Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 oktober


Maja

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Yana:

En jij @lady jane? Een belangrijk deel van jouw leven speelt zich geloof ik af in het licht en onder de zon op het strand, is het lastig voor je nu de winter er weer aan komt? 

Het strand hield helaas abrupt op vorige maand, de palen, net en bal liggen nog steeds te wachten onder een laag zand.
Dat gaat dus uitgegraven worden zodra we met een paar mensen tijd hebben (gemaakt), en dan doen we een terrasje om het seizoen samen af te sluiten. Maar wat hebben we een prachtzomer gehad, hier zit een dankbaar mens, soms nog na te genieten. Met dit mooie najaarsweer ben ik ook blij, ik blijf er acief op en ga elke dag gedisciplineerd zwemmen. Dat is nieuw voor mij, discipline, nooit te oud om te leren dus. En wat de winter gaat brengen zien we dan wel weer. Ik zie er wel een beetje tegenop, maar ik ben de coronajaren eigenlijk prima doorgekomen. Het duurde wel lang, maar verveling ken ik niet.
Wel rusteloosheid als buiten komen weinig lokt. Maar dat zwemmen gaat me erbij helpen, want dat is echt een beloning.
Momenteel buit ik de sauna acties nog uit, er is inmiddels wat sauna-schaamte ontwikkeld door het hoge energie verbruik, maar zolang het nog draait allemaal en betaalbaar is, blijf ik wel gaan heb ik besloten. Ik zie ze wel achteruit hollen, dus hoe lang ze nog recht van bestaan hebben is afwachten. Maar tegen deze energieprijzen valt niet te vechten, voor velen.
Ik heb nog 2 volleybalclubs over, heb er 2 geannuleerd door overbelasting/blessures. En vanmiddag ga ik een proefles yoga meedoen om weer wat bezig te zijn met mijn behoefte aan innerlijke rust, dat is even hard nodig. Had gisteren een beetje bonje met een asoman die in de stiltesauna bleef kletsen en vond dat ik dat zonder moppers moest accepten, want Randstad he, en die is vol volgens hem. Nou zaten we 3 mensen in een stiltesauna voor 70 gasten, dus dat was een beetje een vreemde opmerking. En hij had nog meer vernederende opmerkingen als verweer. Ik zit nu steeds met het liedje; Sorry seems to be the hardest word, in mijn hoofd. En na het lezen van vanmorgen is dat ook hier van toepassing, he @Donder;)

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Prana:

Goedemorgen allemaal :rose:

dagpact 4 oktober 

• Fonny

• Maja

• Yana

• Renée

• Berkje

• Prana

Leuk ja, dierendag. Lekker druk hier met 6 katten en 13 kippen :D 

@ikkanhet hoe gaat het met je moeder?

@Yana wat een fijn bericht, je woorden maken me blij

 

Hoi mijn moeder is nog heel erg moe en nog last van buikpijn. Denk dat het tijd nodig heeft. Lief dat je het vraagt.:heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...