Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Roberto:

..heeft haar eigen stijl van reageren.
Daar ben ik na 8 jaar wel aan gewend, maak ik mij nooit druk over.
Remi neem ik bijna altijd serieus, ook als ze mij een pooier / paaier noemt, dat zet mij aan tot na denken.
Zelfs de laatste keer toen ze voor mij compleet doorsloeg over een . punt.

...........

:):rose::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Driekwart laminaat is weg en wat doe je, als zo'n vrouw alleen is?..

Tsja, meehelpen :unsure:

Maandagochtend komt ze de rest halen en daarna kan ik geen laminaat meer zien :face-icon-small-shocked:.

Vanavond rundvlees met sperzieboontje en nu nog even wat te snoepen halen :P.

Monumentendag maar aan me voorbij laten gaan, je kan niet alles en bovendien ga ik morgen al naar een orgelconcert in monumentale kerk.

Het is goedzo, voor vandaag.

Ik nog maar zeggen, dat ik niet ga sjouwen vandaag :rolleyes:.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Spirit:

Driekwart laminaat is weg en wat doe je, als zo'n vrouw alleen is?..

Tsja, meehelpen :unsure:

Maandagochtend komt ze de rest halen en daarna kan ik geen laminaat meer zien :face-icon-small-shocked:.

 

Weet die allene mevrouw wel dat de 'klik' uit het laminaat is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Spirit:

Misschien is haar ondergrond wat vlakker, voor de rest moet ze maar zien.Het is gratis :D

Wauw! En daar voel jij je goed bij? Je ouwe troep wegdoen, waarvan je weet dat het niet meer deugt, en meehelpen weg te sjouwen naar iemand die misschien erg verlegen zit om datgene?

Niet om mijzelf op te hemelen hoor maar ik heb net mensen gratis kleding aangeboden omdat het nieuw is en mij niet staat. (miskoopjes). Omdat de energieprijzen je- weet- wel. En zelfs iemand mijn petroleumkachel aangeboden om tijdelijk te gebruiken. Als ik zou weten van tevoren dat het geen goed goed was deed ik het nooit want dat is geen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei nancy:

Goedemorgen. 

Vanavond ergens een tuinfeest met als thema de jaren 60. Straks maar even naar een feestwinkel voor wat simpele accessoires, peaceketting bijvoorbeeld, wit jurkje erbij aan, verder weet ik het eigenlijk ook niet. 

@nancyin de jaren 60 had je toch feestjes zonder feestkleding, naar de feestwinkel gaan lijkt mij weggegooid geld. Koop maar wat buitenverwarming, die ze ook op terrassen gebruiken.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...