacht heeft. Jammer. Maar ik doe wel mee met een vegetarisch dagje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prana Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Goedemorgen allemaal dagpact 4 oktober • Fonny • Maja • Yana • Renée • Berkje • Prana Leuk ja, dierendag. Lekker druk hier met 6 katten en 13 kippen @ikkanhet hoe gaat het met je moeder? @Yana wat een fijn bericht, je woorden maken me blij Berkje, Reacher en Yana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 dagpact 4 oktober • Fonny • Maja • Yana • Renée • Berkje • Prana Toos De puntjes willen niet vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Morgen. Laat je nog wat nootjes liggen voor de echte eekhoorntjes @Yana? @Toos doen we toch gewoon zonder, why nut? dagpact 4 oktober • Fonny • Maja • Yana • Renée • Berkje • Prana Toos Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 2 minuten geleden zei Quinn: Laat je nog wat nootjes liggen voor de echte eekhoorntjes @Yana? Geen zorgen Quinn, er liggen hier op eigen terrein al zo'n vijfmiljard walnoten waarvan ik er misschien drieduizend aan het drogen ben, ik denk niet dat de eekhoorntjes het verschil merken. Ze huppelen hier vrolijk rond, net als ik. Quinn en Berkje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 dagpact 4 oktober • Fonny • Maja • Yana • Renée • Berkje • Prana Toos Quinn Artax Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 dagpact 4 oktober • Fonny • Maja • Yana • Renée • Berkje • Prana Toos Quinn Artax Lonster Fuk de opmaak Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 Heerlijk he @Yana, de herfst. Het is hier deze week 18-20 graden met een zonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2022 dagpact 4 oktober • Fonny • Maja • Yana • Renée • Berkje • Prana Toos Quinn Artax Lonster Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden