ikkanhet Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 dagpact: zbb ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Goedemorgen zbb en ikkanhet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Goedemorgen, heerlijk zo'n vrije dag met best aardig weer in het vooruitzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Goedemorgen frummers, Jeetje, wat heb ik geslapen... En wat een verrassing dat heerlijke zonnetje nu. Eerst maar een bakje. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 (bewerkt) DAGPACT: zbb ikkanhet Yvonne 26 mei 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Een hele mooie wilde ik graag delen. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 (bewerkt) Goeie morgen. Remi 26 mei 2022 bewerkt door bolletje Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Ik weet niet hoor, het is een leuke foto maar ik zie geen moeilijke weg? En de spreuk is volgens mij ook niet waar, ook goede wegen kunnen tot mooie bestemmingen leiden en hobbelige wegen met kuilen erin leiden vaak naar ruïnes. Of denk jij daar anders over @ikkanhet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Goedemorgen sauna staat aan , vanmiddag naar vrienden. Nu rondje hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Heb je je lastige schoonzus al een beetje van je af kunnen schudden @Francoise? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Goedemorgen! Getver! Alwéér mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 6 minuten geleden zei Yana: Heb je je lastige schoonzus al een beetje van je af kunnen schudden @Francoise? Hárd van je af schudden @Francoise. Het leven is te kort om in drama verstrikt te raken. Drama sucks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 19 minuten geleden zei Yana: Ik weet niet hoor, het is een leuke foto maar ik zie geen moeilijke weg? En de spreuk is volgens mij ook niet waar, ook goede wegen kunnen tot mooie bestemmingen leiden en hobbelige wegen met kuilen erin leiden vaak naar ruïnes. Of denk jij daar anders over @ikkanhet? zo had ik het nog nooit bekeken. Die frisse blik van jou. Maar het citaat van @ikkanhet is ook wel soms waar. En het geeft troost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Er is nog maar een dun reepje zon in de tuin en daar liggen vier katten in te zonnen Dat hebben ze niet van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Dat harige hebben ze trouwens ook niet van mij. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 DAGPACT: zbb ikkanhet Yvonne Reacher Vandaag ook op het dagpact @Quinn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 27 minuten geleden zei Yana: Ik weet niet hoor, het is een leuke foto maar ik zie geen moeilijke weg? En de spreuk is volgens mij ook niet waar, ook goede wegen kunnen tot mooie bestemmingen leiden en hobbelige wegen met kuilen erin leiden vaak naar ruïnes. Of denk jij daar anders over @ikkanhet? Ja het ligt er ook aan hoe je de spreuk opvat maar ik vind het een mooie die troost kan brengen voor degene die een gevecht voeren. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 16 minuten geleden zei Reacher: Maar het citaat van @ikkanhet is ook wel soms waar. En het geeft troost. Voor mij is iets geen troost als het flauwekul is, dan zie ik meer in jouw opmerking tegen Françoise. En het is dom om op een fietspad met kuilen te blijven doorhobbelen als ernaast een gloednieuw geasfalteerde strook ligt. Anyway... tralalala, wat zit ik me ook weer druk te maken. Ik ga vandaag m'n verdiende geld weer omzetten in een berg boodschappen. En vanavond eten bij vrienden, zij werkt op de ambulance en moet zó vaak dronken (en vaak ook nog agressieve) mensen behandelen dat ze van de weeromstuit een bloedhekel aan drank heeft gekregen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei Yana: Voor mij is iets geen troost als het flauwekul is, dan zie ik meer in jouw opmerking tegen Françoise. En het is dom om op een fietspad met kuilen te blijven doorhobbelen als ernaast een gloednieuw geasfalteerde strook ligt. Anyway... tralalala, wat zit ik me ook weer druk te maken. Ik ga vandaag m'n verdiende geld weer omzetten in een berg boodschappen. En vanavond eten bij vrienden, zij werkt op de ambulance en moet zó vaak dronken (en vaak ook nog agressieve) mensen behandelen dat ze van de weeromstuit een bloedhekel aan drank heeft gekregen. Ik zie het als alles behalve flauwekul. En niet iedereen is het gegeven en moeten over een hobbelige weg. 26 mei 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 (bewerkt) Dankjewel @Reacheren @Yana. 26 mei 2022 bewerkt door Francoise Privacy Reacher en Rosee reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 Sorry @ikkanhet, als het jou bemoedigt is het goed natuurlijk. En het is inderdaad maar net hoe je het wilt bekijken... ik maakte laatst een foto omdat ik het zo mooi vond hoe uit doodse rommel zoiets moois kan groeien. Dat is eigenlijk net zoiets als jouw foto Francoise, rosa45 en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2022 18 minuten geleden zei Yana: Voor mij is iets geen troost als het flauwekul is, dan zie ik meer in jouw opmerking tegen Françoise. En het is dom om op een fietspad met kuilen te blijven doorhobbelen als ernaast een gloednieuw geasfalteerde strook ligt. Anyway... tralalala, wat zit ik me ook weer druk te maken. Ik ga vandaag m'n verdiende geld weer omzetten in een berg boodschappen. En vanavond eten bij vrienden, zij werkt op de ambulance en moet zó vaak dronken (en vaak ook nog agressieve) mensen behandelen dat ze van de weeromstuit een bloedhekel aan drank heeft gekregen. Soms hebben mensen een moeilijke start Een rotjeugd bijvoorbeeld. In mijn ogen is dit citaat voor degenen die daardoor denken dat er geen mooie dingen op hun pad kunnen komen, dat het nooit beter zal worden. Maar inderdaad: ook gladde wegen kunnen naar mooie bestemmingen leiden. Wat loop je jezelf nu weer op te winden bloemenmeisje Francoise en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden