Yvonne Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Goedemorgen frummers. Er schijnt al een zonnetje, hopelijk is dat de opmaat tot een mooie zaterdag. Ik heb een drukke week achter de rug met zorg voor een zieke, heb niet kunnen genieten van het mooie weer en hoop dat vandaag nog een beetje te kunnen inhalen. Eerst maar een bakje nu. Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Moghu Von. Doe maar genieten meis, even die zon op je snuit is altijd lekker. Mag ik een bakkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Goedemorgen Bollewol, bakje extra sterk voor jou.... bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Goedemorgen @Yvonneis de zorg vanaf nu minder? Dat hoop ik voor je. Geniet van de zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Ik was al drie kilo afgevallen, en nu door corona nog eens drie. Eigenlijk ben ik pas tevreden als de laatste etappe is genomen, nógmaals drie. Dan ben ik weer terug op mijn gewicht van toen ik nog rookte, zo'n 10 jaar en 10 kilo geleden. Maar voor nu voelt dit gewicht en omvang heel prettig. Proberen om nu blijvend wat minder grote porties te nemen en vooral veel fruit en groente te eten. En zwemmen natuurlijk. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Goedemorgen, @Yvonne, volgens weeronline krijgt de dag het cijfer 10, al komt er in het noorden wat bewolking (daar zit jij toch? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Goedemorgen allemaal, Fijn, weer een zonnige dag ! Vanmiddag verjaardag van 2 kleindochters, en morgen nog een gezellig hoor. Maar een beetje poetsen vandaag @Roberto, hoe gaat het nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Hi. Als de berichten kloppen, vandaag nog steeds zon @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Nog een paar dagen, en dan gaat het sneeuwen. April doet wat ie wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 goeiemooiemorgen frumers eens kijken of ik nuttige of aangename dingen ga doen vandaag eerst koffie maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Ben ook benieuwd hoe het met @Roberto gaat vandaag. En @Toos. Toos wat ga je met de flessen wijn doen die je voor je gasten hebt ingekocht dit weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Goedemorgen. Die zijn weg @LonsterWil ik niet in huis hebben. Meegegeven met de visite gisteren. Gelukkig waren er niet veel wijndrinkers, dus ook geen grote voorraad ingeslagen. De rest door de gootsteen. karin123, Lonster, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 DAGPACT: Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Booster zit erin. Boodschappen en dan strand als beloning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) 26 maart 2022 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Goedemorgen, zit in het zonnetje . Kan nu nog ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 @Roberto hoe gaat het nu ? Het zou een mooi cadeau zijn wanneer jij je meld op het dagpact vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Ja @Robertowat @Francoisezegt. Op het dagpact vandaag. Even een uitglijder en vandaag weer oppakken Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Morgen mijn tweede date met E. We gaan naar een grote carnavalsoptocht kijken en daarna uit eten. Alles zonder alcohol. Mijn gevoel zegt dat dit juist goed gaat omdat ik niet drink. Ik verpest het niet meer met onnadenkende en ruzie-achtige opmerkingen. DAGPACT: Yvonne Toos Spirit Tatum rapilos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) * Laat maar. 26 maart 2022 bewerkt door Remi1 Toos, Lieke7777, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 Vreselijk @Remi1 maar nu weet je het en kun je er rekening mee houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) Ik ga van de zon en een luisterboek genieten op het balkon. 26 maart 2022 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 26 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2022 (bewerkt) Ja sorry hoor. Met deze wetenschap kan ik niks en jullie ook niet maar ik moest het even kwijt ergens. Dit vertel je niet zomaar aan een buurvrouw he. Drummer van de Foo fighters is dood gevonden. Jammer en nog zo jong. 26 maart 2022 bewerkt door Remi1 Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden