Lonster Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Je gaat weg als het feestje net op gang komt. Dat idee. Maar ik ga vanmiddag ook al uit, en uit eten. En ik ben al 50+, het moet allemaal niet te gek worden. Nog maar even mijn goede voornemens bestendigen: DAGPACT ikkanhet Yvonne Claudius Lonster Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 29 minuten geleden zei karin123: Ik kan er ook niet meer tegen sinds de overgang. @ikkanhetheb jij een airco in de huiskamer? Ja in de huiskamer wel gelukkig. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 1 uur geleden zei rapilos: Oké @ikkanhet Dat lijkt me knap lastig dan Ja in het begin was het heel akelig raakte ook in paniek. Nu ik het herken is het nog heel vervelend maar omdat ik weet wat het is kan ik het handelen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Ja in de huiskamer wel gelukkig. Ha dat dacht ik al. Ik hoorde je ook al niet zeuren over de warmte. Omdat het vooral vaak in Limburg erg heet kan zijn. Hier in het Oosten ook bloedheet gisteren. Was 35 graden in de tuin, in de schaduw en binnen hadden we het 24.5. Ook vanaf vrijdag een airco in de huiskamer, wat een verlichting. Hadden we dat maar eerder gedaan. Laat de zomer maar komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Yvonne Claudius Lonster Endoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 5 minuten geleden zei karin123: Ha dat dacht ik al. Ik hoorde je ook al niet zeuren over de warmte. Omdat het vooral vaak in Limburg erg heet kan zijn. Hier in het Oosten ook bloedheet gisteren. Was 35 graden in de tuin, in de schaduw en binnen hadden we het 24.5. Ook vanaf vrijdag een airco in de huiskamer, wat een verlichting. Hadden we dat maar eerder gedaan. Laat de zomer maar komen. Ja heerlijk hé zo'n airco. Zou hem ook niet meer willen missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 2 minuten geleden zei ikkanhet: Ja heerlijk hé zo'n airco. Zou hem ook niet meer willen missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Gisteren een leuk optreden gehad, maar ik was kapot.Wat een hitte. Nog meegedaan aan de nazit en het was moeilijk, om geen bier te nemen.Het werd zowat in je handen geschoven.Het hoorde er ook altijd bij, na afloop even proosten. Blij dat ik aan de tonic heb gezeten met een kartonnen rietje.Dat zuigt niet fijn.Gek, bier kregen ze wel in glazen,zonder rietje . karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) Klopt @Adri02 Ik ben door mijn overgang zo bang geworden voor de warmte. Ging met natte haren naar bed, lang t-shirt eerst nat maken en aantrekken, twee waaiers erop. En dat jaren lang, heeft ook meegewerkt aan de burn-out. Ik kan moeilijk zweten dus het lichaam houdt alle warmte vast. Dan weet je niet meer waar je het zoeken moet. En daarom vind ik een airco geoorloofd voor mij. Jij bent een man toch? Voor het eerst in 8 jaar tijd heb ik weer plantjes gekocht voor in de tuin. Kon niet buiten komen al die jaren. Veel bijen en hommels. Is dat dan wel goed? 19 juni 2022 bewerkt door karin123 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 31 minuten geleden zei Endoor: DAGPACT ikkanhet Yvonne Claudius Lonster Endoor FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Hallo! Ik heb nu ook Corona. Koorts enzo. Blegh. Kat is wel veel beter. En mijn vriend ook. En ja dat is de juiste volgorde van benoemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 17 minuten geleden zei Adri02: Ja, en ik heb zelf ook al ruim 10 jaar airco , alleen ik gebruik hem zo min mogelijk (de afgelopen dagen bv helemaal niet). Jij bent een gigantisch hufterig stuk vreten. Ik heb hem overdag niet gebruikt maar in de avond een paar uur. Zuinig blijven we toch hier. Ik weet niet waar jij woont maar hier in het Oosten is het in de zomer echt bloedheet. De Wadden het meestal het Westen is het nog te doen. Geloof maar niet dat ik onnodig dat ding aanzet. In de winter zelfs de verwarming op 17. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 18 minuten geleden zei Adri02: Helemaal goed natuurlijk. Wij laten ook delen van de tuin begeleid verwilderen, daar kun je nu op geweldige insectensafari's. Ongelofelijk wat je er allemaal tegenkomt . Gelukkig. Zeker mooi, je ziet van alles. Die hommels ook leuk met stuifmeel aan de achterpoten. Hoe krijgen ze het mee. Oh ja en we zijn al 18 jaar niet op vakantie geweest, dus ook niet vliegen. En koop schoenen en kleding altijd tweedehands. Ik denk dat die footprint van mij minder is dan vele anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Ik vind die hitte echt heerlijk, ik ben net terug van vakantie en daar was het elke dag minimaal 32 graden. Ik heb geen hoofdpijn of rugpijn meer gehad. Ook heerlijk om alleen om een laken te slapen en overdag niet al die warme kleren aan. Alleen een t-shirtje en korte broek met slippers. Ik krijg er zoveel meer energie van dan die kou hier. De airco hebben we amper aangehad alleen als we wegreden maar daarna meestal het raampje open voor de koeling. Ik mis het nu al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Helemaal relaxed en zen. Super fijn gevoel en nog niet één keer trek gehad deze week. I love IT. karin123, Fonny, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Top @ikkanhet, wat fijn voor je. Hier een fijne dag achter de rug, en heerlijk dat de hitte weer even weg is. Maar helaas geen regen gehad nog... Beterschap voor jou @Reacher, maar fijn dat kattenkop en vriend weer aan het opknappen zijn... Reacher en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 @Reacher beterschap en @ikkanhet wat fijn voor je! ikkanhet en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 zo uren volleybal kijken vandaag Noorwegen beach wereldkampioen zien worden net, wow wat een spelers en Max in Canada gewonnen, Hollands Glorie! @Reacher hopelijk snel weer een negatieve test, beterschap! Hadocque, Reacher en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) @Reacher, hier is je eigen ziekenverzorgster. Beterschap 19 juni 2022 bewerkt door Jannigje Nu met tekst Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 Beterschap @Reacher! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 19 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2022 (bewerkt) Na vandaag kan ik de daagjes aftellen en in etappes richting huiswaarts varen na 3 weken. Jammer. Was liever langer en verder door gevaren maar na de nodige medische controles gaan we gewoon weer verder waar we gebleven zijn. We zijn halverwege herstelperiode, soms valt het mee en soms valt het tegen. Voor nu, vooronder. Lekker koese 19 juni 2022 bewerkt door Remi1 nancy en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden