Spring naar bijdragen

Donderdag 26 mei 2022


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Francoise:

Dankjewel @Reacheren @Yana. Ik heb gisteren nog met een goede vriendin gebeld , zij heeft alles op een rijtje gezet voor mij . Dat helpt even.  Ik ben mijn hele leven al moeite aan het doen de familie bijeen te houden want we zijn broers en zussen .  12 jaar lang na overlijden moeder kwamen ze dan hier 1 zondag in de maand .  Toen ik burnout kreeg kon ik niet meer en nu ben ik nog steeds bezig om alles goed te willen praten en toch maar contact te blijven houden al zijn er dus mensen zeer onvriendelijk tegen mij want ja , ze is wel getrouwd met mijn broer .  Ik moet nu los gaan laten .  Waarom is het zo verrekte moeilijk.   Ze gaan nooit , al is het maar voor een dag of een uur , de zorg voor mijn zoon overnemen . 

Ze zijn zelfs verborgen wanneer ze , met de verjaardag van zoon een berichtje naar hem sturen en daar geen antwoord op krijgen .  Ik zei nog , wanneer je een tekstbericht stuurt kan hij het niet lezen en weet hij ook niet van wie het afkomstig is. Daar vind hij ook niets aan natuurlijk.   Ach het is zo bedroevend allemaal.....

Volgens mij is het een hardnekkige illusie: dat familie het goed moet hebben met elkaar. De hele wereld doet mee aan het verheerlijken ervan. 
in werkelijkheid zitten er heel pijnlijke kanten aan.

Hou die lui lekker op armlengte @Francoise. Als ze geen empathie hebben voor je zoon, dan zijn ze in mijn ogen waardeloos. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers, 
kwart voor tien wakker, wat lekker zeg!

vrienden maak je zelf
en familie daar zit je mee opgescheept
was ooit mijn lijfspreuk
tegenwoordig draai ik m om
vrienden komen en gaan
familie blijft.......
(en met sommigen botert het beter dan met anderen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi hoor zo'n speciaalforum voor wegenbouwers. Hebben we het al over de rotonde en fly over gehad?

Ik kan niet zo goed tegen dit soort dagen. Het is geen weekend, geen vakantie eigenlijk is het een lastige onderbreking van de week. Snap ook niet dat ze hemelvaartsdag niet gewoon op vrijdag doen. Het zou nu wel kunnen als Jezus via Schiphol had gereisd had hij waarschijnlijk zoveel vertraging gehad dat het vanzelf vrijdag was geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over familie en aanhang gesproken, vind ik het vooral naar dat je broer of zus een partner kiest waarmee het niet klikt. Het betekent dan vaak slechter contact met die broer of zus en dat je voor je eigen gemoed afstand neemt.

Op de foto van ikkanhet zie ik een rechte weg die (optisch) opeens ophoudt. Mijn interpretatie zou zijn dat het vervolg ongewis is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is vorig jaar gedaan Reacher.

Op 24 juni startten Stichting Nederland Wordt Beter, The Black Archives en FunX een petitie om te eisen dat Keti Koti erkend wordt als nationale feestdag. Sinds de lancering van de petitie zijn er – mede dankzij jouw hulp – maar liefst 60.960 handtekeningen verzameld! Vandaag werd de petitie officieel overhandigd aan de Tweede Kamer in Den Haag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer.  Totaal vergeten dat het Hemelvaartsdag is haha. Ben gewoon aan het werk. Jongste zoon snipverkouden en al een paar dagen weer eens boos op alles en iedereen.  Ik laat hem maar even want dat werkt nu het beste. @Francoise misschien accepteren wat je niet kan veranderen (je familie) hoe moeilijk ook en hoe graag je het ook anders had gewild. Jij hebt je best gedaan! Hier word je toch ook niet goed van?:rose: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen.:D:sun:

Remi Plaatjes Sterkte

Dank je Bolletje. Take care of yourself heb ik ook maar gedaan, door vanmorgen te besluiten om me nog maar eens om te draaien en uitzieken ipv met de boot. Merkte wel dat er hier iemand teleurgesteld was, maar dan zijn de rollen voor nu maar eens omgedraaid en past hij zich maar aan mij aan, voor de verandering eens.;)

Er komen als het goed is nog mooie dagen genoeg en er is toch niets waarvoor we thuis moeten blijven, wat dat betreft kunnen we gaan en staan waar en wanneer we maar willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook een keer gehad @Adri02. Op een zondag, dan dronk ik nog wel eens vanaf een uur of 12:oo en kon daar totaal niet tegen. Om 20:00 schrok ik wakker en ben half dronken naar mijn werk gereden. Vond het al rustig op de weg en raar licht maar pas nadat ik binnen was viel het kwartje. Ik was toen nog best jong, denk rond de 20 maar herinner mij het nog goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...