Spring naar bijdragen

Maandag 31 januari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Een collega van de andere  etage , nam vrijdag afscheid  omdat ze de instelling  gaat verlaten. 

 

Ze had voor iedere collega een flesje wijn als bedank voor de samen werking. 

Rosé wit of rood , ik kreeg de rode .

Gelukkig  lust  ik deze niet maar moest wel eraan denken  van ze moest eens weten dat ze een ex alcoholist  drank als afscheid geeft.   

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Maja:

Flauw grapje op de radio  en toch moest ik grinniken: Hopen dat Corrie niet te veel Brokken maakt:lol: 

Hier reuzegezellig met Corrie, wij krijgen hier de volle laag zag ik op de weerkaart, en vanmiddag gaat ze nog meer tekeer. De dakpannen liggen goed vast, Ben nog niet buiten geweest. Straks even hoofd boven het duin steken, kijken hoe hoog het water vandaag komt , wel spectaculair hoor. 

Goedemiddag allemaal 

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corrie is vernoemd naar Corrie van Dijk, de eerste vrouwelijke meteoroloog van Nederland. Dat las ik net. Vroeg me al af waar dat vandaan komt. Sinds 2019 geeft de KNMI namen aan de stormen met code oranje en rood. 

Ik wacht wel even tot eind van de middag, als de wind minder wordt, voor ik naar buiten ga. Brrr. Wel indrukwekkend inderdaad Artemis, bij zee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Mensen, mensen, wat een storm, niet normaal.
Gefietst naar werk vanochtend
kon ternauwernood overeind blijven
Op de terug weg nog steeds heel heftig
laatste stukje gelopen.
moest client bellen om te zeggen of ik veilig thuis was gekomen

nu net geluncht, en stort een beetje in
Dus even een half uurtje op de bank (zei het oude wijf :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help... Ik ben forumverslaafd. Ik heb niets bemoedigends te zeggen, niets toe te voegen, niets te klagen..., daar voel ik me te lamlendig voor en tóch wil ik hier een berichtje neerzetten.
Nou ja, toch een soort van klacht dus. Hoe kom ik van jullie af?..:wacko::mellow:........ (:) ??)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, iedereen. Ik ben al jaren lid, maar ook tijden niet geweest dus zal me even opnieuw voorstellen. Ik ben Mark 49 inmiddels en ben nu nog actief alcoholist. Over twee weken ga ik naar de kliniek en hoop ik er vanaf te komen. Sluit me hier weer aan om wat steun te vinden. Heb je vragen stel ze gerust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei jopie:

goedendag allen

naar de notaris geweest, mogelijkheid erfenis te verwerpen (mijn briefje van anderhalf jaar geleden was niet voldoende :) ), gedoe en gezeur, met mijn kinderen overlegd en ook van hun de volle vrijheid afstand te doen, dan wel het helemaal te laten gaan zoals het gaat. Er is maar één ding belangrijk voor mij in deze afwikkeling: achter mijn broer staan en zelf uit deze shit blijven. Leven. 

@ikkanhet weet je, die oude schrijvers, die hier al jaaaaaaaaaaaaren schrijven, die zijn soms bloedirritant, weten het allemaal beter, doen het allemaal zooooo goed (ik hoop dat je de zelfspot hoort), hebben alles al een keer langs zien komen en laten ook niet na dat uit te stralen........maar één ding is heel leuk aan die ouwelui: ze herkennen langzame verandering. Ik vind het echt heel mooi om te lezen hoe je nu omgaat met 'het ff lastig hebben' vergeleken met een jaar geleden. Ik ga je geen compliment geven, complimenten beschouw ik zelf, zoals velen hier weten, als een manier om je boven iemand te stellen. Maar ik word er blij van, echt, als ik zoiets zie. Wat ga jij goed. Wat ga jij goed in je zoeken en twijfelen. :heart:

 

Dank je wel @jopielief van jou. :heart: Ik zie dingen nu ook heel anders. Ik heb de laatste vier weken ook veel lichamelijke klachten en voorheen zou ik gedacht hebben, nu ben ik verstandig en nu krijg ik dit. Maar de klachten zullen er altijd zijn geweest maar die heb ik gewoon verdoofd. Ik laat het nu komen zoals het komt en deal er dan wel mee. Kan niet slechter worden alleen maar beter. En zo niet, dan niet maar zonder drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei ikkanhet:

Maar de klachten zullen er altijd zijn geweest maar die heb ik gewoon verdoofd. Ik laat het nu komen zoals het komt en deal er dan wel mee. Kan niet slechter worden alleen maar beter. En zo niet, dan niet maar zonder drank.

@ikkanhet, zullen wij een draadje beginnen over allerlei lichamelijke kwaaltjes die wij jarenlang verdoofd hebben? Voor zover ik ze mij nog kan herinneren.

bewerkt door Roberto
vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...