Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Dat klinkt gevaarlijk @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Het ziekenhuis heeft gebeld; De planning was spoedoperatie binnen 3 maanden maar omdat het nu zo hard verslechterd is, is dat nu veranderd in binnen 2 weken. Mocht het intussen nog weer harder achteruit gaan dan wordt het spoedtafel a la minute. Ik kan bijna niet geloven dat dit allemaal echt gebeurt, het lijkt alsof ik in een hele slechte film zit. Hadocque en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Er is me gisteravond een koppijn op komen zetten en die heb ik nu nog. Geen aspirine helpt, zo bonkt me harsers. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Dagpact: Reacher Tatum IJsvogel Yvonne Judith (welkom) Ikkanhet Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 (bewerkt) Ja @jopie, ja. Herstel; Tranen drogen en dóór maar weer. Geen tijd om te janken, schouders eronder en kop ervoor. 3 mei 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Nou @spirit Rotdrank en rotkerels? Volgens mij haal je allebei zelf binnen, of niet? Drank is overigens niet rot, je gaat er misschien rot mee om en dat is wat anders. Hoe het met jou en mannen zit weet ik niet, hoef ik ook niet weten maar niet alle mannen zijn rot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Och @Remi1, Huil maar goed uit. Dat lucht toch op, op de een of andere manier. Wat een beroerd spannende tijden voor jullie. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Nou @Remi1, hopelijk brengt de operatie wat verlichting, maar proberen positief te blijven hè. @spirit, misschien voorlopig eerst eens aandacht voor jou zelf in plaats van aandacht voor de mannen en drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Ondanks heel gammel, ben ik DRIE vogeltjes rijker. 2 parkietjes heel lichtblauw en een gewone blauwe. Maar ook..en dat zat niet direct in de planning, een fel oranje kanarie, die zingt als een lijster . De kanarie zit in de oude parkieten kooi en de nieuwe parkieten in een nieuwe wat grotere kooi. Beide kooien hangen voor het raam, en ze hebben het reuze naar hun zin. ( Zou ik ook hebben, want ze hebben een grandioos uitzicht vanaf zes hoog). Alsof ze midden in de wolken zitten. In elk geval is het een gezellige drukte Remi1, nancy en Lika reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Zou zomaar kunnen @Quinn Heb ik er verstand van Quinn en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 (bewerkt) @Quinn heeft ook een zwart/ wit avatar maar dit was toch echt @Adri02 hoor Raps! Betrapte mezelf dat ik hardop moest lachen, fijn. Dankjulliewel! Jantje huilt en Jantje lacht- gevalletje hier 3 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Oh ja, sorry @Adri02 (niet goed uit mijn doppen gekeken Gelukkig @Remi1, eventjes lachen is ook lekker he, al is het dan maar eventjes Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Jammer dat je relatie op niets is uitgelopen @spirit. Hoe gaat het nu met je hond ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 @Remi1geen woorden voor behalve heel veel sterkte en denk aan jullie Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 (bewerkt) 8 minuten geleden zei spirit: Ach waar gaat het over. Die m'n dronk juist niet. Wat weten jullie ervan. We waren juizt bezig de drank uit ons leven te bannen.dacht er de juiste partner aan te hebben. Ik heb geen idee waarover je het steeds hebt Spirit. Dat vind ik jammer want ik intresseer me wel in jou maar je schrijft zo in raadsels dat ik niet meer weet waar je het precies over hebt. Je voorgaande bericht; Drank uit de gootsteen gekocht, schreef je bijvoorbeeld..nou dat lijkt me sterk dus dat zal weg gegooid zijn. En samen van de drank af maar hoe komt die drank daar dan, geen tijd voor forum had je om hem, waarom niet? Om te drinken ofzo? Zo verliefd en nu ist inene een rotkerel. Vragen over je hond komt ook geen antwoord op. Dus ik denk maar beter helemaal niets meer. 3 mei 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Zolang jij iedereen en alles maar de schuld blijft geven dat je weer drinkt, kom je niet verder @spirit Dan blijf je deze terugvallen houden, want er komen weer nieuwe situatie's, relatie, een dirigent, de vrouw van een dirigent, de buurvrouw enz enz. Het gaat erom hoe JIJ met deze situatie's en tegenvallers enz. om gaat. Als je om elke scheet die je dwars zit naar de fles blijft grijpen, blijft dit zo. Maar goed, misschien vindt je dat ook niet zo erg, dat kan ook. En hoe dan, dat altijd alles kapot is? Telefoon, je Apple, laptop, of je bril... Je zou toch antubus of hoe dat ook heet gaan gebruiken? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Zo ook een goedemiddag! @Remi1 wat vreselijk heftig allemaal! @rapilos wat leuk de vogeltjes! Kunnen ze niet bij elkaar in? of kan dat niet? Verder even bij lezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 @spiritwat jammer dat het zo is gelopen. Snap dat je er verdrietig over bent, ook al vind je het beter zo. Goed dat je weer op dag 2 zit. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Hi. Heb ik @Yvonne gemist vandaag? @Remi1 je weet het wel langer, maar wennen doet het denk ik nooit. Veel sterkte. @rapilos het enige dat ik van vogels weet, is dat ze kunnen vliegen. Maar fijn dat je weer gezelschap hebt! @Maja @Judith welkom enzo. Dagpact, maar ook ruimte om wat te kletsen. Oppervlakkig of diepzinnig, alles is okay. O @spirit toch... Fijn om weet thuis te zijn @niks ? Moet eerlijk bekennen dat ik nu pas aan de Brinta zit. Dus. Tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 1 uur geleden zei spirit: Weet toch ook niet dat iemand zo kan veranderen na 30 jaar. Hij had alleen maar medelijden met zi hzelf. Mankeerde niks. Z'n ex vrouw zit ook bij mij op DEZELFE AA. NIET ZO, gek, achteraf Ik stop, mijn toetsenbord staat niet goed. Kost veel energie. Pffff. Waarom is het gek dat zijn vrouw bij de AA zit of is het gewoon een valse opmerking? niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Er staat toch dat het niet gek is. Zo van alle exen bij de AA, dat heeft vast een reden. Zo lees ik het... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 6 uur geleden zei rapilos: Ondanks heel gammel, ben ik DRIE vogeltjes rijker. Rapi(gaat)los rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei Fruitvlieg: Waarom is het gek dat zijn vrouw bij de AA zit of is het gewoon een valse opmerking? Zegt gewoon veel over de connectie"s die je op dat moment hebt en een (zgn) "relatie" mee begint want zoals ik het allemaal gelezen heb drinkt hij ook of is (ex)alc. Gebeurd best veel op de AA- vloer. Dat gestopten misbruik maken van hun positie. Want dan heb je een luisterend en begripvol persoon, je bent kwetsbaar, beïnvloedbaar en kijkt naar diegene op. Dan is er niet zoveel méér nodig om verliefd te worden. Ik heb dat ook gehad. Niet bij AA maar wel op het forum hier. Ik noem geen naam. 3 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 (bewerkt) Hier zowel man als hond in de mand en ik wil beide niet meer horen. Zo. M"n harsers explodeert bijna zeg, wat een koppijn kan een mens hebben. @bolletje lieverd, ben je oke? 3 mei 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2022 Droge afmelding Ben gestart met een nieuwe stoppen met roken kuur. de 11e lijkt me een mooie stopdatum hopelijk valt deze kuur me beter dan de vorige. weltrusten. lady jane en Sowhat reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden