ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goeiemorgen lieve frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 26 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen lieve frummers Goedemorgen Kanjer!!! Goedemorgen vroege vogels!! eerst ☕️☕️☕️☕️☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goeiemorgen topper Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Nog iets leuks gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Nog iets leuks gedaan? Nou ik vind elke dag leuk en alles wat ik doe en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 24 minuten geleden zei ikkanhet: Nou ik vind elke dag leuk en alles wat ik doe en jij? Hier de laatste 2 maanden elke dag polonaise!!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goeie morgen iedereen, Het regent hier. Heerlijk voor de tuin. Er lopen alleen al een paar dagen koekwausen de polonaise te doen. Nou ben ik heel wat gewend maar dit overstijgt alles. Yvonne, Donder, Kohtje en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goeiemorgen @Donderen @bolletje Donder en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 (bewerkt) Goedmorgen allemaal. Dagpact: FONNY Roberto 10 september 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goeiemorgen @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 34 minuten geleden zei Roberto: Goedmorgen allemaal. Dagpact: FONNY Roberto Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goedemorgen allemaal, Eerste koffie op vandaag (Neem altijd maar 2 bakkies) Meergranenbeschuit met zelfgemaakte jam en lijnzaad erbij Ik snijd de beschuit door de midden Heb ik nog een tweede helft bij het tweede kopje Kohtje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Hier een mooie bewolkte lucht lijkt al een beetje herfstig Binnen 23.5 Buiten 17.5. nou, we mogen niet klagen toch !? Vandaag open monumentendag Vriend en ik gaan wat mooie tuinen bekijken hier in ons dorp Meteen een mooie wandeling Vanavond eten bij zus en zwager van vriend ook gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 goeiemooiemorgen frummers 2 volkoren beschuiten met oude kaas bij het eerste bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goeiemorgen @rapilos en @lady jane rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Ook lekker Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Ik ontbijt nooit eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Morgen. Brinta en koffie op dit gruwelijk vroege uur. Algemene sportdag in huize Q; zelfs de kleinste moet eraan geloven, die moet zwemmen. En omdat D met hem meegaat, moet ik zorgen dat de hockey en tennis en weet ik wat nog meer op tijd komt. Ja, koffie. En die kaas klinkt eigenlijk ook wel goed. Dagpact: Fonny Roberto Rapilos Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goedemorgen frummers, Ik ben al naar het stadje geweest en heb de boodschappen gedaan voor het weekend. Douche is ook al klaar. Nu eerst even een bakje hier neerzetten lady jane en Quinn reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goedemorgen, hier ook koffie in/op? Bed vandaag ook druk programma met de kinderen. Cadeautjes voor opa maken, kleding shoppen, kamers opruimen en verjaardagsfeestje opa.. Eerst zomaar eens ontbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Goeiemorgen @Quinn, @Yvonne en @Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 (bewerkt) Pointer Vooral voor jongeren is alcohol drinken geen goed idee. Het leidt tot een lager IQ, verhoogt de kans op kanker en andere ziekten en leidt vaak tot ongelukken, mishandeling en letsel. De overheid probeert daarom om jongeren het kopen van drank onmogelijk te maken en heeft het vertonen van drankreclames op tv aan banden gelegd. Wat er ondertussen online gebeurt, lijkt iedereen te ontgaan, constateert Pointer vandaag. Jongeren zien er de hele dag drinkspelletjes en challenges. NPO 2, 22.09 uur Las net in de krant deze TV tip voor morgen. 10 september 2022 bewerkt door Lonster1 even toegevoegd dat het morgen op tv komt Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 10 september 2022 Rapport Share Geplaatst 10 september 2022 Minder reclame lijkt mij prima, verbieden maakt het ook aantrekkelijk. Ik probeer te bedenken wat mij had kunnen helpen om minder te drinken toen ik jong was. Misschien voorlichting; dat je dom wordt van drinken bijvoorbeeld en meer kans op ongelukken maakt etc. Informatie waarbij je af en toe op je hoofd gaat krabben en je af gaat vragen of het wel een goed idee is om zoveel te drinken. Wie weet had dat wat geholpen, of mij eerder op het goede spoor gezet. Ik vond het altijd heel 'normaal' om te drinken omdat de meeste mensen om mij heen dat ook deden. Berkje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden