lady jane Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 En wat een hork-stel dat echtpaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Fijn dat de pijn in je schouder hierdoor minder pijn doet @bolletjewolletje. Chronische pijn doet iets met een mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Is een haarspoeling misschien een idee in de transitie fase naar grijs haar @Etty? Het kan eventueel symbolisch/gevoelsmatig helpen en is minder definitief dan haren opnieuw verven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Jij ook een goedemorgen Jane... Lieve luitjes, ik ga ervandoor... hoop te doen en daarbij: er springt hier een Draakje met té grote regelmaat midden op mijn toetsenbord, met als gevolg dat ik functies blijk te hebben waar ik het bestaan niet van wist, dat ik programma's op zie duiken die ik niet wil zien, dat er berichten met '23hhk@$$@$-achtige inhoud' via de app worden verzonden naar mensen waar ik absoluut niets naar wil verzenden en ga zo maar door. Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Reacher doe heel rustig aan hoor, ik denk aan je. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Goedemorgen @lady jane. Ik ga me op mijn thuiswerk storten. Nog bedankt voor de taart gisteren @Rosee. Jammer dat @Lonster die op at. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 @Yvonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Goedemorgen. Moet wel lachen om jouw droom @Etty je beschrijft t heel grappig. @Francoiseblij dat je hier nog bent Ja, ik vraag me dan ook af om hoeveel glazen het dan gaat @rapilos, als je zo'n lunch dan per se moet verzetten naar 2 uur. Dan staat t helemaal in het teken van wijn lijkt me. En daarna zitten ze nog de rest van de dag en avond met dat vermoeide katerige gevoel, moet je toch niet aan denken. Ik vind er niks meer aan als mensen in m'n omgeving zoveel drinken, ik kom dan gewoon niet meer. @Reacherhoop dat dat benauwde gevoel snel weggaat rapilos, Etty en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 @Spiritheeft dat steeds willen verhuizen misschien te maken met het gevoel van 'een nieuw begin te willen '? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Ik ben nog even terug: @Francoise ik vind niet dat met negatieve dingen komt, je komt hier om advies als je het even niet weet, daar is het forum toch ook voor Dikke smakkerd! Ook voor @Rosee Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Een hele goede morgen allemaal, Dank voor al jullie reacties betreffende de lunch vanmiddag Dit help mij ontzettend goed om het te relativeren @Remi1sugreerde gisteren wat ik dan op een terras doe als ik nog zo wiebelig ben. Tja, @Remi1, omdat ik het uiteraard wel heel gezellig vind, met deze mensen (ondanks het drinken) ik vind dat ik niet zo kinderachtig moet doen, ze gewoon moet laten dan maar, en het etentje ook niet wil missen. het zijn mensen van de tuin, waar wij heel goed mee kunnen opschieten verder. En ja, ik wil er graag bij horen (wie zei dat ? @Rosee? geen uitzondering zijn, gezellig mee doen. Maar weet ook van de spijt achteraf (met zware armen en en benen weer terug fietsen bijvoorbeeld wat @Yvonnezei. ) Voelde me vroeger best vaak eenzaam, anders dan anderen, er niet bij horen. Dat heeft er zeker ook mee te maken gezellig sociaal mee willen doen, en er nu eens wel gewoon bij horen. Dat ze pas om 14.00 willen beginnen zegt mij genoeg De organisator wilde zelfs om 15.00. Weet dat zij veel te veel drinkt elke dag Dus ja, herkenbaar Lieve mensen, het komt goed vanmiddag, weet ik zeker Neem om 12.00 wel een cracker en stuk fruit, zodat ik niet om kom van de honger Thanks allemaal Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 @Reacher Zou jij niet eens als de wiede weerga naar de huisarts gaan, als je zo benauwd bent dan !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 56 minuten geleden zei Rosee: @Spiritheeft dat steeds willen verhuizen misschien te maken met het gevoel van 'een nieuw begin te willen '? Dat kwam ook in mij op @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Goedemorgen! Kom je op het dagpact @rapilos? Mini en ik hebben al ontbeten in de tuin. Ze was boos dat de deksel nog op de zandbak zat en ze er nog niet in mocht. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher nancy Niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Is goed @niks Zou jij mij er bij willen zetten dan, want bij het citeren valt de helft weg bij mij. (Hilarisch, dat mini zo boos werd op de zandbak 0 niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher nancy Niks Rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 29 minuten geleden zei rapilos: Voelde me vroeger best vaak eenzaam, anders dan anderen, er niet bij horen. Dat heeft er zeker ook mee te maken gezellig sociaal mee willen doen, en er nu eens wel gewoon bij horen. Dat ze pas om 14.00 willen beginnen zegt mij genoeg De organisator wilde zelfs om 15.00. Weet dat zij veel te veel drinkt elke dag Dus ja, herkenbaar Als ik in zo'n situatie denk: ik vind het niet leuk, en dat mag, maar ik kies ervoor om mee te doen omwille van het contact dat op andere momenten wèl leuk is voor mij, dan voelt dat veel steviger. Dan hoef ik het niet leuk te vinden, wijs niets in mezelf af. Het zijn voor mij geen momenten waarop ik saamhorigheid hoef te ervaren. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 2 uur geleden zei nancy: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher nancy FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 23 minuten geleden zei niks: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher nancy Niks Rapilos Fonny Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 2 minuten geleden zei lady jane: 26 minuten geleden zei niks: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher nancy Niks Rapilos Fonny Jane zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Morguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Ik vind het mooi @rapilos dat je eerlijk bent over hoe het je bezighoudt en dat je dat hier deelt vóórdat het misloopt. Fijn dat de reacties van forummers je stimuleren om een niet helpende gedachtegang om te kunnen draaien. De reactie van je vriend vind ik stom, je mag hem er best op aanspreken dat hij je daarmee niet helpt vind ik. Het zou toch veel fijner zijn als hij je aanmoedigt en het stoer van je vindt en trots op je is enzo! Het is logisch dat je het er soms moeilijk mee hebt en dan misschien even wat minder gezellig bent maar als je uiteindelijk los weet te komen van de drank dan komt er een mooie, vrije, fitte vrouw tevoorschijn i.p.v. een afhankelijke, futloze, soms dronken vrouw met dikke wallen en een alcoholwalm. Vraag hem eens wat 'ie aantrekkelijker vindt. You go girl! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Ik krijg zometeen tussen de middag ook eters die hem nogal lusten. Helemaal geen zin om mee te drinken, dan is de rest van de dag gelijk naar de haaien dus... DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher nancy Niks Rapilos Fonny Jane zbb Yana (sorry, als ik knip en plak dan verdwijnt het design) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Dank je @Yana Ach ja, vriend snapt het gewoon niet over het algemeen weet hij zelf heel goed maat te houden, en snapt niet dat mij dat bijna nooit lukt dus dat... Bovendien, als ik elke dag 4 of 5 glazen zou drinken, zou hij dat niet eens erg vinden denk ik, zolang ik maar zou veinzen daar totaal geen last van te hebben Enfin, vriend komt zo, Eerst koffie, dan komt alles goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2022 Goedemorgen allemaal! lees straks bij. Nu doorrrr! DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher nancy Niks Rapilos Fonny Jane zbb Yana Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden