ikkanhet Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Goedemorgen ikkanhet, hihi, jij was heel snel... maar dus eerder, ik haal mijn stukje wel deze kant op Dus goedemorgen frummers, De zon schijnt al gul, het wordt vast een mooie dag. Eerst maar een bakje lijkt me. DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Goeiemorgen @Yvonne Sorry wist ik niet. DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Vannacht heeft het flink gewaaid en geregend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Hier was wel veel wind, trouwens overdag ook, maar er zijn maar een stuk of drie druppen regen gevallen, drie keer niks dus helaas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Ik hoop dat de huisarts snel actie heeft ondernomen @Zbb? Fijn dat het wat beter gaat @rapilos, maar echt, een beetje rustig aan hoor, even jouw lijf de tijd gunnen wat beter te worden En een rustig mooi dagje @niks, heerlijk.... Sterkte @Francoise, heel jammer dat jouw familieleden zo onhartelijk met elkaar omgaan.... @spirit, ook ik heb geen hatelijkheden of verwijten jouw richting op gelezen... wel bezorgdheid omtrent jouw hond. En inderdaad, dranktoestanden en veel weg zijn kunnen behoorlijke spanning geven aan een huisdier. Ze voelen alles haarfijn aan en voelen vaak al dat er iets niet oké is nog voordat het baasje het doorheeft... rapilos en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 4 minuten geleden zei Yvonne: drie keer niks dus helaas.... Goedemorgen, ik werd geroepen? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Hahahaha, goedemorgen Niks.... bakje speciaal voor jou niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Hebben jullie een beetje goed kunnen slapen vannacht @niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Ja in etappes, maar een rustiger nacht dan de nacht er voor. Mini gaat vandaag met opa en oma naar de dierentuin, de bofbips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Heerlijk voor Mini, en heerlijk voor jou. Even een dagje wat minder 'breed' focussen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Ja Mini was gisteren anderhalf jaar. Lijkt heel wat, maar ook nog maar gewoon een dreumes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Straks nog een keer naar de huisarts om te checken of de antibiotica heeft aangeslagen Af en toe nog wel wat verhoging, maar hoesten is minder geworden en komt ook een beetje los nu. @niks, Gelukkig, een iets rustiger nacht nu. Joh, je moet maar denken, over een jaar ziet alles er heel anders uit, en ben je vast in veel rustiger vaarwater gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 1 minuut geleden zei rapilos: Goedemorgen allemaal, Straks nog een keer naar de huisarts om te checken of de antibiotica heeft aangeslagen Af en toe nog wel wat verhoging, maar hoesten is minder geworden en komt ook een beetje los nu. @niks, Gelukkig, een iets rustiger nacht nu. Joh, je moet maar denken, over een jaar ziet alles er heel anders uit, en ben je vast in veel rustiger vaarwater gekomen Je weet dat het erbij hoort, en het is nu nog iets intensiever omdat het drinken niet vanzelf gaat. Maar ach, komt vanzelf goed inderdaad! Vandaag is Iniemini alweer 6 weken. Ze lacht, lijkt best gek. Zo klein en dan lachen. Fijn dat het wat beter gaat met jou! Of u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Goedemorgen! Snel douchen. Gisteren harde regen hier. Joepie!! (Vond hond niet…) en vandaag? Naar het werk! @Francoise en @spiritniet opheffen hoor. Je mag natuurlijk doen wat je wil, maar een stukje om je hart te luchten en te oefenen met je uiten en ontvangen van reacties; zou het niet heel helpend kunnen zijn als je het zo zou kunnen zien? Ik probeer dat ook hier. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 U ??? Nee joh lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 (bewerkt) En dus heb ik van de weeromstuit gedroomd dat jullie Reacher tot voorzitter (?) kozen en opgelucht waren dat ik het niet was geworden.. Beetje combinatiedroom van alles door elkaar heen. 12 mei 2022 bewerkt door Lika nancy en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Hahahaha, arme @Lika, ook 's nachts nog hard aan het werk Het is maar goed dat jij niet bent gekozen, had je nóg meer te doen gehad, dus in dat opzicht ben ik wel opgelucht En laten we wel zijn: we hadden een slechtere voorzitter dan @Reacher kunnen krijgen.... En ook voor Lika een bakje speciaal Lika en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 goeiemooiemorgen frummers Vandaag inpak en opruimstress morgen lekker op weg naar Turkije. Tijd om mn chroombook klaar te maken want kleiner en lichter dan deze gammele laptop. En ik wil graag hier een beetje bij blijven. Alleen wordt er even niet met plaatjes gewerkt want dat is me daarop nog niet gelukt. Maar wie weet is dochter slimmer dan haar moeder. Raps fijn dat het beter met U gaat @Toos ik hoop met jou ook snel. nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 36 minuten geleden zei Yvonne: Ik hoop dat de huisarts snel actie heeft ondernomen @Zbb? Als het goed is zou het vandaag geregeld moeten zijn. de huisarts zou gisteren contact opnemen met de antes. ook heb ik gisteren zelf nog even contact gezocht met me oud behandelaarster,ze zag de fout staan in het systeem en zou het gelijk rechtzetten. gelukkig ben ik wel zo slim geweest om een vooraad aan medicatie aan te leggen,zodat ik nu door zo n fout niet gelijk zonder had gezeten. misschien dat het me zonder medicatie ook wel lukken zou,maar waarom zou ik dat proberen. Eerst maar eens een heel jaar abstinent zijn. Francoise, rapilos, nancy en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Dat klinkt heel goed @Zbb... fijn dat het zo snel opgepakt wordt en goed van je dat je je ingedekt had tegen 'vertraging'... Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 F Geplaatst 12 uur geleden (bewerkt) Ik geloof dat het tijd word om eens definitief te stoppen hier.zit onderweg in de metro gewoon te janken.gelukkig zijn ze bij decAA niet zo verwijtend als hier.toedeloe en totcbooit meer Goeie morgen allemaal, @Spirit Zolang jij alle schuld bij een ander legt hoef jij niet te veranderen. Je schijnt niet in te kunnen zien dat je zelf voor alle gevoelens die jij voelt, verantwoordelijk bent. Misschien goed als je een tijd niet komt. Kijken of het leven dan wat makkelijker wordt. Vandaag word ik gebeld door de internist voor de uitslag van het darmonderzoek. Ben zelf al bezig met lactose vrij eten en dat scheelt een hele scheet. Ook ben ik wat minder moe door minder zorgen, omdat ik, eindelijk na 6 jaar wat resultaat zie. Nu nog de darmontsteking aan pakken en misschien wordt het dan ooit nog normaal bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 2 minuten geleden zei Claudius: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2022 Goedemorgen @Claudius, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden