Spring naar bijdragen

Woensdag 3 augustus 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Een klein leger aan tandartsen, paradontologen en mondhygiënisten (iedere vier maanden) hebben niet kunnen voorkomen dat een gedeelte van mijn gebit er toch uit moet. 

Maar oké, het is niet anders, het grootste deel van de wereldbevolking heeft niet eens toegang tot zoiets als verdoving bij het trekken van kiezen dus ik tel mijn zegeningen.

Ik ga evt. voor een luxe frame waarbij op beide hoektanden een kroon wordt geplaatst met haakjes aan de achterkant waar het frame aan vastgeklikt wordt. Dus geen haakjes aan de voorkant of bruin wordende of afbrokkelende hoektanden (mag ik toch hopen).

Dank voor alle reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Adri02:

Leuke goudvis @bolletje! Maar heeft' ie wel wat plantjes in zijn bassin? Of hoeft zo'n karper dat niet?

Nou Adri als je een beetje pech hebt vreten de koi alles wat in de vijver zit op, behalve waterlelies. Maar bij mij doen ze dat geloof ik niet. Er staan ook andere planten in.

O en dit is niet mijn vis hoor, deze kan goed E100.000,-- kosten. Maar ik vind zelf dat ik hele mooie heb en niet zo duur.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel @nancy en @Fonny maar even tussendoor ik ben niet altijd lief! ;) Ik wil soms ook weleens bot en onbeschoft zijn.

@Fonny met dieren werken vind ik altijd dankbaar werk de mensen die erbij komen kijken vind ik vaak minder maar kan je ook niet zonder. Voor nu ben ik dankbaar dat ik dit weer even mag doen en volgende week niet terug hoef naar de fabriek.

 

Dag 2 vandaag wat meer actie! Ik mocht meerijden om te zien hoe mijn collega werkt. Ze is gewoon om alles zelf te doen dus ik heb wat werkjes uit haar handen gepakt anders zou ik in kakken op de passagiersstoel. De mensen te woord staan liet ik aan haar over, hihihi in 12 jaar tijd is er aan dat praatje niks veranderd alleen extra ontdekkingen en de mensen vragen nog steeds niet alleen om de katten te komen vangen maar willen ook graag hun verhaal kwijt. Het is dus niet dat je binnen 10 weg bent om naar het volgende adres te gaan. Verder is er qua administratie heel wat meer invulwerk bijgekomen maar vooral de kilometer verantwoording vind ik lastig. Als ik op een adres aankom denk ik daar niet als eerste aan, eerder de gevangen kat in de auto zetten of de geneutraliseerde kat los te laten. Dan pas kilometers opschrijven en ongeveer je aankomsttijd. Maar dat gaat niet want er zit een tracker in de auto dus als ik er 5 minuten naast de meting van de tracker zit wordt je al aangesproken. Dat gaat lastig worden om in mijn systeem te krijgen maar gelukkig had mijn collega dat ook en die helpt me er vandaag mee. Als ik met dieren bezig ben denk ik niet zo snel aan de menselijke administratie. 

En  wat ik wat minder vond is te vernemen dat je uren zonder overleg zomaar veranderd kunnen worden. Vandaag zou ik werken tot 15:30 (al heb ik doorgewerkt tot 16:30) maar toen ik thuis kwam las ik dat ik een nieuw contract gekregen heb en ik dus schijnbaar maar tot 13 uur had mogen werken.  Als je met dieren werkt vind ik het helemaal niet erg om overuren te doen dat hoort bij het werk. Maar daar wil ik zelf ruimte in hebben en voor kiezen. Ik vind het niet oké als een interimkantoor afspraken met mij maakt en ik die afspraken nakom en dan opeens gaat zeggen oh die uren dat je dacht dat je aan het werk was valt ook onder vrijwilligerswerk en krijg je niet betaald. Dus ik heb alvast maar een mail gedaan dat ik wel verwacht dat ze mijn uren correct uit betalen voor deze week. Omdat het nieuwe contract niet door mij ondertekend is en voor aanvang van het werk niet gezien heb en het oude wel. Kom op! deeltijds is al weinig inkomen als ze daar dan nog een deel vrijwilligerswerk van maken zonder overleg begin ik niet aan.  Het is niet de bedoeling dat ik opnieuw 24 uur betaald krijg en daarnaast 50 uur overwerk.  Dat ik 2 uur vrijwillig overgewerkt heb klaag ik niet over maar dat ze zomaar kunnen zeggen dat ik 2.5 uur overgewerkt heb zonder dat ik het wist vond ik niet oké. Dat betekend dat ik deze week al 4.5 uur overgewerkt heb. En dan ben ik even niet zo aardig en lief meer dan word ik zakelijk. Het interimkantoor mag mij volgende week uitbetalen voor 24 uur want die uren heb ik volgens afspraak daadwerkelijk gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Adri02:

Omdat ik in mijn omgeving eigenlijk alleen maar niet-rokers / wel-drinkers ken en die hebben zo ongeveer allemaal hun complete gebit nog. Daarom verbaast het me dat er op dit forum zoveel mensen (lijken te) zijn met gebitsimplantaten e.d. waardoor ik mij afvroeg hoe dat dan kwam. Simpele gedachte mijnerzijds: er zitten hier ook veel (ex) rokers, dus wellicht heeft dat er mee van doen. Vandaar dus mijn vraag.

Ondertussen zag ik op internet trouwens dat roken inderdaad flink bijdraagt aan het verruïneren van je gebit.

Ah vandaar.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit hier in de hitte te wachten tot de bange kat haar rondje tuin komt doen. Naast me ligt tuinkat uitgesterkt te glunderen op haar loungekussen. Kat K is waarschijnlijk ergens muizen aan het serie moorden. :(

Socrates en het kleine rotzakje zitten een uur op een aparte kamer tot bange kat buiten is geweest. 

Je vroeg ooit naar mijn hobby’s @Yana, maar daar heb ik naast de katten helemaal geen tijd meer voor.

^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet niet gekker worden hier in de buurt. In Roermond is weer een gijzeling bezig. In Reuver Kessel zoeken ze naakte rukkende man met alleen muts op en schoenen en sokken aan. Hier op straat rijd politie rond op zoek naar een bedrieger met Ziggo shirt.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei ikkanhet:

Moet niet gekker worden hier in de buurt. In Roermond is weer een gijzeling bezig. In Reuver Kessel zoeken ze naakte rukkende man met alleen muts op en schoenen en sokken aan. Hier op straat rijd politie rond op zoek naar een bedrieger met Ziggo shirt.

Net op tijd weg dus....gek, verleden week liep ik nog door Roermond en Reuver. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...