Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 juni 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers, 
Beetje laat, ben de dag wel vroeg maar heel lekker lui begonnen. 
Net rondje hond gedaan, nu tijd voor een bakje. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Kees en dochters zitten nog aan het ontbijt in het hotel, dus ik heb nog een paar uurtjes voor mij alleen hier, best wel eens fijn, heerlijk rustig :D

Spirit weer terug zie ik, hemeltjelief, hoeveel namen heb je hier al wel niet versleten ;)
Maar welkom terug weer:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei niks:

Goedemorgen, hoe weten jullie nu dat @Endoor Spirit is? Want ze zegt dat ze alles nog moet uitvinden, beetje raar na zoveel jaar hier. 

Haar schrijfstijl op het Onverklaarbare Dingendraadje en het feit dat ze daar over Ready for change begon. Haar schrijfstijl is heel herkenbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik val hier zomaar even binnen naar aanleiding van een handgeschreven brief van een oud-forummer die ik net in de brievenbus vond. Deed de brievenbus zomaar weer eens een keer z'n naam eer aan, want ik kan me niet heugen dat er een echte brief in de brievenbus zat, en dan nog handgeschreven ook... :).
In die brief las ik dat enkele mensen hier mij missen en zich zelfs zorgen maken. Meteen geruststellen, ik ben niet in levensgevaar voor zover ik weet, het gaat eigenlijk gewoon nog zoals het de laatste jaren ging..: pijntjes, kwakkeltjes, lastjes en dat soort dingen, zoveel mogelijk onder de duim gehouden door pijnstillers en bewegingsoefeningetjes om de boel een beetje gangbaar te houden, daarbovenop de laatste weken wel nog veel last van een dubbele longontsteking een paar weken geleden, maar dat moet volgens de prognoses steeds een beetje minder worden.
Dit plaatje geschetst hebbende realiseer me dat ik in m'n handjes mag knijpen dat ik al langere tijd niet meer drink en ook bijna een jaar niet meer rook want dat vluchten in de één of andere roes me eerder verder van huis brengt dan dat het verlichting zou brengen, daar ben ik wel van doordrongen. Het steeds weer moeten herstellen van een rook/drink gelag heb ik altijd als zwaarder ervaren dan waar ik nu dagelijks "doorheen" ga..

Dat ik een tijd niets van me heb laten horen is een gevolg van het feit dat ik ineens na de zoveelste korte forumpauze nu ineens helemaal los kwam van de forumbeslommeringen. Ik heb al langere tijd een gevoel van verwijdering gehad, maar nieuwsgierigheid en noem het 'bemoeizucht' deden me toch steeds weer reageren. Tot deze laatste keer. Ik heb nog een paar dagen wat meegelezen en voelde me niet meer betrokken. En zo raakte het forum ineens heel snel op de verre achtergrond en las ik niet eens meer mee.
Ik dacht ongezien/ongemerkt met een fade-out te verdwijnen, maar nu die brief, dus toch even een woordje van afscheid. Ik ben overigens niet van plan m'n account op te heffen, bijgelovig als ik ben (:P;)) denk ik dat dat ongeluk brengt.

In de hoop dat ik de mensen met zorgen om mij (vind ik heel lief) gerustgesteld heb laat ik het voor nu even hierbij. Ik wil niemand iets beloven, maar misschien lees en schrijf ik hier in het vervolg toch nog maar weer even wat mee. 29 Augustus 2006 dat ik me hier aanmeldde... brrrrr... ik weet niet of ik die moed van me bij een forum aanmelden nóg een keer zou kunnen opbrengen. :D

PS briefschrijvende oud-forummer, als je nog af en toe meeleest: bedankt voor de brief. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf een stil en zonnig strand lees ik een loving reminder:heart:, en Koh zelf. Fijn om een update te krijgen, want ja met stille trom vertrekken is toch wat lastig invullen en geen nieuws is lang niet altijd goed nieuws. Maar dubbele longontsteking overleefd dus en het kwakkelen gaat door Koh.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja fijn je te lezen @Kohtjeen dat alles goed gaat.

Hier een dag .met frustraties en onbegrip. Voel me er een beetje eenzaam onder.  Gek eigenlijk dat ik dan nooit een vriend of vriendin bel. Ik weet niet waarom,  denk altijd ik los het zelf wel op. Ik bel m'n vriend ook niet. Ik kan trouwens toch nooit de woorden vinden voor hoe ik me voel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met je zoon @Rosee? Kan me voorstellen dat dat soms eenzaam voelt.  Weinig klankbord of schouderklopje.  Wel van ons natuurlijk;). Ik bel ook niet gauw iemand in zo'n situatie omdat ik het soms erger vind als mensen dan iets zeggen waardoor ik het gevoel heb dat ze het niet serieus nemen. Alsof je zeurt over gewone puberdingen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, onder andere met jongste zoo @IJsvogel Stom gedoe om tafelmanieren waarop jongste zoon oudste zoon uitdaagt en oudste me inwrijft dat ik geen gezag heb en hij zijn kinderen later heel anders gaat opvoeden . Denk dat ik inderdaad geen gezag heb.  Ben ook jaloers op iemand die iets voor elkaar heeft, wat mij maar steeds niet lukt. Terwijl ik niet jaloers wil zijn. Voel me mislukt.  Plus nog aantal praktische dingen die mislukten vandaag. Weet dat het 'maar' gedachten zijn, maar steeds maar dezelfde patronen die zich herhalen,  bah. Ben even gaan wandelen buiten (ja logisch, wandelen doe je niet binnen;)) bedankt voor je empathie Ijsvogel:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...