Soberbunny3 Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen, vandaag heb ik een etentje en ik moet ook de boodschappen nog halendit word zo'n pas op! moment.. ik zit te denken aan alcoholvrije wijn enzo Fijn dat je zo snel hulp krijgt @Zbb je berichten zijn ook 1 en al waarschuwing om niet te starten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Yvonne Fonny Quinn ikkanhet Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 52 minuten geleden zei Soberbunny3: Goedemorgen, vandaag heb ik een etentje en ik moet ook de boodschappen nog halendit word zo'n pas op! moment.. ik zit te denken aan alcoholvrije wijn enzo Fijn dat je zo snel hulp krijgt @Zbb je berichten zijn ook 1 en al waarschuwing om niet te starten. Alcoholvrije wijn kan ook triggeren. Neem een lekkere, rustgevende thee. Je kunt ook je gedachten veranderen door de hele dag in een mantra te denken: straks lekker een kopje thee. Warm, gezellig. Tijd voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Op vakantie maakte ik vaak grapjes met vriend. Als in de avond de flessen wijn en likeurtjes met kleine glaasjes op tafel kwamen (we waren met een vriendengroep van vriend) dan zei ik tegen hem: ik doe ruig. Een hele pot thee op tafel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 26 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Het regent het regent, en ik fiets lekker droog! Fonny en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedemorgen allen! @Zbbsterkte en zorg dat je er vanmiddag heen gaat! De 1e en 2e stap zijn het belangrijkste.. DAGPACT: Yvonne Fonny Quinn ikkanhet Roberto Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Een pot thee op tafel werkt voor mij ook. En ik vind thee ook oprecht lekker bij eten. Jasmijnthee bij oosters eten, heerlijk. Alcoholvrije wijn, bier kan inderdaad triggeren. Ik vind overigens alcoholvrije wijnen niet te drinken. Behalve sommige prikwijnen. Maar die triggeren mij dus... Rozenlimonade, aangelengd met spa rood is voor mij in de zomer een alternatief voor thee. Of gembersiroop/ranja met prikwater. Wat ijsklonten, schijfje citroen. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 2 uur geleden zei Zbb: Me buurman gaat me brengen @Zbb Ik denk dat je sowieso je buurman moet vragen / afspreken om geen drank meer te brengen. Voor mij is dat afschuiven van eigen verantwoordelijkheid en jouw buurman 'medeplichtig' maken. BizzyBee, Remi1 en Tatum reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Goedefrissemorgen! Dag 5! DAGPACT: Yvonne Fonny Quinn ikkanhet Roberto Freekie BizzyBee Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Succes vandaag @Zbbfijn dat je zo snel terecht kan! @kruidenthee67Waar kun je rozenlimonade kopen? Is dat die van Fentimans? Want die vind ik ook super lekker. Vind bijna alle fris veel en veel te zoet. Ik hou van friszuur en kruidig. Pak altijd spa rood met citroen of ice tea green maar laatste vind ik eigenlijk niet echt heel lekker (ook te zoet) en drink ik alleen omdat spa rood me soms ook tegen begint te staan. Gembersiroop is ook een goede; ga ik ook eens naar op zoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 @Roberto Je hebt me van het dagpact afgegooid Per ongeluk neem ik aan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Fonny Quinn ikkanhet Rapilos Roberto Freekie BizzyBee rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Fonny Quinn ikkanhet Rapilos Roberto Freekie BizzyBee Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Fonny Quinn ikkanhet Rapilos Roberto Freekie BizzyBee Spirit Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 DAGPACT: Yvonne Fonny Quinn ikkanhet Rapilos Roberto Freekie BizzyBee Spirit Tatum Lonster Zet um op @Zbb Goed dat je die afspraak zo snel hebt kunnen regelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Voordeel van koeler bewolkt weer is dat het in het zwembad lekker rustig was vanmorgen. Ik vond het gisteren moeilijk uit te houden. Had midden op de dag een vergadering waar ik op de fiets heen ging. Pfff, iedereen kwam bekaf binnen. Liever te koud dan te warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Confronterende dag, maar een goed leermoment. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Rustig aan maar vandaag verder @Zbb. Hoe ging het? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 @kruidenthee67 Heb de rozenlimo gevonden hoor! Heb allerlei lekkere alcohol vrije drankjes/siroopjes gehaald. Ook gembersiroop. Spa erbij, komkommer erin; damn, wat lekker. Gaat een wereld voor me open. Dus vanavond heb ik een 0,0 proeverij met manlief hihi. @Lonster1 Gisteren was ook echt niet te doen zeg! Heerlijk dat frissere weer, echt genieten! Deze BizzyBee heeft trouwens vanochtend nog een echt bij in huis gevangen en vrijgelaten bzzzzz Op naar pizza en filmavond en op naar dag 6! Fijne avond allemaal! Lonster1 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Oeh lekker! Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 2 uur geleden zei Quinn: Rustig aan maar vandaag verder @Zbb. Hoe ging het? @Zbb geeft geen antwoord dus ik heb de koekjes ook opgegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ik ben naar verslavingszorg geweest me bier weggegooid en ondersteuning gehad met medicatie Berkje, Roberto, rapilos en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Ik word met de minuut steeds zieker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2022 Spirit is met me meegegaaan Fonny, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden