Spring naar bijdragen

Woensdag 15 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Yana:

Wow, ik zie @ikkanhet op het jaarpactdraadje. Wat goed zeg dat je dat aan durft, ik ben er van onder de indruk (dat komt vast omdat ik dat zelf niet kan/wil/durf). Ik wens je veel geluk en een prachtvol jaar met veel heldere lol :rose:

Goeiemorgen @Yanaja heb lang getwijfeld maar ik wil het echt dus ga ervoor. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

Wow, ik zie @ikkanhet op het jaarpactdraadje. Wat goed zeg dat je dat aan durft, ik ben er van onder de indruk (dat komt vast omdat ik dat zelf niet kan/wil/durf). Ik wens je veel geluk en een prachtvol jaar met veel heldere lol :rose:

Hey bloemenmeisje! :) :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

We zijn de afgelopen week een paar dagen naar een stad in Engeland geweest. Iemand appte hoe het was geweest. Man appte dat we veel gewandeld hadden.  Ja maar, hadden we ook wat gezien van de stad dan?  Grappig, het idee dat je als je veel wandelt niets ziet van een stad.  Omdat wandelen teveel tijd zou kosten.  Ik realiseerde me dat het voor mij heel belangrijk is geworden om het leven al wandelend in me op te nemen. En hoeveel ik dan zie, wat me anders zou zijn ontgaan.  Dit past heel erg goed bij mij. Klopt van alle kanten. 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

We zijn de afgelopen week een paar dagen naar een stad in Engeland geweest. Iemand appte hoe het was geweest. Man appte dat we veel gewandeld hadden.  Ja maar, hadden we ook wat gezien van de stad dan?  Grappig, het idee dat je als je veel wandelt niets ziet van een stad.  Omdat wandelen teveel tijd zou kosten.  Ik realiseerde me dat het voor mij heel belangrijk is geworden om het leven al wandelend in me op te nemen. En hoeveel ik dan zie, wat me anders zou zijn ontgaan.  Dit past heel erg goed bij mij. Klopt van alle kanten. 

 

 

 

 

Wandelen is voor jou onderdeel uitmaken van de realiteit op een beschouwende wijze?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Reacher:

Wandelen is voor jou onderdeel uitmaken van de realiteit op een beschouwende wijze?
 

Mmm ja.  Ook dingen zien waar ik nog geen verwachting van heb kunnen maken. Het kleine. Hoe mensen met elkaar omgaan aan de andere kant van het kanaal, hun leven inrichten.  En als ik ergens loop waar niets te zien is, dan werkt het als meditatie. De riedels komen vanzelf, en gaan ook weer.  Ik pieker 's nachts veel minder, misschien is er een relatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Leuk dat jullie de stad wandelend hebben ontdekt @Etty. Lijkt me dat je dan veel meer de sfeer meekrijgt. Vind het trouwens altijd lastig dat je alles 'moet' zien. Alsof je een hele stad kan 'afvinken' als je de highlights hebt gehad. Het gaat toch ook om de tijd die je samen hebt. Leuk ook om juist dingen te zien en ervaren die niet per se in een reisgids staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...