ikkanhet Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Goeiemorgen @Yvonne Is de P ervandoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Goedemorgen Yvonne!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 heb jij er even de pé in @Yvonne hele goeiemorgen frummers ik ben er ook erg vroeg voor mijn doen uitgerold vandaag bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 hihi.... ja, klo t. Ik zal er straks wel even naar kijken... moet nu weg, afs raak om acht uur. Luitjes, maak er een mooie dag van. Dag dag..... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 16 minuten geleden zei Donder: Zo dadelijk weer naar het ziekenhuis voor hartfilmpje en gesprek met internist-oncoloog. Sterkte Donder Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Goedemorgen Lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 De apen springen om naar buiten të gaan...laterrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Goedemorgen, @Donder, succes! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Moghu mensen. Pffffft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 @Donder sterkte vandaag! Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Goedemorgen allemaal, Weer een mooie dag vandaag. Bed is al afgehaald, wasmachine draait. Gaat het @bolletje ? En voor @Donder, succes vandaag. bolletje en Donder reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 @Fonny, Gefeliciteerd met je maand Goed hoor. Kost het veel moeite ? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 uur geleden zei Quinn: Hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 uur geleden zei rapilos: @Fonny, Gefeliciteerd met je maand Goed hoor. Kost het veel moeite ? Nog niet Rapilos....gaat lekker...dag voor dag...dank je rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 6 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Fonny Gefeliciteerd met je één maand topper. You rock it Dank je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Gefeliciteerd @Fonny.Ga zo door! Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Dank je spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Boek uit. Eten alvast klaargezet. Volgende boek. niks en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Even een kop koffie in de tuin na een dag werken. S haalt de meiden op om half 5. Nog 1 dagje werken en alweer weekend. Wat een geluk, vlak voor het warme weer begint! Fonny en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Nou, voor zover het kan toch nog een beetje positief nieuws, mijn overige organen zijn vooralsnog niet aangetast. Over twee weken ga ik starten met immuuntherapie. Overigens blijk ik opeens 3 cm korter te zijn. Niet zo best voor mijn BMI. Fonny, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 8 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 DAGPACT FONNY Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 2 uur geleden zei niks: Even een kop koffie in de tuin na een dag werken. S haalt de meiden op om half 5. Nog 1 dagje werken en alweer weekend. Wat een geluk, vlak voor het warme weer begint! Ja, dat is inderdaad boffen, lekker genieten! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2022 Morgen ga ik stamppot zuurkool maken, zoooooooo'n zin in! . Mét uitgebakken spekjes en een rookworst . Nu eerst slapen. Trusten.. Pinkman en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden