Spring naar bijdragen

Donderdag 7 april 2022


Maja

Aanbevolen berichten

Nou nou, zo'n butdag als ik gisteren had, zo goed start die vandaag.
Hele ochtend bezig geweest met de Gemeente om nog een paspoort
te regelen voor mijn vankantie. Dat kon alleen na gedoe en met 57,30
toeslag voor spoed, terwijl de schuld bij de Gemeente lag. Balen dus.
Begin vd middag mail van Corendon dat ons vliegtuig 6 weken, donderdags,  niet vliegt
en onze vertrekdag is op donderdag. En vervolgens totaal onmogelijk
contact te maken. Ook onderbezet en overbelast blijkbaar. Stressen dus
en dochter gebeld en geappt net zolang tot ik wist wanneer zij dan wel kon,
terugbel afspraken kwamen niet, dus alweer op 2 manieren voor vandaag geregeld.
En net voor sluitingstijd 17 uur alsnog contact, maar het kost ons dus een dag vakantie.
Later weg kon, later terug niet. Vanmorgen 2 x binnen 5 minuten belde C, maar dat was
dus al geregeld. En net belt de Gemeente (ik had gezegd dat ik er werk van ging maken en geen
toeslag wens te betalen voor hun in gebreke zijn. En nu is mijn spoedafspraak a.s. maandag geannuleerd
en kan ik straks 11.45u terecht, zonder toeslag.  Nu kan het ineens wel omdat ik weiger een melkkoetje te zijn.
Nou ja, ik blijf me verbazen, en baal van die ene dag, maar voorlopig lijkt alles door te gaan.
Blijft nog wel staan dat vrijdag de 13e het 3e punt zou kunnen worden; alle goede/slechte dingen gaan vaak in 3?
maar voor nu is er koffie........... en taart haha

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Stressen over de vakantie, ha ja. Ik was laatst bij een vriendin die ook binnenkort vertrekt. Wat een gedoe zeg. Wat er allemaal nog moest gebeuren voordat ze in de auto stapten. Ik werd er helemaal naar van. Als het zo moet, blijf ik net zo lief thuis. Ik was helemaal overprikkeld toen ik bij hen weg ging, terwijl ik niet eens mee ga. Kan er slecht tegen. Sommige mensen houden ervan, die stress en het regelen. 

Vandaag een halve dag werken. En dan zwemmen. Dat zou moeten lukken. Maar het liefst zou ik weer terug naar bed. Ik ben moe en suf. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha dat herken ik @Lonster. Ik word al gestrest als ik jouw bericht lees @lady jane. Ik vind vakanties bijna altijd tegenvallen.  Tenzij je er helemaal niks van verwacht.  Altijd gezeik en stress, hoe goed je alles ook denkt te regelen. Bij mij komt er dan ook nog eens bij dat m'n jongste altijd boos is en ruzie maakt, ook al zit hij op de mooiste plek van de wereld waar ik me dan ook nog eens blauw voor heb betaald.  Dus nee, zolang hij zich zo gedraagt heb ik besloten geen vakanties meer te boeken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn paspoort is aangevraagd.
Laat ik nou helemaal geen vingerafdrukken meer hebben!
Ik wilde mn sokken al uitdoen om verder te gaan met de tenen
maar dat hoefde niet, hij nam de minst slechte. Ik kan eindelijk
crimineel worden nu☺
In mijn oude paspoort stond 1 stempel van 8 jaar geleden, en was al 5 jaar verlopen,
zondegeld dus. Ik ben het ontwend allemaal en ook dik tevreden met thuis blijven.
Dochter was hard aan iets leuks toe toen ik het boekte en inmiddels begin ik er ook
naar uit te zien. 25 graden, heerlijk Turks eten, boeken en bal mee, komt goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

Haha dat herken ik @Lonster. Ik word al gestrest als ik jouw bericht lees @lady jane. Ik vind vakanties bijna altijd tegenvallen.  Tenzij je er helemaal niks van verwacht.  Altijd gezeik en stress, hoe goed je alles ook denkt te regelen. Bij mij komt er dan ook nog eens bij dat m'n jongste altijd boos is en ruzie maakt, ook al zit hij op de mooiste plek van de wereld waar ik me dan ook nog eens blauw voor heb betaald.  Dus nee, zolang hij zich zo gedraagt heb ik besloten geen vakanties meer te boeken .

Bij ons was en is dat ook zo, en ik vind mezelf soms best wel zielig daarom.  Ik zou heel graag met ons gezin op avontuur. Sommigen gezinnen lijken zo'n team met elkaar.  Kijken met zoveel lol terug op gemeenschappelijke ervaringen. Ik heb alles uit de kast gehaald maar het heeft niet geholpen.  Stikjaloers. 

Ga maar even mijn zegeningen tellen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind vakantie heerlijk. Andere culturen, ander eten, ontmoetingen. Kijken hoe het allemaal werkt daar. Museum, terras. Op je gemak, of juist inspannend met lange wandelingen.

Maar het regelen een crime. Welke periode kan iedereen. Documenten regelen. Reis. Spullen. Opvang voor dieren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat regelen en organiseren juist heerlijk. Ik maak daar aparte mappen voor aan en zoek van te voren van alles uit. Ik regel museakaarten met korting enz.  En de vakantie zelf? Heerlijk! Een combinatie van zee, strand, cultuur, autootje huren, wandelingen, uit eten, terrasjes, boeken lezen en veel slapen. En in Frankrijk ook kanovaren en dat soort dingen. Voor twee weken. In New York weer geen strand en zee, maar vooral cultuur etcetera. Voor een week dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetreflex was fijn vanochtend.

Doe de hele week al geen drol.

Hangen, slapen geen energie, somber vaak ook.

In gevecht met mezelf om naar mijn lijf te luisteren en er aan toe te geven.

Of mezelf bij de kladden pakken en een stuk gaan lopen, de vloer gaan dweilen if in elk geval iets nuttigs te gaan doen.

Weet van beide niet of ik er van op zal knappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van allebei een beetje doen. Wat inspanning, en dan lekker ontspannen.

Hier ook zo. Nog een uurtje doorwerken. En dan boodschappen doen; fantaseer over chips, spek, kaas. Vet en zout. En het liefst ook alcohol, maar dat doe ik niet. Dat is iets dat opfloept, maar net zo snel weer verdwijnt. Op de bank met een dekentje en niets doen, podcast luisteren. Laat het maar waaien en regenen. Volgende week beter weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja @Lonster, fantaseren of vet en zout doe ik ook hoor.

Tijdens niet drinken periodes heb ik vaak eetbuien , het liefst alles wat slecht is.

maar doe het niet, want weet dat dat nog veel meer triggert om dan ook maar alcohol te nemen.

is al zo vaak gebeurd !

straks toch maar een stukje gaan lopen.

(Zo geen zin in )

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...