Remi1 Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 2 minuten geleden zei rapilos: Enfin, rondje gelopen. Bosje troost narcisjes gekocht. Niet stiekem geplukt onderweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Zojuist zei Remi1: Niet stiekem geplukt onderweg? Nee, dat dan weer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 (bewerkt) Reiki vind ik reuze interessant @rapilos Oplaatst kan je ook Reiki op afstand doen, of bij jezelf. @hub02 Doet/ kan dat ook. Die taart van @Maja doet mij watertanden, wat ziet dat er feestelijk en lekker uit zeg. 7 april 2022 bewerkt door Remi1 rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Eerlijk gezegd geniet ik van dit weer op dit moment, ik ben een dagje aan het cocoonen en dat is heerlijk! Lig met een dekentje op de bank, onzinnige programma's op de tv en lekker NIKS gedaan van wat ik van plan was. Straks koken voor de mannen, dat dan weer wel. Grijns. Ik heb vandaag een goede dag en tank wat bij. Yana en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Nou hier klettert de regen tegen de ramen. Kan het de komende dagen alleen maar beter worden lijkt mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 (bewerkt) Ik heb gister een dag (bijna) niks gedaan. Af en toe een dagje niks of alleen het hoogst noodzakelijke moet kunnen, is belangrijk ook, maar het moet beter niet veranderen in "erin blijven hangen". Komt ook van dit weer. Volgende week 20 graden jongens! m/v. Toch hebben we ook al mooi weer gehad, ben toch al 3 dagen varen geweest in maart terwijl het vaarseizoen pas nu, in april is. Ik moet naar de keuken, de gekookte eieren zijn klaar (voor over de sla). Lekkere knapperige rauwkostsalade maken van o.a. ijsbergsla. (met daarbij gekookte aardappelen, hamburger. Hopjesvla) 7 april 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Ik ben me een portie vlijtig moet mezelf een halt toe roepen. Het moet altijd TE zijn blijkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 (bewerkt) Nou, die 20 graden, reken daar maar niet op, hoor. Hier in het westen maar één dag 16 graden en voor de rest lager. Die 20 graden zal wellicht op één dag in Limburg gehaald worden, maar dat was het. Geeft niet. Mooie weer komt later nog wel, of niet. Gek genoeg doet de gesteldheid van het weer bijna nooit wat met me, gelukkig niet, vind ik eigenlijk. Het heeft allemaal wel wat. Straks aardappelschijfjes opbakken voor de mannen, met andijvie en kipfilet . 7 april 2022 bewerkt door nancy Ik miste een t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 2 pizzabroodjes en een kopje bonenschotel van gisteren denk dat ik de 3e portie maar invries, ik maak altijd teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Kip uit de oven….aardappelen uit de oven: mjammm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Bloemkool, grote salade, vegetarische kaasschnitszel Blauwe bessen met een beetje Griekse yoghurt pitten en lijnzaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Zilvervliesrijst met notensaus, aubergine/tomaat/geitenkaas uit de oven en salade. Geen toetje, nooit een toetje, wel een stukje chocola bij de koffie na het eten. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 (bewerkt) # Fijne avond allen. 7 april 2022 bewerkt door nancy Voegt niks toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Goedemiddag Ja ik ben jarig vandaag Bedankt voor de taart , slingers en de felicitaties Vandaag gewoon gewerkt, helemaal niet erg . Vier het vandaag niet , in mei wordt mijn man 50 en dan gaan we met zij 4 naar een Argentijnse restaurant. Daar heb ik zin in . Iemand vroeg kadootjes ? Nee bij thuiskomst een bosje bloemen van mijn sponsor zo lief. Eigenlijk doen we niet zo aan cadeautjes. Vieren mijn moeder en zus wonen te ver , en met schoonvader en vriendin en schoonzus is er geen contact op deze manier meer. Ik heb een app van schoonvader gehad. En mijn mooiste cadeautje heb ik eigenlijk al gehad , een kitten die hier mocht blijven daar ben ik gelukkig mee. En vakantie , heerlijk 1x per jaar 3 weken met de caravan naar Zuid Frankrijk heerlijk . Mijn eigen villa caravana mee. Descartes33 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Gefeliciteerd met je verjaardag Lieke !! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Het waait nog flink hier, had moeite vanmiddag vol tegen de wind in de brienenoord over te komen , mijn auto danste alle kanten uit zeg . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Proficiat Lieke! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Wat een rotgevoel in me keel nu, alsof ik iets niet goed doorgeslikt heb of zo. Rustig blijven en geen paniek is de kunst. @niks Hoe gaat het? en @Kohtje? niks en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Lieve @Lieke7777 van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Remi1het gaat goed hier. We hadden een rustig dagje. Het is al wat gewoner om hier te zijn. Gek hoe snel dat ook went. Iniemini gaat goed, ze doet het beter nu met de nieuwe medicijnen. Lieke7777 en Remi1 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Gefeliciteerd @Lieke7777! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lieke7777: Het waait nog flink hier, had moeite vanmiddag vol tegen de wind in de brienenoord over te komen , mijn auto danste alle kanten uit zeg . Kejje nagaan als je gefietst had! 7 april 2022 bewerkt door Hadocque Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 Gefeliciteerd @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden