Spring naar bijdragen

Donderdag 24 maart 2022


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

opnieuw een stralende dag vandaag
de was is al weg gestreken.
koffie is ook al op.
Maar eens een heerlijke wandeling naar het dorp maken, en de uitgestelde cadeautjes voor de jarige klein kids kopen.
En nog maar eens informeren in de dierenwinkel of er al nieuwe parkietjes op voorraad zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Remi1:

Dat valt om de donder niet mee tegenwoordig. Zo zoek ik een kleine kavel omdat ik kleiner wil wonen maar ik kan lang zoeken. Het is er gewoon niet:huh:

Dan breek je toch een deel van je te grote huis af?

Maar dat mag natuurlijk weer gewoon niet. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Koh, wat er van mij af kan mag gewoon weer niet.
In mijn tuin kan ook een woning gebouwd worden, mag gewoon ook niet natuurlijk.

Ik vind het maar dom allemaal. Is er woningnood en geef ik de ruimte mag dat gewoon weer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Oskar:

Sinds vorig jaar ben ik voor het eerst serieus bezig met mijn achtertuin. Leuk werk, en ik geniet volop van het groeien en bloeien en het genoeglijk zitten tussen het groen. Alleen zitten er wel vaak van die kleine teringlijers die mijn tuin saboteren. Nu kwam ik net weer van die witte larven tegen die de wortels van mijn heuchera hebben opgevreten. Planten dood. :devil: Ik dacht: laat ik het eens biologisch gaan bestrijden. Dus ik heb net aaltjes gekocht op internet, die zaterdag in mijn brievenbus worden gestopt :wacko:

Misschien die heuchera met z’n smakelijke wortelen bij de buren planten? 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook in de tuin bezig geweest en het tuinmeubilair afgeschrobd en de ramen gelapt, hard nodig. Ik hoop dat er dit jaar minder slakken komen dan vorig jaar, want toen hebben ze alles opgevreten:angry: alle diervriendelijke trucjes geprobeerd om ze weg te jagen maar helaas. In ieder geval neem ik geen hosta's meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Oskar:

Niet opgeven Rosie. Oorlog aan de slak! Die larven van mij komen trouwens van de snuitkever. Dan denk je eerst: een snuitkever, dat is altijd lachen. Maar nee. Die aaltjes kun je trouwens ook een paar dagen in de koelkast bewaren las ik. 

Ik vind je geen wandelend reclamebord voor biologisch tuinieren.:wacko:

Of voor aaltjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...