Spring naar bijdragen

Woensdag 4 mei


Aanbevolen berichten

Ik lees dat @rapilos eindelijk haar vogeltjes weer heeft, fijn, nu hopelijk zelf snel opknappen... 

@bolletje, viel het onderzoek mee? Wanneer krijg je de uitslag? 

Het komt nu wel heel dichtbij @Remi1, probeer je koppie toch maar erbij te houden... sterkte. 

@spirit, je schrijft dat jouw hond weer opgeknapt is. Eerder gaf je een paar keer aan dat ze incontinent is geworden door de sterilisatie. 
Daar is medicatie voor, krijgt ze die van de dierenarts? En kómt dat telkens ziek zijn eigenlijk wel door die sterilisatie? 

@Zbb, wat goed dat je stopt met roken, het gaat gewoon lukken dit keer hoor, ik gun je die rust zo, niet meer de dwang van de peuk! 

Ik was gisterochtend wel degelijk aanwezig hoor @Quinn, je hebt gewoon over mij heengelezen :P

Welkom hier @Judith , en je kunt jezelf gewoon hier op het dagpact zetten hoor: even de laatste bijdrage kopiëren, plakken en dan jouw naam eronder zetten. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt hoor, alleen wel drukker, anders. Gefrustreerd als het drinken niet lukte. Dat heeft ze nog steeds. Ze is heel erg lief, maar ook een ondernemend kind en als iets niet lukt zoals zij wil.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Heerlijk zo'n rustig kindje Niks je hoort ook vaak over huilbabys, dat lijkt me verschrikkelijk.

Het onderzoek was een fluitje van een cent, dat vieze spul dat je moet drinken getver. wat een troep zeg. Ze hebben wat weefsel weg gehaald bij de ontsteking en opgestuurd. Volgende week nog die ademtest om te kijken waar ik allergisch voor ben en dan heb ik m'n zakken weer vol van die onderzoeken. Ben weer erg moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei niks:

Ja klopt hoor, alleen wel drukker, anders. Gefrustreerd als het drinken niet lukte. Dat heeft ze nog steeds. Ze is heel erg lief, maar ook een ondernemend kind en als iets niet lukt zoals zij wil.... 

Wat leuk om de verschillen én overeenkomsten dan te zien bij jouw kinderen hè? 
Geniet er maar lekker van hoor. 

2 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen allemaal,

Heerlijk zo'n rustig kindje Niks je hoort ook vaak over huilbabys, dat lijkt me verschrikkelijk.

Het onderzoek was een fluitje van een cent, dat vieze spul dat je moet drinken getver. wat een troep zeg. Ze hebben wat weefsel weg gehaald bij de ontsteking en opgestuurd. Volgende week nog die ademtest om te kijken waar ik allergisch voor ben en dan heb ik m'n zakken weer vol van die onderzoeken. Ben weer erg moe.

Fijn dat het allemaal meeviel uiteindelijk @bolletje, kan me heel goed indenken dat je er voor nu weer even genoeg van hebt. 
Maak er maar een lekker rustig dagje van. 

Zo, en nu ga ik echt aan de slag.
Luitjes, maak er een mooie dag van. 
Dag dag.....  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

De schoorsteenveger was aan het werk en we hadden niet in de gaten dat er een gaatje in de pijp vanuit de houtkachel naar boven zat. In de woonkamer ligt over zo'n beetje alles nu een dun laagje fijnstof.  

Het had niet op een beter tijdstip kunnen gebeuren: ik heb iets nuttigs en vooral praktisch nodig om mijn hoofd leeg te maken. 

Aan de slag dus. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Nog steeds niet beter
Baal er enorm van.
Vannacht weer koortsig
Het ergste is die vastzittende hoest
Je hoest de longen uit je lijf, maar er komt niets los
Slik daar sinds gisteren tabletjes voor, maar help echt geen fluit :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...