lady jane Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Ik wel. Op vliegveld vol verleidingen behalve de prijzen. Brood en water dus met fruit voor onderweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 DAGPACT: Yvonne Ikkanhet Yana Lady Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Ik heb zo in afspraak. Daar zie ik tegenop, gewoon vanwege het sociale aspect. Ik zal er niet aan toegeven want dan wordt de drempel weer zo hoog en de wereld weer zo klein, maar darn! Leven is hard werken. Lika en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Daarom heb ik altijd zoveel respect voor jou @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 7 uur geleden zei Yana: Ik hoop dat het goed gaat met @Zbb Je zat nogal te wiebelen vorige week, ik hoop keihard dat je toch 'gewoon' je medicatie hebt genomen. Ik merk dat ik makkelijk kussen en hartjes plak bij de vrouwen hier op het forum. Bij mannen ligt dat wat gevoeliger ook al is het virtueel. Maar oké, voor ZBB. Hoi ja hier gaat het goed,ik heb toch maar gewoon netjes me medicatie ingenomen. geen gesjoemel. het is druk op het werk daardoor ook weinig tijd voor het forum. nog tweeënhalve dag werken en dan weer een weekje vrij. Op naar nog een nuchtere week. lady jane, Hadocque, rapilos en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Ik zal ff hier typen dan staat t juiste draadje weer bovenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Best af en toe moeilijk vandaag maar gewoon ff uitzitten. Beter dan morgen spijt. Lonster, karin123, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 @ikkanhetjij kunt het!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Dagje tuin achter de rug. 36 begonias geplant langs mijn strakke gras kantjes . Nieuwe maaimachine gekocht. Koffie gedronken, bij het mega grote tuincentrum. Thuis gezond en koolhydraatarm gekookt. Oh ja en bij de overbuurman op de tuin water gedronken met bitterballen. ( Dat was dan weer wat minder gezond) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 On de trein op weg naar huis, heerlijk weer. Lika, nancy en Remi1 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Welkom thuis weer Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Ik wilde niet meer met de boot weg zo omdat ik het te gevaarlijk vond worden en we moesten zien wat ervan zou komen, maar het gaat zo goed dat we vandaag uren zijn gaan varen. Deze quality time is ons blijkbaar toch nog gegund, dus dat dankbaar in gebruik nemen zolang het kan, denken wij maar. Het was heerlijk weer ervoor, en echt genieten. Veel jonge ganzen viel me op. Het kan aan mezelf liggen maar eenden met kuikens zie ik bijna niet meer(?). Wel thuis slapen nog want dat is nog even comfortabeler zo in herstel. Rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Ik was even met vakantie maar ben weer terug! Moet nog even bijlezen hoor. Maar mijn nieuws is dat ik woensdag intake heb voor mijn verslaving via basis GGZ. Ik vind het onwijs spannend maar heb er gek genoeg ook heel veel zin in. Ik ben veel rustiger sinds ik hulp heb gezocht. Fijne plek gevonden. De huisarts heeft thiamine voorgeschreven en daar ben ik dit weekend mee gestart. ik vind het spannend. Ik besef me dat er veel trauma zit. Maar ik ben zo klaar om alles op te ruimen en de nieuwe BB te vinden. Hier is vast ook vanalles gebeurt. Ik lees snel bij. Of niet. Leven met de dag toch? dikke knuffel van deze bezige bij die heel haar tuintje onderhanden heeft genomen dit weekend. Zaaien = hopelijk oogsten. fijn er weer te zijn! bzzzzzz rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Vandaag een vaartocht gehad ivm verjaardag van een vriend. Begon gezellig maar 2 mensen waarvan ik weet dat ze een alcoholprobleem hebben (en die zichzelf toestaan om zo eens in de zoveel tijd los te gaan) gingen nogal over de grens in hun gedrag (o a met mij flirten in bij zijn van mijn vriend, die dat niet trok en ander provocerend gedrag) zo jammer vind ik dat. Stomme gezuip. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 (bewerkt) Ik denk dat ik de volgende keer gewoon niet meer meega, ben er zo klaar mee. Hoop dat ze allebei een enorme kater hebben morgen. Niet aardig maar jammer dan. 22 mei 2022 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Op zich een leuke dag, maar dan de hele tijd onderbroken worden tijdens een gesprek door dat stomme gebral. Pfffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 32 minuten geleden zei BizzyBee: Ik was even met vakantie maar ben weer terug! Moet nog even bijlezen hoor. Maar mijn nieuws is dat ik woensdag intake heb voor mijn verslaving via basis GGZ. Ik vind het onwijs spannend maar heb er gek genoeg ook heel veel zin in. Ik ben veel rustiger sinds ik hulp heb gezocht. Fijne plek gevonden. De huisarts heeft thiamine voorgeschreven en daar ben ik dit weekend mee gestart. ik vind het spannend. Ik besef me dat er veel trauma zit. Maar ik ben zo klaar om alles op te ruimen en de nieuwe BB te vinden. Hier is vast ook vanalles gebeurt. Ik lees snel bij. Of niet. Leven met de dag toch? dikke knuffel van deze bezige bij die heel haar tuintje onderhanden heeft genomen dit weekend. Zaaien = hopelijk oogsten. fijn er weer te zijn! bzzzzzz Nee nee, ik zou de afgelopen dagen niet bijlezen. Fijn dat je er weer bent. En nu gáán we ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Klinkt vreselijk @Rosee Volgende keer moet je die twee kielhalen. Ik weet niet precies wat dat is maar volgens mij is het iets zeer onplezierig. Ik zal een nu YouTube gaan kijken om te zien wat kielhalen is. I’ll be back. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Gezien. Oh gesuus doe dat maar niet Kielhalen is misschien net een tikje te heftig. En strafbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Ik dacht dat het iemand met een dode vis in het gezicht slaan was ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Kielhalen ja, tnx voor de tip @Reacher! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 7 minuten geleden zei Reacher: Ik dacht dat het iemand met een dode vis in het gezicht slaan was ofzo. Deze moet je doen @Rosee Bob, Rosee en IJsvogel reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2022 Nah, volgende keer misschien een jaartje overslaan die verjaardag @Rosee. Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden