Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 september 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Hier een mooie bewolkte lucht
lijkt al een beetje herfstig
Binnen 23.5
Buiten 17.5.

nou, we mogen niet klagen toch !?

Vandaag open monumentendag
Vriend en ik gaan wat mooie tuinen bekijken hier in ons dorp
Meteen een mooie wandeling :)
Vanavond eten bij zus en zwager van vriend
ook gezellig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Brinta en koffie op dit gruwelijk vroege uur. Algemene sportdag in huize Q; zelfs de kleinste moet eraan geloven, die moet zwemmen. En omdat D met hem meegaat, moet ik zorgen dat de hockey en tennis en weet ik wat nog meer op tijd komt. Ja, koffie. 

En die kaas klinkt eigenlijk ook wel goed.

Dagpact:

  • Fonny
  • Roberto
  • Rapilos
  • Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pointer

Vooral voor jongeren is alcohol drinken geen goed idee. Het leidt tot een lager IQ, verhoogt de kans op kanker en andere ziekten en leidt vaak tot ongelukken, mishandeling en letsel. De overheid probeert daarom om jongeren het kopen van drank onmogelijk te maken en heeft het vertonen van drankreclames op tv aan banden gelegd. Wat er ondertussen online gebeurt, lijkt iedereen te ontgaan, constateert Pointer vandaag. Jongeren zien er de hele dag drinkspelletjes en challenges.
NPO 2, 22.09 uur 

Las net in de krant deze TV tip voor morgen.

bewerkt door Lonster1
even toegevoegd dat het morgen op tv komt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Minder reclame lijkt mij prima, verbieden maakt het ook aantrekkelijk.

Ik probeer te bedenken wat mij had kunnen helpen om minder te drinken toen ik jong was.

Misschien voorlichting; dat je dom wordt van drinken bijvoorbeeld en meer kans op ongelukken maakt etc. Informatie waarbij je af en toe op je hoofd gaat krabben en je af gaat vragen of het wel een goed idee is om zoveel te drinken. Wie weet had dat wat geholpen, of mij eerder op het goede spoor gezet. Ik vond het altijd heel 'normaal' om te drinken omdat de meeste mensen om mij heen dat ook deden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...