rosa45 Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen @rosa45 en goedemorgen frummers. De zon laat het nog even afweten, maar hij komt vast nog wel. Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen en gefeliciteerd met je zoon @ikkanhet. Wat ziet het dagpact er weer mooi uit @Yvonne DAGPACT: Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Dank je @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen! Ontbeten met sinas light en mijn oranje schoenen aan. Zo oranje taartjes halen en door naar revalidatiecentrum. Nare dag gisteren. Een om gauw te vergeten al weet ik niet hoe. DAGPACT: Yvonne Reacher Maja Francoise, Tatum, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Wat rot van gisteren @Maja. Wil je er iets over zeggen? Die oranje schoen zijn een pracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 (bewerkt) KONINGSDAGDAGPACT: Yvonne Reacher Maja Tatum Ik ga straks naar E. Zijn zoon is deze week bij hem ivm vakantie. Daarom ga ik die kant op. Ik ben benieuwd of het te doen is met de trein. Drinken kan niet. E is op de hoogte van mijn alcoholisme en ik wil héél erg graag dat hij vertrouwen in mij houdt. 27 april 2022 bewerkt door Tatum lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goeie morgen allemaal, Vandaag voor sommigen een moeilijke dag, overal is feest. Sterkte. Hier is ook feest en rommelmarkt. Hoef lekker niet te lopen en sjouwen. Laadt alles aan m'n scootmobiel en rijden maar hahahaha. O ja aankomende week weer een darmonderzoek pffffftttttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 1 uur geleden zei Reacher: Wat ziet het dagpact er weer mooi uit @Yvonne Jij ook een goedemorgen en dankjewel voor het compliment @Reacher Gefeliciteerd met jouw zoon @ikkanhet Hè wat naar dat de dag zo ellendig verliep @Maja. Ik hoop dat jullie vandaag toch van de taartjes kunnen genieten straks. Mooie schoenen trouwens, helemaal in stijl. ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen, onze laatste dag hier. Mini valt nog even met de neus in de boter. Straks wat Koningsdag activiteiten hier. Vandaag nog even wassen, zodat het schoon mee naar huis kan. @ikkanhet gefeliciteerd met je zoon. @Maja sterkte hoor! @Yvonne mag ik al vast een oranje tompouce pakken? ikkanhet, Reacher en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen. Gefeliciteerd met je zoon @ikkanhet en jullie allemaal met de koning ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 (bewerkt) Tuurlijk mag jij een tompouce pakken @niks.. En wat fijn dat jullie morgen naar huis gaan. Inderdaad vandaag nog even leuk feestje voor Mini.... Ik ben ook heel blij dat je besloten hebt gewoon hier te blijven. En ja, ik had jouw 'foute' opmerking ook gelezen. Hoorde niet, maar was heel begrijpelijk. Daarnaast was het gewoon een inkoppertje voor open doel zoals ze het wel eens noemen, kan me indenken dat je de verleiding even niet kon weerstaan. Maar goed, hij is verwijderd en ook dat is goed Nog even terugkomend op de tompoucen..... ik hou er absoluut niet van, hoe oranje ook... ik heb wel voor Kees en mij twee punten appelgebak gehaald, straks een dot slagroom op en smullen maar.... 27 april 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen @Rosee en @Lika. Wat zul je balen van die gestolen accu Lika.... bah. Rosee, jouw zonen allebei de hort op vandaag? Lekker rustig voor jou? Of ga je er zelf ook op uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Goedemorgen, uit de gips dussss mag de sauna weer aan , heerlijk weer . Vrienden gaan met de fiets naar naburig dorp waar een vrijmarkt is . Voor mij sowieso nog een brug te ver . Man gister naar reumatoloog geweest, prednison spuit gehad en gaat nieuw medicijn krijgen . Hij moet daar een soort cursus en protocollen voor volgen en ook helemaal doorgelicht worden . En dan maar hopen dat het gaat werken . Een man met altijd pijn , je kan je er wel iets bij voorstellen..... en nog het ergste voor hem . Zijn lijf laar hem in de steek , alleen zijn hoofd wil het niet accepteren lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 goeiemooiemorgen frummers Lika en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 @Yvonneoudste zoon gaat naar een groot koningsdag festival. Was vannacht ook al de hort op. Jongste zoon wil eigenlijk niks. Ik ga straks met twee vriendinnen de stad in. Ik zit middenin de drukte dus ontkom er eigenlijk niet aan. Misschien krijg ik jongste zoon ook even mee. @Francoiselastig hoor. Sterkte. Houdt je man ook van de sauna? Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Haha @lady jane of je kinderen ipv ouders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 nee Rosee, de kinderen mogen de opbrengst Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 (bewerkt) Ik werd op koninginnedag verliefd op het huis wat stond aan de "Oranjeboulevard" en heb er 14 jaar gewoond (ooit gezworen niet op een kleedje te gaan zitten!) wat waren het vermoeiende, lange (vanaf 5 uur) dagen en wat hadden we een aanloop, omzet en gezelligheid. Na de scheiding duurde het zeker 5 jaar voor ik deze dag weer eens een rondje aankon straks lekker wéér♥ 27 april 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Ik ga naar mijn moeder met tompoucen en misschien een rondje door de stad waar zij woont. Prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 Ik ging ook jaren geleden toen de kids klein waren op hun verzoek mee op een rommelmarkt zitten. De kinderen waren er ineens vandoor en moest ik alles doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 27 april 2022 Rapport Share Geplaatst 27 april 2022 58 minuten geleden zei Rosee: @Yvonneoudste zoon gaat naar een groot koningsdag festival. Was vannacht ook al de hort op. Jongste zoon wil eigenlijk niks. Ik ga straks met twee vriendinnen de stad in. Ik zit middenin de drukte dus ontkom er eigenlijk niet aan. Misschien krijg ik jongste zoon ook even mee. @Francoiselastig hoor. Sterkte. Houdt je man ook van de sauna? Ja gelukkig wel @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden