Yvonne Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Goedemorgen frummers. Zaterdag alweer.... time flies.... Er schijnt een flauw zonnetje, maar ik trap er niet meer in: praktisch elke dag begint zonnig en na een half uur verdwijnt de zon en blijft het verder sombertjes Eerst maar een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Morgen. Of het een goede is zullen we nog wel zien. Bedankt voor de koffie Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Geduld hebben werpt zijn vruchten af. Onze Valco slaapt vanaf 11 december bij ons op de slaapkamer maar snurkt voor drie. We hebben een horgordijn in de slaapkamer deur gehangen zodat hij kan gaan waar die wil. Op de logeerkamer een grote mand neergezet. En warempel vannacht is hij uit zijn eigen in de mand op de logeerkamer gekropen. 30 april 2022 bewerkt door ikkanhet karin123 en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 goeiemooiemorgen frummers ik kwam er bij toeval achter dat ik zowel vandaag als morgen een keuzedag NS op "moet" maken, die beiden verlopen 2 mei. En zit met chronisch ontstoken achillespees, dus lopen in een stad als Amsterdam/Groningen zou funest zijn. Vandaag extra saunadagje dus met de trein en morgen, daar kan ik nog op broeden de hele dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 (bewerkt) Klinkt pijnlijk @lady jane, beterschap! Zowel in Amsterdam als in Groningen kun je rondvaarten maken vanaf CS, is dat een idee? 30 april 2022 bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Goedemorgen allemaal, Nog steeds ziek. Gisteren de hele dag op bed gelegen Vanochtend wel mijn haar gewassen (wat een inspanning) Voelde me zo vies Dus alles verschoond Koortsig ook nog steeds 20 jaar geleden, zeker, dat ik voor het laatst ziek ben geweest nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 En krukken mee, als je je voet wel iets kan belasten is dat superfijn, lekker langzaam lopen... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Beterschap @rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Dank je @Yana (Het zal toch ooit wel eens over gaan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Ja hoor Rapi, het gaat echt weer over. Heb je wel zin in eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 22 minuten geleden zei Yana: Klinkt pijnlijk @lady jane, beterschap! Zowel in Amsterdam als in Groningen kun je rondvaarten maken vanaf CS, is dat een idee? In Amsterdam heb ik die al 2 x meegemaakt ik ken mezelf te goed wat slenteren door een stad betreft afgelopen zondag zou ik met dochter gaan eten in Rotterdam en was ik vroeger gegaan om even te shoppen 4 uur geslenterd en daar betaal ik nog steeds de prijs van ik moet mezelf beschermen tegen mezelf☺ en sauna is zeker geen straf luxeprobleem hoor, ik kan morgen naar mn zussen toe als ik echt lui wil blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 jemig Raps, wat is gezondheid dan een groot goed he ziek maar goed uit, het is toch geen "tuin"weer en vriend mag voor de verandering zorg verlenen aan de zorgpartner♥ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 (bewerkt) Goedemorgen @rapilos beterschap voor jou @lady jane fijne sauna dag dan maar en sterkte . @niks Las van gisteren wat lief dat mini zo reageerde. Waarom mocht ze in andere zh niet mee ? En nu wel ? @spirit lukt het allemaal ? Gisteren theater was echt leuk , was weliswaar alleen erheen gegaan , maar dat mocht de pret niet drukken . 30 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Wat leuk @ikkanhetdat het zo goed gaat met je hond. karin123, nancy en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 (bewerkt) Goedemorgen dagpact: zbb 30 april 2022 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 1 uur geleden zei Yana: Ja hoor Rapi, het gaat echt weer over. Heb je wel zin in eten? Nee, totaal geen trek. Probeer wel af en toe hoor. 1.5 kilo afgevallen , maar komt vast weer goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Omdat ze daar op de intensive care lag, en nu op de gewone couveuse afdeling, @Lieke7777. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Goedemorgen. Man sliep op de boot vannacht en dan word ik ‘s ochtends altijd later ( want niemand maakt me wakker) wakker. Maar hier ben ik! Ik ga — ik weet nog niet wat ik ga— voorlopig even niets denk ik. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Hi. Grijs buiten, heerlijk. 50 minuten geleden zei ikkanhet: Wat leuk @ikkanhetdat het zo goed gaat met je hond. Ben ik helemaal met je eens @ikkanhet. Beestje heeft een goed leven, volgens mij. Beterschap @rapilos bedenk maar dat de koorts betekent dat je lichaam hard aan het werk is voor je, zodat jij rust kunt nemen. dagpact: zbb Quinn rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: Wat leuk @ikkanhetdat het zo goed gaat met je hond. Haha bedoel je op mijn post? Ik heb wel vaker dat als ik lees dat niet alles te voorschijn komt . Zo lees ik nu pas jouw post er tussen mbt de hond . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 1 uur geleden zei Lieke7777: Haha bedoel je op mijn post? Ik heb wel vaker dat als ik lees dat niet alles te voorschijn komt . Zo lees ik nu pas jouw post er tussen mbt de hond . Nee niet zo zeer op jouw post. Ben gewoon super blij hoe het hier gaat met Valco en wilde dat gewoon delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 14 minuten geleden zei ikkanhet: Nee niet zo zeer op jouw post. Ben gewoon super blij hoe het hier gaat met Valco en wilde dat gewoon delen. Oww gelukkig , maar iig fijn dat het goed gaat met Falco . Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Terug uit Spanje. Heb ik gevonden wat ik zocht? Nog geen idee, ik wil eerst alles laten bezinken. Ik ben wel blij dat ik gegaan ben. Nu morgen meteen ook weer weekje weg, vakantie aan de kust in Nederland, veel wandelen langs het strand en bijkomen. Tot later. Francoise, lady jane, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 april 2022 Rapport Share Geplaatst 30 april 2022 Fijn dat je terug bent @nancy idd even bezinken en tot rust aan de nl kust .. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden