Spring naar bijdragen

Vrijdag 6 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Al een filosofische discussie met man achter de rug bij de koffie. Leuk. Van inflatie naar het al of niet bestaan van de vrije wil en de bereidheid van de mens om de opwarming van de aarde tegen te gaan. Zo'n gesprek leidt dan tot een gemoedelijk: laten we maar popcorn kopen.  En verder doen wat we kunnen voor het geval dat helpen zou. 

Aan de slag zo, en vanmiddag naar de film.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, Iniemini mag maandag naar huis! Ze is stabiel, drinkt alleen nog niet goed. Dus gaat ze met sondevoeding naar huis. De komende dagen gaan we oefenen. Er komt 2 keer per week een verpleegkundige langs. Thuis kan ze dan in haar eigen tempo verder leren drinken. Ben zo vreselijk blij. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Fijn dat de koorts weg is @rapilos. Zal je altijd zien ja dat je net nu dan naar de huisarts gaat. Hopelijk blijft de koorts nu weg. @niks super dat Ieniemini naar huis mag!!!:rose:  @Etty ik hou ook van die gesprekken.  Volg nu mijn derde online filosofiecursus en vind het heerlijk. In real life valt het me vaak op dat mensen slecht naar elkaar luisteren, ik zelf ook hoor. Ik probeer mezelf daarin te trainen. Ook vind ik het vaak lastig om mezelf verbaal uit te drukken. Als ik mezelf hoor praten,  denk ik:nee, zo bedoel ik het eigenlijk ook niet.  Een eenzaam gevoel soms. 

Gisteren met een vriendin naar het strand geweest en lekker gezwommen.  Hoewel ingesmeerd nu toch verbrand:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een beetje geluk knap je snel op van de antibiotica @rapilos. Ik schreef gisteravond nog een gedichtje voor je :blush:

Rapilos

die is de klos

ze ligt op bed

en heeft geen pret

corona of griep

geen hieperdepiep

blaf blaf blaf

ze hoest wat af

fwiet fwiet fwiet

nieuwe parkiet

ik wou dat er was

een pil die je genas

tot mijn verdriet 

is die er niet

sapperdeflap

beterschap :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Suusstopt:

Voor mijn de 4e ochtend zonder kater! Na het ontbijt even de keuken poetsen en dan lekker wandelen! 

Dat is een van de voordelen van stoppen met drinken, je krijgt er zo'n opgeruimd huis van. Succes en veel plezier op dag vier (ik ben opeens helemaal van de rijmelarij :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Judith:

O' my God..., iemand heeft vannacht als een dolle berichten zitten plaatsen over het aanvragen van krediet, zien jullie dat ook? of staat dat alleen op mijn tijdlijn?

Echt tientallen.

Ik denk dat de @moderator daar misschien even naar moet kijken, en deze persoon blokt.

Trouwens schandalig van een bedrijf om zo te spammen.

Ja, dat zien we allemaal, zo af en toe gebeurt dat. Dat zal toch geen bedrijf zijn maar een oplichter lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...