Tatum Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) @rapilosgecondoleerd. Heel veel sterkte voor jou in deze moeilijke tijd. 16 maart 2022 bewerkt door Tatum rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 29 minuten geleden zei Amalia: Dat geloof ik echt niet. Alle alcoholisten in mijn omgeving waren en zijn bij begrafenissen altijd nuchter. Uit respect zorg je daar wel voor. Maar misschien is dat in Brabant anders. En daarna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 2 uur geleden zei Rosee: Ik ben heel benieuwd hoe de film was @lady jane Nou hij was niet aan mij besteed Rosee, flarden zonder echt verhaallijn, sketches zou je denk ik zeggen bij een toneelstuk. Maar ik kon er geen touw aan vastknopen, en mijn vriendinnen ook niet. Heel ander soort humor ook, en het enige wat ik er echt uithaalde was, dat het daar dus al heel lang rommelt. Misschien hebben andere frummers m ook gezien en er wel méér uitgehaald? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 ach mensen stop eens met dat gekissebis hier, het gaat nooit over de inhoud alsof je er macht van krijgt om een ander naar beneden te halen, bah! nancy en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Sterkte @rapilos mooi om te lezen hoe de familie steun bij elkaar vindt zo. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 3 uur geleden zei Rosee: Ik ben heel benieuwd hoe de film was @lady jane 4 minuten geleden zei lady jane: Nou hij was niet aan mij besteed Rosee, flarden zonder echt verhaallijn, sketches zou je denk ik zeggen bij een toneelstuk. Maar ik kon er geen touw aan vastknopen, en mijn vriendinnen ook niet. Heel ander soort humor ook, en het enige wat ik er echt uithaalde was, dat het daar dus al heel lang rommelt.Misschien hebben andere frummers m ook gezien en er wel méér uitgehaald? Dit is wat VPRO-cinema er van zegt: Het conflict tussen het Oekraïense leger en pro-Russische separatisten aan de hand van een elftal vignetten, die (zeer) losjes met elkaar verbonden zijn. De regisseur - zelf in Oekraïne geboren - houdt zich niet in en geeft alle partijen er flink van langs in deze uitbundige, maar ook onevenwichtige film. Donbass wisselt namelijk vaak van toon, en is dan weer theatraal, dan weer gefilmd als een documentaire. De plot, voor zover aanwezig, is vanwege het fragmentarische karakter niet altijd even goed te volgen, en het ene vignet is een stuk beter dan het andere. Dus, naar aanleiding van wat jij er van zegt én wat VPRO-cinema er van zegt, ga ik er gemakshalve maar van uit dat die film aan mij ook niet besteed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) x 25 maart 2022 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Beste mensen, Ik moet even naar de supermarkt. Later leg ik wel uit waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 @Roberto gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 En ook @Yana gaat het? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Zo ik laat me vandaag lekker verwennen door een Chineesje en wel de beste van ons dorp en omstreken. Babi spek, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Hier bloemkool, aardappelen, komkommer en gehakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Gecondoleerd @rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Hier nog steeds op het werk. Lange dag......en dan nog eten maken ook, pfffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 1 uur geleden zei Amalia: Bolletje en rapilos en ik dus ook hebben het over de periode voorafgaand aan een begrafenis. Ik over de hele periode. Ervoor, tijdens erna. 1 dag, een week soms een maand. Dit zijn periodes waar de emoties de overhand kunnen nemen en ik vind het dan sterk als iemand zegt: Ik drink niet want ik heb dat zo met mezelf en het jaarpact afgesproken. Reacher, lady jane en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) x 25 maart 2022 bewerkt door Amalia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 @nancy is het een optie als een ander kookt op dit soort lange dagen? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amalia Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 (bewerkt) x 25 maart 2022 bewerkt door Amalia rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 spinazie gewokt met ui en kruiden, en een griekse schnitzel weer de patat kregen we in de stad gratis bij de bioscoopvouchers (al eerder), lekker makkelijk dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Pattatekes. @Yana, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Het gaat me nog niet goed, veel onderzoeken, weinig duidelijkheid. Ik ben blij dat ik niet meer rook, dat is helemaal zo rot als dat dan opeens niet kan, ik lig nu op een kamertje met twee en nu moet ik dag en nacht een mondkapje op, dat vind ik wel marteling genoeg. Sterkte @rapilos, blijf maar lekker nuchter ook tijdens deze intense tijd. Sterkte! Lieve @nancy, ik sluit me bij Quinn aan, is er niemand thuis die graag goed voor jou wil zorgen? rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Tegelijk Reacher lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 Ben jij een beetje lekker aan het bijtanken @Reacher? Ik hoop gewoon dat het heeeeeel goed met je gaat (en met iedereen hier). Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 20 minuten geleden zei Amalia: Is die zo klein? Of bedoelde je het gewoon denigrerend? Ik heb Bolletje nog nooit denigrerend meegemaakt en gewoon denigrerend bestaat helemaal niet zoiets is nooit gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2022 1 uur geleden zei Roberto: Beste mensen, Ik moet even naar de supermarkt. Later leg ik wel uit waarom. Hou het dan maar bij wijnruit Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden