ikkanhet Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goedemorgen allemaal!!!! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 DAGPACT ikkanhet Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goeiemorgen @Fonnyhoe gaat het met je? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 22 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhet FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 19 minuten geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen @Fonnyhoe gaat het met je? Gaat goed, vandaag 21 dagen....en voel me steeds beter....nu dat weekend weer overleven...dat is altijd zwaar...vanavond etentje.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Morning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 21 dagen al je gaat goed. Ja dat weekend gaat je ook zeker lukken. Wens je heel veel plezier vanavond. Is gewoon echt wennen om dat zonder drank te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goedemorgen frummers, Een strakblauwe hemel en een zonnetje, dat ziet er goed uit. Alle dieren zijn al verzorgd, nu eerst een bakje. DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers @Fonny weet je dat je eetsmaak enorm verbetert zonder drank erbij? Je hoeft niet te overleven bij zoń etentje, maar gaat juist méér leven. Je eigen mindset mag wel om nu, want woordjes als moeten zijn misschien wel jouw eigen achterdeurtjes om je toestemming te geven weer te gaan drinken. Als je een makkelijk antwoord wilt voor gezelschap; ik ben aan het versoberen en tot nu toe bevalt dat zo goed, dat dit wel eens permanent zou gaan worden, dus wen er maar aan. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Fonny als je trek krijgt, registreer en accepteer het dan, het hoort er ff bij, en concentreer je dan op het eten. Iedere keer dat je jezelf overwint word je sterker. Goeie morgen meisies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Ik heb de laatste 4 keren met uit eten en terrasje nemen niet eens op het drinken van anderen gelet. Daar kwam ik thuis ook pas achter. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goedemorgen. @Fonnywat mij hielp bij zo'n etentje is de nieuwsgierigheidsknop aan (van @Likageleerd) Hoe is dat nou eigenlijk, zo'n etentje zonder alcohol? Wat valt je op/hoe voel je je etc. Als een soort interessant project Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Wat mij bij mezelf opviel, was dat ik ipv de gesprekken te domineren met mijn domme dronken gebral naar anderen luisterde en er zowaar een gesprek ontstond. En dat ik me dat de volgende dag nog kon herinneren! En ik nam lekker een dessert, ipv alleen maar zoveel mogelijk drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Wat een leuke tip Rosee. Trouwens, van harte gefeliciteerd met het slagen van jouw zonen... ik vind dat je het dubbel en dwars hebt verdiend!!!! En natuurlijk ook @Adri02gefeliciteerd met het slagen van zijn zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goedemorgen. Dagpact: Ikkanhet Fonny Yvonne nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Dank @Yvonne!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 En goedemorgen allen! Zo mijn nieuwe bril ophalen. Ben benieuwd. DAGPACT ikkanhet FONNY Yvonne Nancy Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goedemorgen, gefeliciteerd @Rosee en @Adri02met jullie jongens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Gaan ze nu naar het HBO of universiteit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Wat een mijlpalen! Hier zijn het nog kleine, maar Inie is 6 pond! Past maatje 50 nu eindelijk. Eindelijk wat meer keuze in kleertjes. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goedemorgen, Wat fijn @Rosee, en @Adri02, dat diploma, gefeliciteerd! Er zijn ergere dingen dan niet slagen, maar kan me de kick nog wel herinneren. Zit ergens in de UK, in een smetteloos appartement. Zo de stad in, ouwehoerend wandelen en kijken, met mijn lief. Kijken hoe ze het leven in een stad hier doen. En een beetje meedoen. Supermarkt al gedaan, zo leuk, nieuwsgierig alle schappen langs, wat is er anders dan bij ons. Misschien naar het filmhuis, als er wat draait. Rosee en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goedemorgen allemaal, Net bloed gaan prikken voor algehele check up Moest 1.5 week wachten, voordat ik die afspraak kon maken. Voorheen kon ik altijd meteen de volgende dag terecht Zonder afspraak ook nog. ik zie de gezondheidzorg gewoon afbrokkelen met al die wachtlijsten. Niet goed dit hoor karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 6 pond @niks Dat is mooi zeg. dat was het gewicht, toen mijn kinderen geboren werden Zoon zelfs 7 pond. Je hebt een lang traject volbracht zeg. fijn dat alles goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Goedemorgen, wat is het hier rustig zeg? Stilte voor de storm Vandaag een vrije dag en wat in de tuin gedaan met een zonnetje erbij. Niks mis mee. Eten is voorbereid en hoef ik alleen maar op te warmen en dan vanavond wat sleutelen aan wat projectjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden